V Ostravě-Michálkovicích otevřela nová italsko-francouzská restaurace s otevřenou kuchyní.
Fotografie exteriéru zaslal čtenář. Děkujeme!
zdroj fotografie interiér: Diskuze zde na webu.

V Ostravě-Michálkovicích otevřela nová italsko-francouzská restaurace s otevřenou kuchyní.
Fotografie exteriéru zaslal čtenář. Děkujeme!
zdroj fotografie interiér: Diskuze zde na webu.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Dave :
koukam na exterier… interier… jedine slovo: MASAKR :(
pred tim vstupnim schodistem jeste chybi cert s Napoleonem….
a ve vnitr je snad vsechno blbe… rozmisteni kobercu, samotny nepochopitelny styl at uz zidle, stoly a ty blbosti na stenach…
Itala nebo Francouze bych tam urcite nevodil jinak bych se stydel
boze… dobrou chut! hodil by se i odkaz na toho umelce co poskladal tyto vyjimecne elementy..?
jp :
Tak to je, jak to říct, nevídané :))
04.05.2017 10:38Tano :
První bitka bude o místo u stolu. Kdo bude sedět na měkkém polštářku a kdo na tvrdé židli :-)
04.05.2017 11:04aggu :
S interiérem problém nemám, ale exteriér musí být vymyšlený na drogách. Je až nepříjemné se na to vůbec dívat. A doufám, že ta paní na poslední fotce není číšnice, ale uklízečka.
04.05.2017 11:06rýša :
Jel jsem kolem cca před rokem nebo ještě dýl a divil jsem se, co s tím barákem chtějí dělat. Byla to příšerně zanedbaná barabizna. Takže smekám, co se jim povedlo s barákem udělat. A je docela fajn, že je to úplně jiné, než v jiných restauracích. A že se to někomu nelíbí? Tak tam nepůjde. Někomu se zase tento styl líbit může. Jestli mají web, tak jsem zvědav na nabídku. Akorát se mi zdá, že ta lokalita je nic moc i od ZOO je to docela od ruky.
tom :
Interiér mi připadá v pohodě, ale když jedu okolo, tak se nestačím divit. Připadá mi, že to slepili z toho, co zbylo z různých staveb. Hlavně to zazdění oken je prasárna totální. Podle mě jedna z nejšílenějších přestaveb široko daleko.
04.05.2017 11:17dolil :
http://www.ctyricetdevet.cz
04.05.2017 11:46rýša :
dolil: Jj, už jsem si také našel a ceny jsou jak někde v luxusní restauraci v centru.
Brown :
Ujeté to je!
Původní ruina měla „nulovou“ hodnotu, takže se vyřádili…a proč ne.
Tady to vůbec nevadí…oproti budově jatek.
Pravda, interiér moc praktický není, stoly zbytečně malé, jakási jaklová IKEA.
04.05.2017 11:57Kde jsou polštáře, tam se neopřeš…
Kam v zimě s kabáty?
Lukáš :
Jestli je hlavní chod vepřová panenka za 8 Euro představa ceny „jako v luxusní restauraci“ tak bych doporučil zajet si do nějaké takové, a když už jsme u toho, odnaučte si tady pořád stěžovat na ceny, takové lidi nemá nikdo rád.
aggu :
No aspoň ceny jsou normální.
04.05.2017 12:27Hynek [msstavby.cz] :
rýša: :) vazne? kdyz jsi byl naposledy v restauraci na jidlo mimo menu?
04.05.2017 13:52Komin :
rýša: Chlapče ty jsi úplně mimo. Kdy jsi byl naposledy v restauraci? Ty ceny jsou zcela normální.
04.05.2017 14:19Martin [msstavby.cz] :
Brown: Kabáty se dají na věšák. Nemusí na fotce být.
04.05.2017 14:25Mne by jen zajímalo, proč MUSÍ mít restaurace židle na opření? Je přece tolik druhů a možností, jak se stravovat a navrhnout interiér podniku…
Petr :
http://www.msstavby.cz/restaurace-michalkovice-24-08-2015/
ono to v té první šedivé verzi (zima 2015/2016) vypadalo fakt skvěle
04.05.2017 14:44…pak někomu najel papír
aw :
Tak osobně nic proti 4% nemám, ale tohle se Vám vy dva kluci ušatí nepovedlo :-).
acdlcia [msstavby.cz] :
Kýčovitost celkového pojetí je až neskutečná, ale jak bylo napsáno výše je možné že se to někomu líbit bude a je i spousta takových co je jim to jedno takže klientelu si to určitě najde.
