Při příležitosti oslav prvního máje a dne otevřených dveří byla uvedena do provozu první část ulice Vítkovické, která se tímto stala novým vstupem do Dolní oblasti Vítkovic. Úpravami procházejí teké okolní plochy a otevřena byla i navazující část ulice Ruské až k nové vrátnici do závodu.
Pohled na Jantarovou stezku směrem ke Karolině.


















MM :
Hynek [msstavby.cz]: Podle mého je to kvůli tomu, že když to neznáš a jedeš tam poprvé, musíš podle značek a zrovna v tom bodu zjistíš jak se ty pruhy řadí. Osobně mám raději, že informace který pruh odbočuje doleva, doprava, mám raději značky nad hlavou. Takto pokud je kolona, stává se to nepřehledným. Proto tam dali zúžení aby člověk třeba nepřejížděl přes dva pruhy…
02.05.2014 15:57Crazym :
Hynek [msstavby.cz]: Je to jednoznačné vymezení toho co je průběžný a kde začíná odbočovací pruh. Tam konkrétně nic složitého. Navíc čára není zeď.. :-)
02.05.2014 20:26Meghan :
Hynek [msstavby.cz]: Ve směru na centrum je podle mě vozovka celou dobu zhruba o šířce těch tří pruhů, kdežto na Varenskou jsou dva pruhy a až na konci je rozšíření pro třetí, takže tam být žádné „šrafování“ na zemi nemusí. V tom směru na centrum by asi taky nemuselo být, ale někdo je tam holt chtěl :)
02.05.2014 23:39thrpst :
Hynek [msstavby.cz]: V prvním případě jde o dopravní stín pro vložení pruhu pro odbočování vlevo. Směrové odchýlení jízdních pruhů se v takových případech obvykle provádí právě stejnými rozšiřovacími nebo náběhovými klíny. V případě vychýlení rovných jízdních pruhů by řidiči bez těchto optických stínů/klínů pokračovali rovně a docházelo by pravděpodobně ke konfliktním situacím.
V druhém případě nejsou jízdní pruhy pro jízdu rovně nijak vychylovány a proto může (pokud by správce silnice opravil značení) odbočovací pruh začínat bez stínu.
05.05.2014 15:03