Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
JSjr. :
Ten posun DPO od doby co jej vede p. Morys je opravdu významný. Takové manažery by to chtělo do všech měststkých firem.
panakis :
Ta dostavba 6 patra je za me cajk. A dole by mohl byt nejaky obchod. Jelikoz ty vylohy jsou fakt luxusni.
thvari :
zvenku doopraví ten blok a bude to výškově jednotné. za mě velký dobrý
Crazym :
Tak to tam asi někdo přijde o ty klimatizace na tom fajnem bytečku v posledním patře ve střeše vedlejšího baráku :-) Vždycky jsem si říkal, že tam nad těmi stromy v parku musí být dobré bydlení.
05.02.2020 12:53Michal :
„Je pěkné, že máte starost o cizí, soukromý majetek ale příště to zkuste na tom veřejném, tam bych tu starost pochopil a pochopil a možná by to mělo i nějaký význam, angažovaní občané jsou vždy potřeba, teda pokud se zrovna neorganizují pod rudou vlajkou či s páskou RG či LM na ruce.“
05.02.2020 18:49Martin [msstavby.cz] :
JSjr.: „PRově“ ano.
06.02.2020 13:31Technicky ne. Nestačí jen obnovit vozový park. Nejvyšší vedení by mu mělo rozumět i technice, což mnohokrát prokázali, že neumí. Vedení linek je také ve stagnaci a mohlo by být lepší.
JSjr. :
Martin [msstavby.cz]:
06.02.2020 13:42Když zapátrám v hlavě do roku 2016, tak nová trať do Poruby byla jen záměr na papíře, neexistovaly inteligentní zastávky, asistenti dopravy, placení kartou ani free wifi. Vozový park se obnovil, přidaly kamery a celkově je MHD už mnohem snesitelnější i kvůli úklidům a nepůsobí už jen jako transport pro socky. Také tuším mzdy řidičů významně narostly. To jen tak z hlavy určitě by toho bylo více.
Někdo může namítat, že to jde ruku v ruce s kroky schvalující současnou politickou reprezentací, což bude asi pravda, ale je to v konečném důsledku špatně?
Chápu, že narážíš na obnovu vozového parku a nové vysokokapacitní tramvaje a jejich cenu, tady asi je něco špatně, ovšem rád bych viděl vyjádření vedení DPO než si udělám svůj závěr k tomuto.
Martin [msstavby.cz] :
JSjr.: Záměr trati je již od výstavby Poruby. A nebylo to jen „něco na papíře“.
Samozřejmě, že je super, že se dá platit kartou (i když neschvaluji zrušení papírových jízdenek) nebo že jsou nově i kamery v MHD.
Asistenty asi nikdy nepochopím, ale chápu, že mnozí co berou MHD jako “ transport pro socky“ to uvítají.
Ano, jde i o velkokapacitní tramvaje, kde se sice jen povrchově ukázala, jak fungují v rámci firmy veřejné zakázky. Ta firma má největší příjmy od města a také obrovské příjmy z prodeje jízdenek. A v těch miliardách se občas peníze ztratí. Účelně nebo ne. Lidé tam jsou dosazování ne podle kvalifikací, ale podle známosti nebo podle toho, kdo méně tomu rozumí, ten se tam více hodí. Morys ani nepozná rozdíl mezi žalovanými a svědky u soudu.
Sranda bude aktuální prodej Ekovy.
Jak jsem psal, nové uniformy a vozový park je jen šikovná PR opona. Co je za oponou je pro otrlé.
06.02.2020 13:58JSjr. :
Martin [msstavby.cz]:
Mno, ale posunulo se to od záměru k reálnému projektování a přípravě a o to přece jde. Nechat za statisíce vytvořit studii umí každý ňouma, ale dodělat to, to už ne. :)
Zrušení papírových jízdenek mi taky vadilo, ale pak jsem se dověděl o těch kreditních co je mají nahradit, do toho jsem byl o víkendu v Drážďanech kde to funguje stejně a hned to pochopil, že je to lepší systém a hlavně úspornější, může se navíc používat jeden terminál v tramvaji na všechny typy jízdnek.
Transport pro socky jsem použil jen pro představu v jakém stavu mhd bylo, vše staré, počmárané, špinavé…
Neříkám, že je to spasný génius ostravské MHD, jen že se za poslední 4 roky dost věcí posunulo s ním ve vedení. Buďme rádi.
06.02.2020 14:12Pro představu životopis p. Moryse. https://danielmorys.cz/zivotopis/
dpo :
Kdyby jste věděli co se děje uvnitř a jaká je situace…
12.02.2020 17:29jrz :
dpo: Tak co se děje vevnitř a jaká se situace?
12.02.2020 20:24Crazym :
Tak střecha už je odhalená a dostavuje se to 6 patro do úrovně vedlejšího baráku https://screenshot.cz/92CSH/
08.09.2021 19:08Crazym :
Za chvíli ani nepůjde poznat, že tam to patro je dodatečně přistavěno https://screenshot.cz/0M6UP/
21.04.2022 15:59