Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Pavel :
Tahle stavba asi pomůže řešit dopravní situaci v centru města, ale jinak žádný luxus, staví se jako tzv. poloprofil, tj. obyčejná 2pruhová silnice s možností dobudování na 4pruhovou ve výhledu příštího století. Bude na ní jedna jediná MÚK, a to v křížení se silnicí 3. třídy do polské Pilszcze, kde je minimální provoz. Naopak křížení se silnicemi 1. třídy (do Bruntálu, do Krnova, do Hlučína a do Ostravy) budou rondely, ty nové opět jen 1pruhové. Křížení se silnicí I/46 do Racibórze bude bez přímé možnosti odbočení, bude se čekat na přeložku téhle silnice a do té doby to objíždět přes Kateřinky. Tak pánbůh zaplať aspoň za ten dar, že kamiony snad už za 3 roky nebudou centrem příliš jezdit. Ještě zbude dořešit propojení výpadovky na Nový Jičín (a D1) s tou bruntálskou a krnovskou. Prostě Sudety, tak co bychpm tak ještě mohli chtít :-(
tommtomm :
To že nedošlo ke stavbě v plném profilu je jednoznačně škoda, kdyby došlo alespoň k hrubým zemním pracem a vybudování mostních opěr bylo by dobudování jednodušší ale v tomto případě kdy je to jen na papíře je to dočasnost na věčné časy, protože to musí stačit. co se týče křížení s trasou na Ratiboř tak je to také promeškaná příležitost, složité řešení které se nikdy nedobuduje (do roku 2050) povede k nadměrnému zatěžování této části Kateřinek. To samé odbočení vlevo od a do nákupního střediska které také mohlo být přímo napojeno na kruhový objezd a díky němu by nevznikaly zácpy v této části….. ale díky bohu alespoň za to co se dobuduje i když po úpravě by mohl být přínos daleko větší.
24.02.2019 11:23