Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
koudy :
Doufám že si někdo všimne že ikdyž zmizelo prakticky celé parkoviště tak se v centru parkuje stejně dobře :)
Crazym :
Hidden due to low comment rating. Click here to see.
23.11.2019 10:20Rýša :
Nové Lauby – nekonečný příběh….,kolik ještě roků musí uběhnout, aby zjistili, co skrývají obyčejné sklepy?
24.11.2019 09:23Martin :
Jsem obyvatel centra – Kostelní ulice. Auto vlastním.
Zavřené parkoviště pod Laubami podle mě chybí minimálně. Projevuje se to větším množstvím aut na parkovištích Černé louky. Sem – tam se více aut snaží zaparkovat na Kostelní ulici. Většinou je to hurá akce, kterou spustí jedno auto buďto ignoranta, nebo člověka od jinud, který si nevšimne vjezdu do „neparkovací“ zóny.
Lidé jsou líní. V parkovacím domě na Černé louce je místa pořád dost. Odtud ke katedrále je to pro pomalejší maximálně 15 minut pěšky. To je přeci skvělá docházková vzdálenost. A to je pouze jeden příklad. Na Masarykově náměstí jste za 5-8 minut…
A máme tu kola „zdarma“. Sice jejich sezóna pomalu končí, ale dala by se prodloužit několika krytými stanovištěmi. Také bych přidal skoro na všechny jednosměrné ulice možnost obousměrného průjezdu pro kola (Poštovní, Dr. Šmerala, Stodolní, Janáčkova, Veleslavínova).
Celou situaci v centru by podle mě vyřešilo několik patrových parkovacích domů – Černá louka, Prokešovo náměstí, nemocnice Fifejdy, vedle „Skeletu“ a 1-2 další.
Byl bych rád, kdyby městští strážníci více řešili špatně parkující auta. Je potřeba naučit řidiče, že toto nebude tolerováno. 500-1000 Kč a žádné napomenutí. Za chvíli budou všichni parkovat tak, jak mají.
Nejhorší místa, kde je parkování aut obtěžující (podle mě): Poliklinika Kostelní, za zády kostela sv. Václava (Telepace, biskupství), Dvořákova (pošta), Střelniční × Kostelní, okolí katedrály.
Místa, kde bych zrušil parkování: Havlíčkovo nábřeží (před Dockem), Dr. Šmerala × Na hradbách × Zeyerova.
koudy :
Crazym: Jenže já bydlím v centru :) a furt je kde. Fakt si to bydlení teď užívám o trochu víc.
24.11.2019 17:27Dominik Raška :
Rýša: Obyčejné sklepy rozhodně nikoliv… Podotknu, že místo se nachází v Památkové zóně Moravská Ostrava, v historickém jádru původní poddanské biskupské Moravské Ostravy. Domy v této lokalitě patřily bohatým měšťanům a obecně tato lokalita patřila k těm nejžádanějším. Zástavba zde byla jako jedna z prvních ve středověku již kamenná. Oblast již v první fázi průzkumu přinesla četné nálezy a ty se očekávají i v té druhé, právě probíhající – do druhé poloviny následujícího roku. Ze zákona se tyto průzkumy v takto cenných historických městských jádrech musí provést a v rámci celého kraje je tento největší.
davidb :
Martin:
Budu reagovat pouze na oboustranný průjezd kol v jednosměrkách.
Taky to v našem městě řešíme a policie je v tom silně striktní.
Aby mohli povolit kola v protisměru musí být vozovka širší než 4,5 m (do této šířky se nezapočítávají parkovací pruhy a pásy). Za určitých podmínek je postačující šířka 4,0 m. Vždy se musí jednat o přehledný úsek komunikace. Tyto podmínky udává ČSN 73 6110 „Projektování místních komunikací“.
Tak si vemte metr a běžte si to změřit. Myslím si, že se nedostanete přes 3,5 metru.
25.11.2019 09:44