Na místě, kde má vyrůst nová věž Řízení letového provozu Ostrava-Mošnov byly zahájeny výkopové práce.

Na místě, kde má vyrůst nová věž Řízení letového provozu Ostrava-Mošnov byly zahájeny výkopové práce.
Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Rado :
Marně se sám sebe ptám, proč při projektování bran do města/kraje nejde někdo do sebe a nepostaví se něco, na co by mohl být člověk hrdý. Letiště, nádraží či dopravní terminály, v evropském měřítku je architektura těchto budov zcela někde jinde. A svým způsobem zvláštní stavby jsou jednoznačně identifikovatelné, kde jsou. Např. řídící věž ve Vídni. Stači vidět věž a hned víte, že se bavíme o Rakousku, resp. Vídni. Takhle tato věž zapadne a ani na poli architektury o ní neštěkne ani pes. A o ostravském letišti platí to samé v bleděmodrém. Když už skoro nulový provoz, tak aspoň odletová hala mohla o něčem být. Ale když se podíváme, jaká je, tak se při jejím projektování asi muselo vědět, že na ostravském letišti to z dlouhodobého hlediska nebyla, není a bohužel asi ani nebude, žádná sláva. Investic jak na Ruzyni, bohužel provoz ryze „vesnický“.
26.10.2014 11:21Balde :
Rado: proc budu dávat miliardy do neceho co nebude ani poradne vyuzito
26.10.2014 18:09