Tahle stavba asi pomůže řešit dopravní situaci v centru města, ale jinak žádný luxus, staví se jako tzv. poloprofil, tj. obyčejná 2pruhová silnice s možností dobudování na 4pruhovou ve výhledu příštího století. Bude na ní jedna jediná MÚK, a to v křížení se silnicí 3. třídy do polské Pilszcze, kde je minimální provoz. Naopak křížení se silnicemi 1. třídy (do Bruntálu, do Krnova, do Hlučína a do Ostravy) budou rondely, ty nové opět jen 1pruhové. Křížení se silnicí I/46 do Racibórze bude bez přímé možnosti odbočení, bude se čekat na přeložku téhle silnice a do té doby to objíždět přes Kateřinky. Tak pánbůh zaplať aspoň za ten dar, že kamiony snad už za 3 roky nebudou centrem příliš jezdit. Ještě zbude dořešit propojení výpadovky na Nový Jičín (a D1) s tou bruntálskou a krnovskou. Prostě Sudety, tak co bychpm tak ještě mohli chtít :-(
22.02.2019 18:06
132
tommtomm :
To že nedošlo ke stavbě v plném profilu je jednoznačně škoda, kdyby došlo alespoň k hrubým zemním pracem a vybudování mostních opěr bylo by dobudování jednodušší ale v tomto případě kdy je to jen na papíře je to dočasnost na věčné časy, protože to musí stačit. co se týče křížení s trasou na Ratiboř tak je to také promeškaná příležitost, složité řešení které se nikdy nedobuduje (do roku 2050) povede k nadměrnému zatěžování této části Kateřinek. To samé odbočení vlevo od a do nákupního střediska které také mohlo být přímo napojeno na kruhový objezd a díky němu by nevznikaly zácpy v této části….. ale díky bohu alespoň za to co se dobuduje i když po úpravě by mohl být přínos daleko větší.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Pavel :
Tahle stavba asi pomůže řešit dopravní situaci v centru města, ale jinak žádný luxus, staví se jako tzv. poloprofil, tj. obyčejná 2pruhová silnice s možností dobudování na 4pruhovou ve výhledu příštího století. Bude na ní jedna jediná MÚK, a to v křížení se silnicí 3. třídy do polské Pilszcze, kde je minimální provoz. Naopak křížení se silnicemi 1. třídy (do Bruntálu, do Krnova, do Hlučína a do Ostravy) budou rondely, ty nové opět jen 1pruhové. Křížení se silnicí I/46 do Racibórze bude bez přímé možnosti odbočení, bude se čekat na přeložku téhle silnice a do té doby to objíždět přes Kateřinky. Tak pánbůh zaplať aspoň za ten dar, že kamiony snad už za 3 roky nebudou centrem příliš jezdit. Ještě zbude dořešit propojení výpadovky na Nový Jičín (a D1) s tou bruntálskou a krnovskou. Prostě Sudety, tak co bychpm tak ještě mohli chtít :-(
tommtomm :
To že nedošlo ke stavbě v plném profilu je jednoznačně škoda, kdyby došlo alespoň k hrubým zemním pracem a vybudování mostních opěr bylo by dobudování jednodušší ale v tomto případě kdy je to jen na papíře je to dočasnost na věčné časy, protože to musí stačit. co se týče křížení s trasou na Ratiboř tak je to také promeškaná příležitost, složité řešení které se nikdy nedobuduje (do roku 2050) povede k nadměrnému zatěžování této části Kateřinek. To samé odbočení vlevo od a do nákupního střediska které také mohlo být přímo napojeno na kruhový objezd a díky němu by nevznikaly zácpy v této části….. ale díky bohu alespoň za to co se dobuduje i když po úpravě by mohl být přínos daleko větší.
24.02.2019 11:23