Po demolici starých budov a zmenšení areálu firmy OZO dochází k výstavbě nových a tím k rozšíření areálu firmy EBG.

Po demolici starých budov a zmenšení areálu firmy OZO dochází k výstavbě nových a tím k rozšíření areálu firmy EBG.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Mx :
Další cerna montovna ala obchoďák u globusu :-)? Snad i cerna kostka nebude mit tento plášt….
24.05.2018 18:24Meechee :
Mx: Další mudrlant, který by v průmyslové zóně chtěl výrobní halu vypadající jako chrám Sv. Víta … snad i tihle lidi pochopí, jaké budovy a kam prostě patří …
25.05.2018 14:02Mx :
Meechee – mudrlant ktery nevystrcil paty za Hranice na Morave, jsi Ty. Nenecham se urazet. K veci – jestli to nechapes, nejde tady o chramy ale o to, aby se tady ve velkem nestavely ty cerne paskvily, nejen v prumyslovych zonach ale i jinde, jako Madeja a spol. Ja napr kolem Pristavby Globusu jezdim denne a kdo to tam zna, nadava jako ja, jak to vypada a musi na to koukat. Ja se i hodne ptam okoli na nazory na novou architekturu. Zeptej se sveho okoli a nehled jen na svuj nazor. Jsem velky mistni patriot. Ale ja osobne si myslim, ze stavet a tvorit mesto se da trochu lepe i v prumyslove zone, hlavne je-li to na ocich pulce mesta. Mesto delaji i lide a jejich postoje. Co tady tolerujeme, to mame. Viz Tvuj postoj, ze tyto stavby jsou asi v pohodě… Mam sjezdenu pulku zapadni evropy a Čr snad neni misto, kde jsem nebyl. Svou kritikou poukazuju na to, ze se zde obcas delaji veci „pod míru“ a zvyky oproti tomu, co vznika za nasim krajem a to je spatne. Upozornit na to je jedna z mala cest, jak menit nazory lidi a neco pohnout. Takze tak
25.05.2018 14:44Mx :
Hynek: jak bylo vysvetleno, muj komentar miril obecne na tuto krabicovou cernou architekturu montoven v Ostravě a madeja je proto idealni priklad, jak se to delat nema. Co se tyce pozitivniho prikladu prumyslovych arealu nebo stavby v prumyslovych oblastech, napr ctp park a nektere budovy v nem. A dale Bextra na Mistecke ulici od FM. Planovane sidlo kofoly. Svinovska mala prumyslova zona nektere budovy atd. A pokud mame zde zakrabickovane mysleni, ze v prumyslove zone lze stavet cokoliv, toto nikdy sdilet nebudu. Vsude, kde projizdi desetitisice ne o statisice lidi, natoz lide odjinud, kteri si o te oblasti delaji obrázek. Ps: A kritizovani delky prispevku Nebo posmešky, ze jsem snad nekde videl jinou uroveň – nebudu komentovat :-) :-) o tom se snad nebudeme bavit… :-)
28.05.2018 18:17Meechee :
Mx: Co ty o mě víš ?? Kam jsem vystrčil paty a kam ne ty „světáku“ ?? Možná tě to překvapí, ale sježděno toho mám opravdu dost a v zahraničí jsem i nějakou dobu žil, takže, než tady z někoho začneš dělat neználka a ze sebe světáka, tak si uvědom, že nevíš, s kým mluvíš … to jen tak pro pořádek. A k tvému světáckému názoru můžu říct akorát to, že v průmyslových areálech po celém světě se primárně hledí na funkčnost a ne na krásu – je to tak v pořádku a já s tím nemám absolutně žádný problém. Vadí mi násilí – viz. třeba zmiňovaná budova Madeji, nebo některé „přístavby“ k historickým budovám, ale v lokalitě za OZEm v Přívoze u výpadovky na dálnici, což není technologický, ale výrobně/skladovací areál žádnou architekturu skutečně nečekám. A nemyslím si, že by to bylo „krabicové“ myšlení … prostě, pro výrobní nebo skladovací halu je „krabice“ nejideálnější tvar – tak to bylo je a bude …
29.05.2018 10:53Mx :
Hynek: nic proti, serveru velmi fandim. Ale jestli se tady bude kritizovat obsah vyjadrenych nazoru, za to ze jsou moc dlouhe, za to ze nekdo podpori svuj nazor tim, ze uvede ze se ptal jinch lidi nebo ze videl jinde neco jineho. Ze bude napadan, kdyz si dovoli uvest ze hodne videl a cestoval … Za to, ze si dovolil uvest malo konkretnich prikladu, kdyz jini neuvadeji ani jeden apod. TAK TO HLUBOCE PLÁČU JÁ. Uvedom si prosim ze zakladem diskuse je minojine vyjadrit jakykoliv nazor a nehodnotit pak jeho FORMU u druhych. A precti si v tom pripade stovky jinych komentaru – taky je budes znamkovat za formu ? V samotnem nazoru na architekturu se samozrejne shodnout nemusime.
