Smutný pohled – tedy ten z roku 2014 a kdoví kolik ještě let(desetiletí) tam bude jen zanedbaný trávník jako někde na periferii zapadlého městečka….
06.09.2015 07:54
230
Tano :
Když se tak člověk zamyslí, tak ty proluky v Ostravě musí být. Kam by se pak dávaly ty obrovské krásné reklamy? :-)
06.09.2015 09:48
80
aggu :
Pozemky vlastní rodina Hadamcziků. Jejich poslední plán byl zřídit tam parkoviště. Zjevně selhal. To ale nechápu, kdyby chtěli v proluce postavit nárožní budovu, přes Semeráka a Bernfeldovou by se nedostali, parkocviště a budka v proluce je trendy u MOaP.
06.09.2015 09:59
60
Radim :
V roce ’81 Babeta, dnes na stejném místě restaurace Babetti, dobrá náhoda. Ale jinak smutný pohled na ty proluky na obou stranách ulice.
06.09.2015 11:22
110
Crazym :
Radim: To není náhoda :-) A nebyla to restaurace ale cukrárna, přesně takhle si to tam pamatuji, bydlel jsem pár kroků odtamtud a každý den chodil do sámošky na protějším rohu a mlsat do Babety taky hodně často :-)
A zde http://www.imagehosting.cz/?v=eskobrdid.jpg máte to samé místo v roce 1947.
Já se tedy nedivím, že v okolí ulice Českobratrské jsou stále proluky. Ať už jde o kanceláře nebo byty, nikdo by nebyl rád za těsnou blízkost čtyřproudé „dálnice“, maximálně tak autoservis. Už jen konzervatoř musí být štěstím bez sebe…
06.09.2015 13:03
51
zerdě :
hm, supr no…
06.09.2015 22:02
00
Nimrod :
aggu: To parkoviště tam chtěli vybudova v době, kdy o Semerákovi a té jeho partě hic ještě ani nikdo nevěděl…
07.09.2015 07:42
20
aggu :
Nimrod: A to jsem ještě zapomněl na ten strom u fasády konzervatoře. A trávník u cesty. To by byla smrtelná rána ostravské ekologii, takže jistá konečná pro jakéhokoliv investora.
07.09.2015 08:18
10
Coppola :
Když se podívám na vývoj od roku 1947, přes rok 1981, až do dneška, tak můžu konstatovat jen, že Ostrava se mění z města v periferii u dálnice.
07.09.2015 08:50
70
aggu :
Výsledek idiotských megalomanských projektů na silnice ještě z Husákovy doby, kvalitní práce betonové lobby, relativní dostupnosti dotací EU bez širšího posouzení jejich vlivu na urbanismus města, necitlivosti magistrátních a krajských politiků vůči centru a jejich absolutnímu nepochopení čím by centrum mělo být. Dělat vysoké násypy a křižovatky v historickém centru města „může jen debil“ (citát).
Naše děcka si budou klepat na čelo a vše bourat.
07.09.2015 11:35
70
acdlcia [msstavby.cz] :
aggu: Nejspíš jednou dospějeme do doby kdy tyto silnice nebudeme potřebovat, ale prozatím je člověk ve vývojovém stupni homo mobilus a bez auta nedá ani ránu. I já používám auto každý den v práci a proto každé rozšíření silniční sítě jen vítám. Soukromě auto nemám a myslím že pro tyto účely je MHD naprosto dostačující.
PS. Překonal jsem se a navštívil Karolinu a tam jsem našel úplně nový vývojový stupeň lidí – antihomo degenerus degenerus.
07.09.2015 20:40
20
aggu :
acdlcia [msstavby.cz]: Nejde o to, že bychom silnice nepotřebovali, ale o to, jak politici vybalancují potřeby provozu aut v centru a potřeby centra jako místa kde můžou lidi kulturně žít. Přirozeně je nic takového nezajímá, ve vztahu k centru to jsou naprostí pokrytci.
Jestli dnes ostravští politici centrum vidí prizmatem zpětného zrcátka (musím dojet autem do centra z domu na předměstí, co nejrychleji, co nejpohodlněji, čím víc pruhů tím líp, mít kde zaparkovat, nejlíp hned před úřadem, nebo třeba u katedrály, a benzinku taky, nejlíp hned u řeky), tak je to prostě špatně. Prý to tak chtějí voliči, ale ptala se někoho radnice, když upgradovali prostor u katedrály na sklad aut? Ptala se když stavěla Českobratrskou?
