Prostor před hotelem Imperial v centru Ostravy.

Prostor před hotelem Imperial v centru Ostravy.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Panakis :
Ty kraaso. V Tom baraku napravo jsem se narodil… To byli zivoty v centru… :) pro novou zarovku jsem chodil vnitrnim schodistem za sefem do elektra. Aji baterky meli. Ty ploche :)
12.08.2018 13:28Summerboy :
Konecne zmena k lepsimu :-)!
13.08.2018 05:49tommtomm :
Nevim nakolik změna k lepšímu…. člověk začíná zpětně doceňovat podobu měst do 60. let. Tím nemyslím, špinavost, kaatstrofický stav chodníků a cest atd atd ale určitou bezbariérovost. Bezbariérovost muže znít směšně (nemyslím ted vozíčkáře ale obyčejného člověka) ale podívejte se na fotky z tohoto období, Město je funkční, logicky propojené, bez vysokých obrubníků, zábradlí ohrad a mobiliáře blokující průchod, jde prostě o obyčejnou ulici pro obyčejný městský život v městě co funguje, chápu že při dnešním rozšířením IAD je tento stav již hůře uskutečnitelný, ale již na fotce ( netroufnu si hádat datum) je aut celkem dost a na ulici se snesou s chodci (opět nenarážím na parkoviště na náměstích). V dnešní době mi přijde, že se snažíme vše striktně oddělovat za pomocí komplikovaných a překombinovaných řešení, chodce, cyklisty, tramvaje, auta.. to nemá za následek větší bezpečnost ale naopak se vytrácí elementární slušnost a fungování musí být zajištěno hromadou značek a pruhů. Mohutně budované cyklostezky (bez logiky!!! opět nemyslím „tranzitní stezky) jsou někdy zcela zbytečné… Zkrátka, někdy obyčejná ulice bez značení a všeho balastu může být tím nejlevnějším, nejjednoduším a možná i nejvhodnějším řešením, zkusme se zase trošku spolehnout na slušnost a zdravý rozum obyčejných lidí i za cenu určitého zpomalení
13.08.2018 11:46Pavel :
U vchodu do Imperialu stojí Polski Fiat 125p, ten se začal vyrábět v r. 1967 (analogický žigulík alias VAZ 2101 se začal vyrábět r. 1970), ze začátku byly u nás oba vozy dost vzácné, po pravé straně pak stojí Škoda 100 nebo 110, která se začala vyrábět v r. 1969. Takže fotka bude s největší pravděpodobností z poloviny 70. let.
13.08.2018 21:16