Nové cyklochodníky už se začínají klikatit po obou stranách ulice.

Nové cyklochodníky už se začínají klikatit po obou stranách ulice.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Adam :
Proč?
Další místo, kde budu v zájmu vlastní bezpečnosti na hranici zákona tím, že místo po této komické parodii na komunikaci budu v klidu jezdit po přilehlé silnici.
Migi :
žlutá, červená.. a modrý pruh dlažby by tam ještě nevešel?? buď tu cyklotrasu vydlaždím jen červenou dlažbou čímž už je patrné že je tam cyklostezka než dělat stupidní žlutý pás a 3 pásy červené anebo i lepší způsob rovnou tu stávající dlažbu natřít červeným potěrem… jednoduchý způsob fungující v tolika evropských městech a tady si budeme poctivě hrát na barevnou mozaiku…
13.09.2019 08:24Ostravakrásná :
Tak za takovéto paskvily se v drtivé většine zasloužil pan (dnes už bývalý cyklokoordinátor) Ing. Krejčí.
Neštěstí pro Ostravu! Mnohdy v ulicích s minimální intenzitou dopravy nutil projektanty přes odbory na MMO (potřeba získnání kladnyých stanovisek k projektové dokumentaci), aby se zde stezky udělaly atd.
Na úkor zeleně, chodců…
Vznikají potencionálně nebezpečná místa, klikatice, o bezbariérových úpravách ani nemluvím! Mnohdy při dodržení vyhlášky 398/2009 Sb. nejde snad ani vymyslet kloudné řešení.
Snad se začne více přemýšlet alespoň selským rozumem a cyklostezky (určitě výborná věc) se začnou dělat v místech, kde jich je opravdu třeba.
Pat :
To vypadá otřesně .. chápe někdo ty slepecké chodníky ? v tom se přece nemůže vyznat ani ten slepý
Ostravakrásná :
Pat: Tady bohužel nejsou slepecké úpravy udělány správně.
13.09.2019 08:58Radek :
Dobrá past na třetí fotce odspodu. Jet po něčem takovém, kam zasahují sloupy, značky a zatáčky bez poloměru je pro mě na MTB s širokými řidítky a 29¨ koly nechtěný adrenalin. Připadá mi, že tvůrci norem a projektanti nikdy na kole nejeli.
Crazym :
Sice se mi taky spoustu věcí nelíbí a ta třetí fotka odspodu je fakt srandovní kdy přizpůsobují trasu a dělají obloučky na dlažbě kvůli tyči pro dopravní značení ale tohle není závodní dráha, jsou to jednosměrné cyklo pruhy mimo komunikaci (která tady zrovna opravdu není nevytížená) které umožňují jet bezpečně běžnou rychlostí cyklisty mimo cestu a tím opravdu razantně zvyšují bezpečnost. To, že mají spoustu dětských nemocí je fakt a už by se to mohli za ty roky naučit ale furt je to zlepšení ne? Víc mě u takových staveb trápí ten poměr cena/výkon, protože se u toho chovají tak jako když z cizího krev neteče a platíme to všichni.
13.09.2019 09:59Jája :
Migi: Ty červené pruhy jsou vodicí pruhy z dlažby s výstupky, aby se tam mohli pohybovat nevidomí a taky slabozrací, kteří zase nepotřebují výstupky, ale stačí i barevné zvýraznění.
13.09.2019 10:30Michal :
Ostrava!!!
13.09.2019 10:50thrpst :
Kreténi!
13.09.2019 10:53acdlcia [msstavby.cz] :
Tady nejspíš experimentovali s nápadem navrhnout cyklostezku po požití čtyř litrů absintu.
13.09.2019 19:38xfun :
vypadá to, že ostravě došel asfalt nebo dlažba. Kdo si jako má ničit boty na štěrku?
15.09.2019 20:56