04.05.2017 20:03Brown :
martin [msstavby.cz]: Ano, patrně jsou věšáky v sousední budově, proto nejsou vidět, nebo jsou v kupelu na dole Michal…
„Stolovat“ se samozřejmě dá i „na křečáka“, nebo se válet po zemi…jakkoli.
EOD
dolil :
Brown: věšáky jsou hned vpravo za dveřmi. Ale to ty nemůžeš vědět, neboŤ jsi tam nebyl a jenom tlacháš od počítače.
dolil :
Je pozitivní, že jednotlivé čtvrti začínají mít kvalitní gastronomii.
Přívoz http://www.city-city.cz
05.05.2017 09:53Petřkovice http://www.bistropen.cz
Michálkovice http://www.ctyricetdevet.cz
Mariánské hory https://cs-cz.facebook.com/acafeostrava/
dolil :
Slezská http://www.jan-maria.cz/cz/gastronomie/
05.05.2017 10:01dolil :
https://www.google.cz/maps/uv?hl=cs&pb=!1s0x4713fd20ff348979:0xaa03b299fd958552!2m19!2m2!1i80!2i80!3m1!2i20!16m13!1b1!2m2!1m1!1e1!2m2!1m1!1e3!2m2!1m1!1e5!2m2!1m1!1e4!3m1!7e115!4s/maps/place/ctyricetdevet%2Brestaurace/@49.8428991,18.3358455,3a,75y,338.92h,90t/data%3D*213m4*211e1*213m2*211s35HDIIB1vqwsMxreki6OyQ*212e0*214m2*213m1*211s0x4713fd20ff348979:0xaa03b299fd958552!5sctyricetdevet+restaurace+-+Hledat+Googlem&imagekey=!1e2!2s35HDIIB1vqwsMxreki6OyQ&sa=X&ved=0ahUKEwiYgKSupdjTAhVKM5oKHZ-5CqEQpx8IdDAK
05.05.2017 10:05Nikule :
Typicke pro tento narod, kritizovat a kritizovat. Kecy a kecy, nikdo vas nenuti tam chodit ani na to čumět, bože nechovejte se jak hlupáci. Vy by jste se asi nikdy nezmohli ani na tohle co. My jsme tam byli, jidlo výborné a ceny přijatelné. A konečně přišel někdo s jiným designem než známe z každé druhé restaurace,a chtělo to i odvahu, protože dopředu určitě věděli že budou tyhle hloupé nazory jež prezentují ti co asi těžce závidí.
05.05.2017 10:43Dave :
Nikule:
Nikolko, zavidet neni opravdu co :)
Ja z toho prostoru porad nemuzu… poslu odkaz Pohlreichovi at tam skoci ochutnat :)))
05.05.2017 11:21Nikule :
Dave: jo, pošlete. Kdyby tu restauraci otevřeli v Praze tak by to bylo wow, ale co jiného čekat tady, ať se tu udělá cokoliv…tak to přece musí být hnusné. Ja si klidně připlatím za pizzu na které budu mít prsuto a mozarelu, za domácí těstoviny…atd, a co se týče prostoru, tak wow, smekám za odvahu a chválím pana desingera za originalitu kterou dokázal nasrat tolik lidí, protože na tohle spoustu lidí nemá, tady se každý bojí udělat něco s fantazií jen aby ho náhodou někdo nezkritizoval. To je jedno, každý ať si to pobere po svém.
05.05.2017 12:07Michal :
Tohle by byl designový megashit i v Praze. A je mi jedno, jak tam vaří, tohle je stavební web.
05.05.2017 13:38Nikule :
tom: zazdění oken je dobře, z druhé strany je kuchyň a bar. A já jako zákazník nemám potřebu vidět z okna na rušnou a rozbitou cestu.
05.05.2017 13:55dolil :
Michal, Dave, Brown: vy jste předpokládám estéti…Co takhle ukázat fotky vašeho bydlení? Ať se zasmějeme.
