Fotogalerie zaslaná čtenářem věnující se upravám okolí Ostravice – tedy výstavbě cyklostezek v Komenského sadech.
Za fotky velmi děkujeme

Fotogalerie zaslaná čtenářem věnující se upravám okolí Ostravice – tedy výstavbě cyklostezek v Komenského sadech.
Za fotky velmi děkujeme
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
marian :
mě to příjde strašně úzké – jestli to má být cyklostezka, tak s opatrností se tam dva kolaři vedle sebe vlezou, ale jestli tam vleze inlajnista… zase polovičatá práce na prd :-(
08.08.2012 12:44LoLec.CZ :
třeba to bude jednosměrka :-D ale klasika no, hlavně si rozdělit eurodotace…
08.08.2012 12:52Tomas T. :
Tak predpokladam ze to bude ze zamkove dlazby, takze inline-iste tak asi nepolezou. Navic vse zavisi na tom, jak bude nakonec stezka znacena. Pokud to bude pouze stezka pro cyklisty, tak tam smi byt pouze cykliste….
08.08.2012 13:37Crazym :
Tak ty první čtyři fotky by cyklostezka měla být. To co se buduje v bermě (těsně u řeky) na posledních čtyřech fotkách by mělo být pro chodce, protože tam na hrázi už cyklostezka je. Co jsem se bavil s nějakým dělníkem, tak by tam měl být i nějaký mobiliář, tj. lavičky asi. Každopádně od mostu za radnicí k mostu na Muglinov je to označené jako cyklostezka jen pro cyklisty ( příkazová značka C 8a, http://www.vsechny-autoskoly.cz/dopravni_znacka/stezka_pro_cyklisty/ ) a všichni chodci na to serou. Hlavně, že já musím na tom kole furt něco dodržovat… :-)
08.08.2012 15:32Já celou dobu jezdím na kole od Hradní lávky, kde to mám nejblíž od domu, po břehu Ostravice protože tam nepřekáželi chodci a už se „těším“ jak mě zas bude někdo pérovat až to bude hotové… :-)
Nimrod :
Baví mě odborníci tady, fakt jo. Crazym má ve všem pravdu, nahoře od lávky je cyklostezka, živičný povrch, žádná dlažba. Dole v bermě bude mlatový povrch pouze pro pěší, povodí Odry nepovolilo cyklostezku k řece dát. Vše je podle norem a LoLec.CZ by si měl uvědomi, že když si bude budovat příjezdovou cestu k baráku taky se ji bude snažit udělat co nejužší, takže tak.
08.08.2012 15:57Balde :
to je stejne jedno ze se to jmenuje cyklostezka lidi tam stejne budou lozit pesky a nejlip s detmi a psi :D
08.08.2012 16:03Tomas T. :
To je jen otazka casu nez se to lidi nauci a nez zacnou chodit mestaci. V Bohumine udelali cyklostezky, a lidi stejne jezdili po ceste. Takze mesto zavolalo na mestskou polici a ta to zacala resit pokutama….
08.08.2012 16:14Hynek [msstavby.cz] :
Nimrod:nechme srovnavani s prijezdem k baraku. tobe to neprijde na cyklostezku v takove lokalite uzke? Mi treba (alespon dle fotek) prijde ok ten vybagrovany zaklad. nez ho teda zuzi tema patnikama.
08.08.2012 16:22Tomas T. :
Hynek [msstavby.cz]: No uzke to je… ale prijde mi to stejne siroke jako cyklostezka pres porubu ci v hrabuvce. Cili maji urcitu sirku , a tu koupiruji vsude.
08.08.2012 16:25Crazym :
Chvíli mi trvalo než jsem si zjistil co to vlastně ten mlatový povrch je. Pokud jsem to dobře pochopil, tak je to taková lepší, propracovanější šotolina a tu bych uvítal jako povrch všech cyklostezek směrem do lesa, to je něco jako splněný bikerův sen. Asi mě odtamtud budou vyhánět častěji… :-)
08.08.2012 19:01marian :
nimrod: na to nemusím být odborník, abych viděl, že postavit uzounkou cyklostezku do komeňáků, kde je největší frmol, je hovadina a vyhozené peníze.
09.08.2012 05:35Nimrod :
Hynek [msstavby.cz]: No jenže o tom to právě je. Ne o subjektivních pocitech, ale o nějakých normách. Cyklisté se tam vyhnou a hotovo. Jasně, že by to mohlo být širší, ale chtěl bych vás vidět v rolích investorů. Projektant nakreslí všechno, v tom problém není.
