Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
LP :
Konečně něco, co vypadá obyvatelně a i celkem reálně
03.06.2012 09:06Jiřík :
To jako že by se ty koleje tramvají natáhli i po ulici francouzské ?
03.06.2012 11:15Pavel :
Architekti by měli začít brát povinně lehké drogy, ať mají aspoň trochu fantazie, kostka na Karolině je aspoň monumentální.
03.06.2012 11:25acdlcia :
Jsou to stavby, které nenadchnou ale ani neurazí. Navazují však dobře na již dříve realizované novostavby. A celkové pojetí území, které dnes dá se říct leží ladem je taky dobré. Rozšíření ulice Francouzská s návazností na ulici Martinovskou by mělo být v dnešní době již standard v každé studii řešení této lokality. Jediné co je asi trochu nereálné je tramvaj vedoucí až k oblouku, protože svah na konci Francouzské je dost příkrý a vyžadovalo by to velké terénní úpravy. Celkově ale velmi dobře zpracovaná práce.
03.06.2012 12:12Miv :
Zajímavé s jakou lehkostí autor posunul martinovskou o sto metrů …
03.06.2012 13:59Jiřík :
Miv :acdlcia : Tak tramvaj by rovně ze Sokolovské nevyjela to je naprosto nereálné a pak by nevyjela od Oblouku jak již bylo zmíněno. CHCE TO TRAMVAJ K duze a ne jen malovat kolejové čáry kolem hlavní třídy.
03.06.2012 16:09mm :
Dle mého názoru zajímavé a ten dům s červenými a velkými balkóny mě vcelku nadchnul.
03.06.2012 17:16Tomas T. :
Uz to tady bylo receno, je to studie, a ta nutne nevychazi z aktualiho stavu. Cili to ze je ta ulice posunuta o 50m je jedno….
04.06.2012 10:00Jinak se mi to taky celkem libi, z toho co zde bylo zatim nejpovedenejsi.
X236K :
Copak tech hranatych panelaku nebylo za sociku dost?!?
No, kdyz uz nic, tak se mi na tech obytnych budovach libi ty velka okna…
04.06.2012 10:09LP :
Ale o tom, že se narovná martinovská a protáhne na francouzskou se počítá v územním plánu, podobně jako přímé napojení na rudnou… a s tou tramvají bych to taky neviděl až ta nereálně, jelikož se už dlouho uvažuje o napojení tramvajové trati právě na ulici nad porubkou (přes Jižní svahy a smyčkou před obloukem) a to by šlo realizovat i šikmým odbočením a pomalým svažováním až k oblouku…
04.06.2012 10:56Kubaiss :
Tramvaj k Duze už asi nebude, když tam teď udělali všude kruhové křižovatky.
04.06.2012 16:51mm :
LP: Problémem budou asi finance.
04.06.2012 20:05Ondřej Stolařík :
Dobrý den, celá práce je k prohlédnutí tady:
http://issuu.com/ondrejstolarik/docs/dostavba_centra_op_portfolio
Zde zveřejněné vizualizace a nadhledovka jsou, dalo by se říct, nejméně důležitou částí celé práce. Jednalo se o urbanistický návrh dostavby centra Poruby. Ztvárnění staveb je především ideové. Cílem práce bylo nalézt urbánní formu pro dostavbu tak, aby zcelovala a harmonizovala celou lokalitu. Pro nové objekty bylo nezbytné najít takové využití, aby jednak odpovídalo jejich lokalizaci, jednak řešilo funkční deficity území. Šlo o hledání měřítka a proporcí jednotlivých veřejných prostorů. Zapojení nových objektů do neuspořádané lokality…
05.06.2012 23:24istram :
Pěkná práce! Samotné provedení jednotlivých domů se mi sice moc nelíbí, ale koncept dostavby jako takové dává smysl. Tramvajová linka by byla zajímavá, ale obávam se, že to je asi nejnereálnější část…
10.06.2012 11:15Jinak pro ty, co by chtěli tramvaj k Duze – pokud si to správně pamatuju, tak při poslední příležitosti kdy se to řešilo to bylo odmítnuto většinou místního obyvatelstva, kvůli hlučnosti. Jinak je ten nápad už neskutečně starý a stále zůstává… Asi jako přímé spojení tramvají/trolejbusem do Havířova.
Max :
Co to je za blby trend vymlatit cely zbytek lesa a nacpat tam same baraky omg.
08.11.2012 13:07Michal :
Dost dobré na to, aby se taková práce dala snadno obhájit.
08.11.2012 20:16Jinak ale celkem nuda nuda šeď.
Martin [msstavby.cz] :
Michal: O 4 komentáře výš popisuje autor, že jde i ideové ztvárnění. Tedy podoba domů nebylo to hlavní…
09.11.2012 16:04