Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Rado :
Marně se sám sebe ptám, proč při projektování bran do města/kraje nejde někdo do sebe a nepostaví se něco, na co by mohl být člověk hrdý. Letiště, nádraží či dopravní terminály, v evropském měřítku je architektura těchto budov zcela někde jinde. A svým způsobem zvláštní stavby jsou jednoznačně identifikovatelné, kde jsou. Např. řídící věž ve Vídni. Stači vidět věž a hned víte, že se bavíme o Rakousku, resp. Vídni. Takhle tato věž zapadne a ani na poli architektury o ní neštěkne ani pes. A o ostravském letišti platí to samé v bleděmodrém. Když už skoro nulový provoz, tak aspoň odletová hala mohla o něčem být. Ale když se podíváme, jaká je, tak se při jejím projektování asi muselo vědět, že na ostravském letišti to z dlouhodobého hlediska nebyla, není a bohužel asi ani nebude, žádná sláva. Investic jak na Ruzyni, bohužel provoz ryze „vesnický“.
26.10.2014 11:21Balde :
Rado: proc budu dávat miliardy do neceho co nebude ani poradne vyuzito
26.10.2014 18:09