09.08.2012 07:49marian: no tak vás bych nechtěl někde potkat na kole, asi jezdíte od patníku k patníku, proto se vám zdá všechno uzounké :-D Co to je za terminus technikus. Já myslím, že zas takový frmol tam není a vaše peníze to nejsou. Ale rozhodně, peníze které jsou pro lidi vyhozené nejsou
Hynek [msstavby.cz] :
Nimrod: ja te chapu, ale o tom to je mozna u tebe v praci, tady jsme mezi lidma a ti pouzivaji oci a ne tabulky. ale jasne. :) a taky soudit dle fotek neni uplne ok.
a jinak jsou to nase penize. dneska tomu jsou presne 2 mesice, do kdy jsme treba pro tohle celou dobu od zacatku roku chodili do prace.
09.08.2012 09:37via :
-Už aby byla hotová celá cyklotrasa z Přívoza do Hrabové. Teď to končí u radnice nebo dál ve zdi lávky u Gagariňáku :( Jezdit pořád do Bohumína přes hnusný Hrušov se mi už moc nechce.
09.08.2012 19:38-A jak to vůbec bude dlouhé? Na horních fotkách to vypadá jako by měla trasa končit v tom podchodu pod mostem Českobratrská.
-Také mi stavba přijde příliš komplikovaná. Jakoby nestačilo fláknout na vyrovnanou zemi písek/štěrk a na to položit asfalt :).
Crazym :
via : Moc se netěš, to ještě nějakou dobu potrvá, od Hradní lávky směr Hrabová je to zatím jen idea. I když já to po obou obou stranách Ostravice jezdím ale na fullu a je to v pohodě sjízdné. Až tam bude všude asfalt nebude to už ono. Ale chápu, že tahle páteřní cyklostezka z Ostravy směr Beskydy je důležitá a chybí už právě jen ten úsek od Karoliny do Hrabové. Ta část na fotkách je jen malý úsek od mostu na Kamenec ke Hradní lávce což je jen asi 1300 metrů.
09.08.2012 20:16Tady máš info: http://slecinky.eu/images/47661525335554114833.jpg
via :
Crazym:
09.08.2012 22:46-Tak pokud se to dá projet kolem Ostravice, zkusím to. Delší dobu se na to připravuji, ale podle fotomapy googlu to moc slavně nevypadá. Začátek je zřejmě u hradu. Stavba má být dokončena údajně někdy kolem roku 2015. (lol)
– Nedávno jsem se pobavil nad cyklostezkou z koblovského mostu na Landek. Od nikud nikam. Asi jako ta „cyklostezka“ v Přívoze formou části zabraného chodníku končící uprostřed ulice, aby pak o sto metrů dále začínala znovu a opět po chvíli končila ve zdi.
Crazym :
via : U hradu ne, to by jsi se nedostal pře Lučinu. Vem to tady: http://www.mapy.cz/#t=s&x=18.291686&y=49.827043&z=17&l=15&rp=m&u=u&umc=9qAyDxWYT9fkXPbTSUv¨=Trasa%20po%20prav%C3%A9m%20b%C5%99ehu%2C%20lep%C5%A1%C3%AD¨=Trasa%20po%20lev%C3%A9m%20b%C5%99ehu%2C%20hor%C5%A1%C3%AD¨=uzav%C5%99en%C3%BD%20most%20z%20Karoliny%20na%20Slezskou Nejlépe přes most z Karoliny na pravý břeh, přejít koleje a pak je tam stezka která tě podél řeky dovede až k mostu a cyklostezce z Hrabové. Ale chce to horáka… :-) Druhá strana je komplikovanější.
10.08.2012 00:08marian :
crazym: dík za ten tip na průjezd ostravice. už jsem to jednou zkoušel ze strany beskyd a nedopadlo to dobře…nevěda po které straně to mám jet, dezorientován jsem se vynořil v hrabůvce.
10.08.2012 05:37Nimrod :
Crazym: Od toho Hradu to taky není jen idea, zhotovitel už je vybraný, jenže jsou tam návaznosti na projekty financované z rozpočtu MF (zejména odpadovod), v několika místech se to kříží a je nutné počkat. Ale věřím, že i v té trase se brzo začne.
10.08.2012 07:23Crazym :
Nimrod : To je dobře, že to není už jen idea, kdysi jsem o tom četl a myslel jsem, že už začali, když tam jezdím byla tam vidět činnost na levém břehu a já měl za to, že to je Světlíkovo dílo a že chce propojit Dolní Vítkovice cyklostezkou s Hrabovou a centrem ale pak to ustalo a skončilo pod tím mostem http://slecinky.eu/images/61842394127640876244.jpg . Přitom z Hrabové vedou staré nepoužívané koleje po levém břehu a byla by to ideální cyklostezka po náspu a po hrázi. Tak doufám, že to tam vybudují a nebudou mi ničit asfaltem druhou stranu… :-)
10.08.2012 11:06Honza :
Já tu cyklostezku miluju! Chodím tam běhat a je skvělá! 3irší by neuškodila, ale moc úzká není ani náhodou. jen některé úseky nejsou zrovna bezpečně řešené.
26.01.2016 19:44