Správa železnic plánuje zahájit 0. etapu záměru přestavby železničního uzlu Ostrava. Přesněji se jedná o rekonstrukci mostu z roku 1932 nad Hlučínskou ulicí v Ostravě-Přívoze.
Stručný popis záměru:
Zadavatel je veřejným zadavatelem, který zadává tuto veřejnou zakázku při výkonu relevantní činnosti ve smyslu § 153 odst. 1 písm. f) ZZVZ. v souladu s § 151 odst. 1 ZZVZ se tato zakázka považuje za sektorovou veřejnou zakázku.
Předmětem stavby je rekonstrukce železničního mostu z roku 1932, kvůli jeho stavebně-technickému stavu. Dojde k nahrazení stávající nosné konstrukce i spodní stavby, která je na hranici svojí životnosti. Nachází v obvodu ŽST Ostrava hl.n. Stávající způsob užívání ani dopravní konfigurace pod objektem se rekonstrukcí nemění. Nová konstrukce bude přizpůsobena pro výhledový stav hlavní stavby „Modernizace železničního uzlu Ostrava“.
Zadavatel stanovuje závaznou zadávací podmínku tak, že částka 392 473 686,- Kč je nejvyšší přípustnou nabídkovou cenou (bez DPH).

pramen: zakazky.spravazeleznic.cz






Richard :
„Stávající způsob užívání ani dopravní konfigurace pod objektem se rekonstrukcí nemění.“
13.11.2025 11:30Co to znamená? Zůstává tam akorát metrový chodník na kterém se pomalu nevyhnou ani dva lidi?
Crazym :
Richard: Tam žádný metrový chodník není, je tam jednosměrná cyklostezka, řádně označená a to dokonce i velkými nápisy na zemi. To, že to většina těch tříbuněčných organizmů není schopna zaregistrovat natožpak pochopit je druhá věc. https://mapy.com/s/hokebototu Chodník je na druhé straně, není sice optimální a je dostatečně široký vzhledem k provozu chodců https://mapy.com/s/raluromola
13.11.2025 12:49Provozuji tam oblíbenou zábavu zvanou vystraš si d e m e n t a. Když mě zaregistruje a zastaví se a uhne když tam jedu na kole, tak zpomalím, poděkuji a mineme se v pomalé rychlosti. Když neregistruje kde je nebo čumí jak puk a nic nedělá, tak mu kolikrát s pískáním gum zaseknu těsně za zadkem a to pak máte vidět jak krásně skáčou na zídku či zábradlí 🤣 Jednou si to natočím…