05.05.2017 15:34aldik :
Dle webu neberou stravenky, takže to bude propadák a krach :-D (teda nepřeji jim to, ale zase spousta lidí chodí do restaurací hlavně díky stravenkám). I když za akceptaci karet palec nahoru. ;)
05.05.2017 16:57Jp :
Lidi klid, nekomu to prijde jako shit a nekdo to nekriticky chvali, no kazdy ma svuj vkus. Me to prijde jako preplacany mix vseho mozneho, pokud to ma mit nejakou myslenku a ty jednotlive kousky designu maji mit souvislost, tak ja ji z fotek nevidim. Moc se mi to nelibi, ale slova jako shit, to je myslim zbytecne. Pokud dobre vari a maji solidni personal, tak se jim doufam bude darit, preju to kazdemu, kdo ma elan se pustit do neceho noveho. V tom miste to vadit nikomu asi nebude.
05.05.2017 17:05Martin [msstavby.cz] :
aldik: Ach tak. Dosud jsem myslel, že restaurace vznikají proto, aby nabízely gastronomii, ne byly primárně pro příjem stravenek…
05.05.2017 19:35ruda :
Byl jsem na oběd …. exteriér psychedelitický v dobrém smyslu slova :-), interiér hravý,nápaditý a příjemný, zpracovaní zdařilé, materiály – dobré využití levného s kvalitním až luxusním… , jídlo výborné, ceny vynikající a obsluha to časem jistě ještě zdokonalí :-)
05.05.2017 22:53Hynek [msstavby.cz] :
Nikule: nezlob se, ale ze se neco tobe libi ma uplne stejnou vahu jako ze se to nekomu libit nemusi, proc by se mel na neco zmahat?
ja se treba nezmuzu graficky na nic, ale sam nevim, jestli se mi to vlastne libi. trosku to pusobi, jak kdyby nekdo udelal v rodine anketu, co kdo ma rad, a to tam pak vsechno dal. tze oranzova fasada, cerna fasada, cervene zabradli, cerne zabradli, bile napisy, oranzove napisy, modre graficke kachlicky, oranzova mozaika, velkoformatove klasicke obrazy, moderni velkoformatove polepy, perske koberce, priznana vzduchotechnika, priznana cihlova stena… rozumime si?
presto ten vnitrek na me pusobi prijemne mozna tou velkorysosti toho prostoru, ale je to trosku gulasek, ne? ale upozornuju, ze tomu opravdu prd rozumim, ale nemyslim si, ze bych se k tomu nemohl ani vyjadrit.. na jidlo mam v planu zajit a treba ja osobne to mam tak, ze pokud budou sympaticti a nebudou delat kiksy, tak prekousnu leccos, protoze design restaurace fakt neni vsechno.
06.05.2017 00:15Rasta :
Tak hospodu dělá vždycky kuchař, dobrý servis a hlavně čistota. V centru máte zavedené restaurace, kde mají stropy poseté umělým hroznovým vínem a mají stále plno. Řešíte kraviny a hajzlíky máte taky na chodbě…
06.05.2017 08:31Nikule :
Hynek [msstavby.cz]: to ano,a v některých věcech máte pravdu a já vám rozumím, ale myslím, že kladný i záporný názor se da vyjádřit slušněji.Ja spíš nechápu, jak může nějaká stavba někoho až tolik vytočit. (Vždyť to nestojí na jejich pozemku ani za jejich peníze a chodit tam nemusí.) A já když něčemu nerozumím, tak mohu pouze říci líbí nebo nelíbí. Ale zároveň se nestydím zeptat. A my jsme byli zvídavi a ptali se, co je tohle, proč tohle a kdo to navrhoval…takže třeba vím, že modrá mozaika z venku je použitá i na šalcich na kafe a jídelních lístcích, restaurace je italsko-francouzska, takže když chcete, tuto linku najdete i když je to pracnější. Z venku ano, to působí trochu zmateně.
06.05.2017 10:17Ale to už je stejně jedno. I kdyby měl majitel v interiéru křesla všichni napíšete ze tam měl mít židle, a kdyby to pak vyměnil, tak ti samí napíší že tam měl nechat ty křesla a takhle by to bylo určitě u všeho. Každý ať si vybere restauraci, podle svého. Všichni máte právo na svůj názor.Takže pouze za mě, design mi nevadí, do této restaurace budu chodit, pokud tam budou i nadále vařit tak dobře jak doteď.