Protože centrum logicky nemůže prostorově stačit, bude se muset podřídit. A to se děje už desítky let. Takže tu máme nesmysly typu frýdlantské mosty, neexistující Náměstí Republiky, nové mosty na Českobratské s násypy jak někde na periferii… Nejdůležitější část Slezské, celý pravý břeh navazující na centrum je zdegradovaný čtyřpruhovou silnici a obrovskou MÚK, takže se z levého břehu, kde město vytvořilo úžasné visuté vyhlídky tak nějak není na co koukat, protože i ten nešťastný pseudo Hrad je prostě pod mostem…
Taky občas jezdím autem, ale klidně budu jezdit o 10 min déle, když z Českobratrské udělají z čtyřpruhu dvojpruh, maximálku sníží na 30 a ze zbytku udělají chodník. Po měsíci mě to přestane bavit a auto prodám ;)
A to je přesně to, se musí v centru stát. Politici si musí konečně vytáhnout hlavu z … a začít jinak uvažovat. Buď budou brát ohledy na auta a pohodlnost nebo na město a lidi. Obojí nejde.
07.09.2015 21:42
112
Dan :
A z jakeho duvodu se tedy ta narozni budova bourala, kdyz misto ni neni zadna nahrada?
16.10.2016 10:22
10
Oasis :
Dan: Z důvodů rozšíření cesty se zboural celý blok. Na historické fotce je dvou pruhová cesta, v současně podobě čtyř pruhová.
16.10.2016 12:30
20
Drahoslava Müller :
Ja bydlela hned naproti Babety. Ta ulice se jmenovala Revoluční a číslo bylo 36. Do Babety jsem chodivala na zmrzlinové poháry . Hned přes ulici naproti byl obchod kde jsem chodila s rodiči nakupovat. Jsem ráda že nĕkdo zachytil dobovou fotografii. Prožila jsem tam dětství a mám hezké vzpomínky.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Rýša :
Smutný pohled – tedy ten z roku 2014 a kdoví kolik ještě let(desetiletí) tam bude jen zanedbaný trávník jako někde na periferii zapadlého městečka….
Tano :
Když se tak člověk zamyslí, tak ty proluky v Ostravě musí být. Kam by se pak dávaly ty obrovské krásné reklamy? :-)
06.09.2015 09:48aggu :
Pozemky vlastní rodina Hadamcziků. Jejich poslední plán byl zřídit tam parkoviště. Zjevně selhal. To ale nechápu, kdyby chtěli v proluce postavit nárožní budovu, přes Semeráka a Bernfeldovou by se nedostali, parkocviště a budka v proluce je trendy u MOaP.
06.09.2015 09:59Radim :
V roce ’81 Babeta, dnes na stejném místě restaurace Babetti, dobrá náhoda. Ale jinak smutný pohled na ty proluky na obou stranách ulice.
Crazym :
Radim: To není náhoda :-) A nebyla to restaurace ale cukrárna, přesně takhle si to tam pamatuji, bydlel jsem pár kroků odtamtud a každý den chodil do sámošky na protějším rohu a mlsat do Babety taky hodně často :-)
06.09.2015 11:50A zde http://www.imagehosting.cz/?v=eskobrdid.jpg máte to samé místo v roce 1947.
Martin [msstavby.cz] :
Crazym: Nyní restaurace ;)
06.09.2015 12:22Martin :
Já se tedy nedivím, že v okolí ulice Českobratrské jsou stále proluky. Ať už jde o kanceláře nebo byty, nikdo by nebyl rád za těsnou blízkost čtyřproudé „dálnice“, maximálně tak autoservis. Už jen konzervatoř musí být štěstím bez sebe…
06.09.2015 13:03zerdě :
hm, supr no…
06.09.2015 22:02Nimrod :
aggu: To parkoviště tam chtěli vybudova v době, kdy o Semerákovi a té jeho partě hic ještě ani nikdo nevěděl…
07.09.2015 07:42aggu :
Nimrod: A to jsem ještě zapomněl na ten strom u fasády konzervatoře. A trávník u cesty. To by byla smrtelná rána ostravské ekologii, takže jistá konečná pro jakéhokoliv investora.