30.05.2018 07:23Mx :
Ja uz fakt nemam chut to vubec komentovat co pises :-) :-) Taky nebudu mit nahubek a budu si psat co chci. Kritizuj si to pak teda co chces jak chces a noř se do to a ja to budu vesele ignorovat :-) a je to. Svuj nazor na tento typ architektury bez ohledu na typ a misto umisteni ve meste jsem uz rekl a to staci. Ostatni omacka mne fakt nezajima. Pokud jde o vysněné priklady z ctp parku, evidentni je treba ta budova, jak je na ni logo huynday, sidli tam vice firem. Budovy jako kofola nebo ptacek v prumyslove zone svinov jsou dalsi priklady. Planovane sidlo Kofoly je take spravny priklad, ze to jde i jinak…
30.05.2018 19:23Mx :
Hynek: neni treba chapat. Spise akceptovat jiny nazor a ponechat si zase ten svuj. Pro mne proste vzdy bude porad lepsi ta kofola nez madeja nebo globus. Pro Tebe ne, to je zivot. Wtf! Mozna by stalo za to u kazde dokoncene stavby nechat hlasovat na skale 1-10 nebo jinak nebot „hlas lidu hlas bozi“. Nechci ted polemizovat nad vkusem lidi, to je jak se zenami. Pak nebude mit smysl dohady ci vkus je lepsi a kdo ma hloupy nazor a vkus a kdo ne. Proste ukaze demokraticky hlas zdejsich navstevniku tohoto serveru, kteri navis se zjevne o architekturu mohou zajimat a jejich hlas ma jiste vahu. Pro investory a stavitele to muze byt navic pomucka, jake stavby maji uspech. Nemyslim jen like u prispevku…
01.06.2018 18:04samr :
Meechee: Dovolím si s Vámi nesouhlasit. To že je u nás průmyslová hala ve tvaru jednobarevného kvádru považována za vrchol průmyslové architektury je smutné. Nevidím nic špatného na tom dbát na kvalitu staveb i v průmyslových zónách. To co si tady postavíme bude minimálně dalších 50 le stát a vytvářet prostředí města.
02.06.2018 01:18Nemusím mít procestovanou evropu, stačí pár kliknutí na internetu. To že se níže uvedené stavby líbí mi nezamená, že se musí líbit všem, chci tím ukázat, že i průmyslová stavba může být řešena esteticky.
https://www.archdaily.com/873405/vartan-bioenergy-chp-plant-ud-urban-design-ab-plus-gottlieb-paludan-architects
https://www.archdaily.com/391885/olympic-energy-centres-john-mcaslan-partners
https://www.archdaily.com/363581/factory-building-on-the-vitra-campus-sanaa
https://www.archdaily.com/797675/renewal-and-new-additions-to-industrial-building-proj3ct
https://www.archdaily.com/872891/lozys-pharmaceuticals-factory-gvg-estudio-plus-vaillo-irigaray
https://www.archdaily.com/894058/new-photographs-explore-bigs-waste-to-energy-plant-as-ski-slope-roof-is-installed
LK :
samr: pro ukázku krásné průmyslové budovy se nemusí jít zase moc daleko od centra – https://www.msstavby.cz/vyvojove-centrum-roper-engineering-7-22-04-2015/
04.06.2018 08:08