Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Ross :
A ještě chybí fotka ze strany od kolejí včetně kolejiště.
22.05.2016 13:30Tomas T. :
A opět změna k horšímu ….
23.05.2016 09:51dolil :
nesmyslně umístěn nevkusný stožár pouličního osvětlení přímo do schodiště vs. elegantně „vznášející“ se lampa, asfalt vs. žulové kostky, asfalt vs. okrasné keře (ve vybrání vedle vstupu), fádní design vozidla vs. elegantní kabriolet, ale co je vůbec nejdůležitější: skupinka lidí vcházející do pohostinství vs. dnes zavřeno.
Podtrženo, sečteno, Ostrava jde od deseti k pěti. A nějaký boom nových podniků je žalostně málo.
23.05.2016 10:32Jirka :
dolil: no jesteze ve zbytku CR jsou jen vkusne stozary
23.05.2016 10:59Nimrod :
Tomas T.: K horšímu? Já bych řekl, že změna téměř žádná :-)
23.05.2016 11:15aggu :
Uvažování a pohled na svět některých zde přítomných se asi nezmění… Dejte si pozor. Deprese podporuje vznik demence.
23.05.2016 11:52op :
Opravu by potřebovalo celé okolí včetně povrchů, kolejí a i těch zdí okolo nich. Všechny se zbortily.
23.05.2016 12:51Martin [msstavby.cz] :
dolil: Jaký má Ostrava vliv na design automobilů? Snad se nepletu, ale restaurační zařízení na nádraží je. chod je od kolejí a z haly tuším.
23.05.2016 12:53Ross :
Co jsou vlastně ty budovy vlevo? Na staré fotce.
23.05.2016 21:19A máte někdo fotku toho stavědla z minulosti, kdy bylo funkční?
dolil :
http://tipynacestu.cd.cz/simple/media?action=view&id=6441
14.10.2016 09:30Crazym :
Řekli by jste, že tohle bylo taky to nádraží a jeho okolí? http://www.imagehosting.cz/?v=ndraosted.jpg
14.10.2016 17:19