Nový úsek cyklostezky vznikl v Ostravě-Hrabůvce.
Cyklostezka byla vybudována od ul. Fr. Lýska po ul. J. Herolda.





Nový úsek cyklostezky vznikl v Ostravě-Hrabůvce.
Cyklostezka byla vybudována od ul. Fr. Lýska po ul. J. Herolda.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
balde :
proč se v místě kde je velký pohyb chodců, jako tady směr Bělský les, ten chodník buď nerozšíří, nebo se neudělá sdílená peší zóna pro chodce a cyklisty, takhle se tam zas lidi budou zbytečně hádat kdo má kde chodit a jezdit. To samé nechápu že přímo v Bělském lese je ta stezka taky takto. Na ten chodník díky parkujícím autům se taktak vejde matka s kočárkem.
29.06.2023 10:42Tom :
balde: přesně tak! diskriminace chodců. Všude to měli udělat sdílené.
29.06.2023 10:48LP :
Tom: Sdílené stezky jsou strašně nebezpečné pro všechny. Tady by to spíš chtělo zarážky, ať auta nestojí přesahem na chodníku, úplně zbytečně zabírají prostor. viz 3 fotka
Rdm :
Už jsem tam šel několikrát a ty přesahující auta v podstatě znemožňují normální průchod. Nechápu proč se tohle při rekonstrukci neřeší, buď zarážkami jak píše LP nebo vytvořením travnatého pásu a posunutím celého chodníku dál od aut, místo tam na to je.
Dejv :
Vyhláška jasně stanoví jak parkovat. Zásah do chodníku by měl být ze strany MP pokutován jedná se o přestupek. A taky v případě úrazu by se,asi majitel vozidla divil, když by pojišťovna chtěla vše uhradit.
29.06.2023 14:10Dr. Kohn :
Dejv: Už jste viděl že by něco MP pokutovala? Pokud je vyloženě někdo na něco nezavolá, tak sami od sebe nikdy nepřijedou něco řešit.
29.06.2023 14:43via :
Chodník vedený přímo kolem kolmých parkovacích míst má jediný výsledek – je z něj parkoviště. Auta často přesahují až do poloviny šířky chodníku, kde zůstává místo pro jedinou osobu. Bohužel, řidičům aut to mentálně nedochází/je jim to jedno a městská policie je v Ostravě už jen pasivní nicnedělačský kůl v plotě. Chodci tak přecházejí na stranu cyklostezky a paralyzují jak ji, tak původní záměr odděleného provozu. Tento projekt je typická macurovina – zase se nepřemýšlelo, nechtělo se utratit korunu navíc a ve výsledku je to jen další nepříjemnost.
Navazující ulice Podhájí s divokým prostorem před restaurací Dakota je čirá katastrofa.
balde :
LP: za mě nebezpečnější rozdělené, jelikož si pak cyklisti myslí že mají právo projet at se deje co se deje. Kkdyž je sdílená, musí se obě skupiny prostě navzájem přizpůsobit.
29.06.2023 17:21Jesus :
Jak už se píše výše. Parkovacím místům pro auta chybí zarážky, aby auta nepřesahovali do chodníku pro chodce, takže ojeb ze strany firmy, co to robila a vlastně ojeb na lidi. Ale to už je v dnešní době prostě trend. Před několika lety úplně to samé na Mjr.Nováka . . . Škoda slov!
29.06.2023 18:36TomasJ :
Já nevím, tyhle „cyklostezky“….. Každých pár metrů mini trojúhelník dej přednost v jízdě, takže dávat pořád bacha. Navíc konkrétně zde je třeba pořád zvonit na chodce. Dále celkem prudké oblouky a ta pitomá zámkovka, proboha, proč ne asfalt? Mě osobně jízda po tomhle typu tělesa spíše odrazuje.
29.06.2023 20:43TomasJ :
Jesus: Ty zarážky by měly být standardem, bohužel u nás se na to jaksi ještě nepřišlo. Vinu vidím na straně zadavatele.
29.06.2023 20:46