07.09.2015 08:18Coppola :
Když se podívám na vývoj od roku 1947, přes rok 1981, až do dneška, tak můžu konstatovat jen, že Ostrava se mění z města v periferii u dálnice.
07.09.2015 08:50aggu :
Výsledek idiotských megalomanských projektů na silnice ještě z Husákovy doby, kvalitní práce betonové lobby, relativní dostupnosti dotací EU bez širšího posouzení jejich vlivu na urbanismus města, necitlivosti magistrátních a krajských politiků vůči centru a jejich absolutnímu nepochopení čím by centrum mělo být. Dělat vysoké násypy a křižovatky v historickém centru města „může jen debil“ (citát).
07.09.2015 11:35Naše děcka si budou klepat na čelo a vše bourat.
acdlcia [msstavby.cz] :
aggu: Nejspíš jednou dospějeme do doby kdy tyto silnice nebudeme potřebovat, ale prozatím je člověk ve vývojovém stupni homo mobilus a bez auta nedá ani ránu. I já používám auto každý den v práci a proto každé rozšíření silniční sítě jen vítám. Soukromě auto nemám a myslím že pro tyto účely je MHD naprosto dostačující.
PS. Překonal jsem se a navštívil Karolinu a tam jsem našel úplně nový vývojový stupeň lidí – antihomo degenerus degenerus.
07.09.2015 20:40aggu :
acdlcia [msstavby.cz]: Nejde o to, že bychom silnice nepotřebovali, ale o to, jak politici vybalancují potřeby provozu aut v centru a potřeby centra jako místa kde můžou lidi kulturně žít. Přirozeně je nic takového nezajímá, ve vztahu k centru to jsou naprostí pokrytci.
07.09.2015 21:42Jestli dnes ostravští politici centrum vidí prizmatem zpětného zrcátka (musím dojet autem do centra z domu na předměstí, co nejrychleji, co nejpohodlněji, čím víc pruhů tím líp, mít kde zaparkovat, nejlíp hned před úřadem, nebo třeba u katedrály, a benzinku taky, nejlíp hned u řeky), tak je to prostě špatně. Prý to tak chtějí voliči, ale ptala se někoho radnice, když upgradovali prostor u katedrály na sklad aut? Ptala se když stavěla Českobratrskou?
Protože centrum logicky nemůže prostorově stačit, bude se muset podřídit. A to se děje už desítky let. Takže tu máme nesmysly typu frýdlantské mosty, neexistující Náměstí Republiky, nové mosty na Českobratské s násypy jak někde na periferii… Nejdůležitější část Slezské, celý pravý břeh navazující na centrum je zdegradovaný čtyřpruhovou silnici a obrovskou MÚK, takže se z levého břehu, kde město vytvořilo úžasné visuté vyhlídky tak nějak není na co koukat, protože i ten nešťastný pseudo Hrad je prostě pod mostem…
Taky občas jezdím autem, ale klidně budu jezdit o 10 min déle, když z Českobratrské udělají z čtyřpruhu dvojpruh, maximálku sníží na 30 a ze zbytku udělají chodník. Po měsíci mě to přestane bavit a auto prodám ;)
A to je přesně to, se musí v centru stát. Politici si musí konečně vytáhnout hlavu z … a začít jinak uvažovat. Buď budou brát ohledy na auta a pohodlnost nebo na město a lidi. Obojí nejde.
Dan :
A z jakeho duvodu se tedy ta narozni budova bourala, kdyz misto ni neni zadna nahrada?
16.10.2016 10:22Oasis :
Dan: Z důvodů rozšíření cesty se zboural celý blok. Na historické fotce je dvou pruhová cesta, v současně podobě čtyř pruhová.
16.10.2016 12:30Drahoslava Müller :
Ja bydlela hned naproti Babety. Ta ulice se jmenovala Revoluční a číslo bylo 36. Do Babety jsem chodivala na zmrzlinové poháry . Hned přes ulici naproti byl obchod kde jsem chodila s rodiči nakupovat. Jsem ráda že nĕkdo zachytil dobovou fotografii. Prožila jsem tam dětství a mám hezké vzpomínky.
09.02.2021 15:41