Fotodokumentace průběhu stavby navazující na fotoset z minulého týdne.

Fotodokumentace průběhu stavby navazující na fotoset z minulého týdne.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Rado :
Raději to nekomentuji, ale kvalita pokládky a styl se v čase konstantní :-(
17.10.2018 10:49Pat :
To je fakt humus .. proč používat jeden typ povrchu , když je tolik možností .. použijeme všechny !! a sem tam necháme ten původní :D Chápu , že ty různé barvy a tvary dlažby mají nějaký účel , ale tohle ? Na druhou stranu , v Hrabůvce to dopadlo hůře :DD
17.10.2018 13:10Jann :
Jako ostravský standard, ale to řešení z obrázku 7, to nevymyslíš, perla! ;-D
18.10.2018 17:39Ross :
Jedno mi nejde do hlavy. Když se ví, že by tudy měla vést tramvaj, proč tohle vůbec dělají? Pokud bude návrh schválený, tak se ta cyklostezka bude muset zase rozkopat ne? A nebo to sedí akorát a jen se k ní přiblíží cesta.
19.10.2018 14:02JSjr. :
Ross: Pokud bude tramvaj, tak budou cyklostezky podél silnice na každé straně, viz. typické řešení v západních městech. Takže ano, rozkope. Ono je potřeba kritické místa spravovat, nemůžou čekat roky než se rozhodne tramvaj, protože kdyby náhodou nebyla, tak se prostály zbytečně 2 roky a někdo si tam mezitím rozbil čuňu…
19.10.2018 15:00