Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Rýša :
Smutný pohled – tedy ten z roku 2014 a kdoví kolik ještě let(desetiletí) tam bude jen zanedbaný trávník jako někde na periferii zapadlého městečka….
Tano :
Když se tak člověk zamyslí, tak ty proluky v Ostravě musí být. Kam by se pak dávaly ty obrovské krásné reklamy? :-)
06.09.2015 09:48aggu :
Pozemky vlastní rodina Hadamcziků. Jejich poslední plán byl zřídit tam parkoviště. Zjevně selhal. To ale nechápu, kdyby chtěli v proluce postavit nárožní budovu, přes Semeráka a Bernfeldovou by se nedostali, parkocviště a budka v proluce je trendy u MOaP.
06.09.2015 09:59Radim :
V roce ’81 Babeta, dnes na stejném místě restaurace Babetti, dobrá náhoda. Ale jinak smutný pohled na ty proluky na obou stranách ulice.
Crazym :
Radim: To není náhoda :-) A nebyla to restaurace ale cukrárna, přesně takhle si to tam pamatuji, bydlel jsem pár kroků odtamtud a každý den chodil do sámošky na protějším rohu a mlsat do Babety taky hodně často :-)
06.09.2015 11:50A zde http://www.imagehosting.cz/?v=eskobrdid.jpg máte to samé místo v roce 1947.
Martin [msstavby.cz] :
Crazym: Nyní restaurace ;)
06.09.2015 12:22Martin :
Já se tedy nedivím, že v okolí ulice Českobratrské jsou stále proluky. Ať už jde o kanceláře nebo byty, nikdo by nebyl rád za těsnou blízkost čtyřproudé „dálnice“, maximálně tak autoservis. Už jen konzervatoř musí být štěstím bez sebe…
06.09.2015 13:03zerdě :
hm, supr no…
06.09.2015 22:02Nimrod :
aggu: To parkoviště tam chtěli vybudova v době, kdy o Semerákovi a té jeho partě hic ještě ani nikdo nevěděl…
07.09.2015 07:42aggu :
Nimrod: A to jsem ještě zapomněl na ten strom u fasády konzervatoře. A trávník u cesty. To by byla smrtelná rána ostravské ekologii, takže jistá konečná pro jakéhokoliv investora.
07.09.2015 08:18Coppola :
Když se podívám na vývoj od roku 1947, přes rok 1981, až do dneška, tak můžu konstatovat jen, že Ostrava se mění z města v periferii u dálnice.
07.09.2015 08:50aggu :
Výsledek idiotských megalomanských projektů na silnice ještě z Husákovy doby, kvalitní práce betonové lobby, relativní dostupnosti dotací EU bez širšího posouzení jejich vlivu na urbanismus města, necitlivosti magistrátních a krajských politiků vůči centru a jejich absolutnímu nepochopení čím by centrum mělo být. Dělat vysoké násypy a křižovatky v historickém centru města „může jen debil“ (citát).
07.09.2015 11:35Naše děcka si budou klepat na čelo a vše bourat.
acdlcia [msstavby.cz] :
aggu: Nejspíš jednou dospějeme do doby kdy tyto silnice nebudeme potřebovat, ale prozatím je člověk ve vývojovém stupni homo mobilus a bez auta nedá ani ránu. I já používám auto každý den v práci a proto každé rozšíření silniční sítě jen vítám. Soukromě auto nemám a myslím že pro tyto účely je MHD naprosto dostačující.
PS. Překonal jsem se a navštívil Karolinu a tam jsem našel úplně nový vývojový stupeň lidí – antihomo degenerus degenerus.
07.09.2015 20:40aggu :
acdlcia [msstavby.cz]: Nejde o to, že bychom silnice nepotřebovali, ale o to, jak politici vybalancují potřeby provozu aut v centru a potřeby centra jako místa kde můžou lidi kulturně žít. Přirozeně je nic takového nezajímá, ve vztahu k centru to jsou naprostí pokrytci.
07.09.2015 21:42Jestli dnes ostravští politici centrum vidí prizmatem zpětného zrcátka (musím dojet autem do centra z domu na předměstí, co nejrychleji, co nejpohodlněji, čím víc pruhů tím líp, mít kde zaparkovat, nejlíp hned před úřadem, nebo třeba u katedrály, a benzinku taky, nejlíp hned u řeky), tak je to prostě špatně. Prý to tak chtějí voliči, ale ptala se někoho radnice, když upgradovali prostor u katedrály na sklad aut? Ptala se když stavěla Českobratrskou?
Protože centrum logicky nemůže prostorově stačit, bude se muset podřídit. A to se děje už desítky let. Takže tu máme nesmysly typu frýdlantské mosty, neexistující Náměstí Republiky, nové mosty na Českobratské s násypy jak někde na periferii… Nejdůležitější část Slezské, celý pravý břeh navazující na centrum je zdegradovaný čtyřpruhovou silnici a obrovskou MÚK, takže se z levého břehu, kde město vytvořilo úžasné visuté vyhlídky tak nějak není na co koukat, protože i ten nešťastný pseudo Hrad je prostě pod mostem…
Taky občas jezdím autem, ale klidně budu jezdit o 10 min déle, když z Českobratrské udělají z čtyřpruhu dvojpruh, maximálku sníží na 30 a ze zbytku udělají chodník. Po měsíci mě to přestane bavit a auto prodám ;)
A to je přesně to, se musí v centru stát. Politici si musí konečně vytáhnout hlavu z … a začít jinak uvažovat. Buď budou brát ohledy na auta a pohodlnost nebo na město a lidi. Obojí nejde.
Dan :
A z jakeho duvodu se tedy ta narozni budova bourala, kdyz misto ni neni zadna nahrada?
16.10.2016 10:22Oasis :
Dan: Z důvodů rozšíření cesty se zboural celý blok. Na historické fotce je dvou pruhová cesta, v současně podobě čtyř pruhová.
16.10.2016 12:30Drahoslava Müller :
Ja bydlela hned naproti Babety. Ta ulice se jmenovala Revoluční a číslo bylo 36. Do Babety jsem chodivala na zmrzlinové poháry . Hned přes ulici naproti byl obchod kde jsem chodila s rodiči nakupovat. Jsem ráda že nĕkdo zachytil dobovou fotografii. Prožila jsem tam dětství a mám hezké vzpomínky.
09.02.2021 15:41