Brown :
dolil: Dolil = další mamlas, který nedokáže pobrat názory jiné, než jsou ty JEHO.
06.05.2017 10:52Přečti si pořádně, co jsem v prvním příspěvku psal. Psal jsem o praktičnosti, ne o estetice.
balde :
zpravte si chutě :D https://magazin.aktualne.cz/bydleni/uroven-ceske-architektury-se-neustale-zvysuje/r~15f6d548300311e782e8002590604f2e/
06.05.2017 11:01Hynek [msstavby.cz] :
Nikule: jen upozornim, ze ac se to muze nekdy zdat, tak neni to tak, ze by pod vsemi clanky byly negativni nazory. je to sice mensina, ale najdou se i takove, kde jsou jen pozitivni ohlasy, porad povazuju miru negativity za prirozenou. tze to s zidlema/kreslama neni az tak pravda.
slusnost odpovida otevrene verejne diskuzi na internetu myslim. mimochodem toto tomu moc nepomohlo v tomhle ohledu, coz? ;)
a jeste jedna poznamka: ono cim extravagantnejsi ten pocin je, tim vyhrocenejsi reakce muze cekat, to je taky prirozena vec.
06.05.2017 13:35Rýša :
Lukáš: Komin: Hynek [msstavby.cz]: Máte pravdu. Díval jsem se i na jiné jídelní lístky a ceny této restaurace nejsou až tak vysoké. Je pravdou, že moc do restaurací nechodím a když, tak si fakt jen odskočím v poledne na menu. A ta jídla, co nabízejí v 49, vypadají lákavě :), takže možná také zajdu.
06.05.2017 14:18aggu :
Hynek [msstavby.cz]: Co je na tom exteriéru extravagantního? ;) Normální pelmel.
07.05.2017 10:43Martin [msstavby.cz] :
Brown: Pokud se neumíš vyjadřovat bez toho, aby jsi sjížděl do osobní roviny, raději se nevyjadřuj. Navíc paradox od někoho, kdo se tady ohání výkřiky stylu :“Bohužel pro tento web. Nějakou dobu pozoruji, že se z něho, díky příspěvkům od xyz[msstavby.cz], stává web podobný webům „pražské umělecké fronty“, která je nositelem jediných správných myšlenek a hodnot. Jakýkoli jiný názor je až hystericky odmítán.“
07.05.2017 14:07Brown :
martin [msstavby.cz]: Zopákneme si diskuzi, na kterou, jak vidím,
nemůžeš zapomenout? Ale ne, jak jsem ti již napsal, s tebou je to zbytečné. Oproti tobě je tvůj kolega Hynek jiný level…také tohle jsem napsal.
A čti pořádně, než začneš poučovat. Reagoval jsem na tohle…
dolil, 05.05.2017 15:34
„Michal, Dave, Brown: vy jste předpokládám estéti…Co takhle ukázat fotky vašeho bydlení? Ať se zasmějeme.“
kdo tu „sjel“ do osobní roviny jako první???
07.05.2017 14:38Tady
Hynek [msstavby.cz] :
tak jsem tam byl! dneska. a meli zavreno, ze. :D ty zpropadene volne pondelky mi uplne michaji kalendar. ostatne kdo by chodil v nedeli do restaurace…
07.05.2017 23:52Nikule :
Hynek [msstavby.cz]: škoda, že jste nekoukl na web,tam otevírací dobu mají a zatím mají v neděli zavřeno,(asi k tomu mají nějaký důvod) ale ke konci května už bude otevřeno i v neděli.My se chystáme dneska.
08.05.2017 10:35Martin [msstavby.cz] :
Brown: Už zase sjíždíš. Neleží mi to v žaludku, ale pamatuji si čtenáře, co si protiřečí a je to sranda číst (mimochodem jsou i takoví, co jsou jeden týden veganem, pak vegetariánem a o dva týdny později jí všechno).
Nikde ale nevidím, že by v tom, na co narážíš bylo = a nějaké „lichotivé“ slovíčko.
08.05.2017 10:37