Komentáře

  • Pavel 02.11.2011  ●  18:33

    Vizualizace není nikterak zajímavá, neurazí, ale taky na druhou stranu to není něco co by si zasloužilo můj pohled pokaždé když půjdu kolem, tedy pokud se budova postaví. Architekti se mohli vyřádit trochu více, sice podle obrázku se bude jednat o pasivní budovu, tedy aspoň mne to velice připomíná onu budovu INTOZA, která z nepochopitelných důvodů stojí tam kde stojí. Snad nejvíce co mi vadí je to přilepení na tu starou budovu, je to hrozný kontrast. Přechod mezi novodobou architekturou a tou minulou se dá nádherně zvládnout, důkazem toho je Poliklinika Kostelní.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Sanju 02.11.2011  ●  19:31

    Pravda, není to kdovíjak zajímavá stavba. A při srovnání s Poliklinikou Kostelní je to bolestně zjevné. K zhodnocení návaznosti na starší zástavbu by to chtělo další obrázky. Bílá fasáda a zeleň by ale mohly v budoucnu dobře ladit s OC Karolina i Pleskotovým Bílým stínem.

    Každopádně velké díky za vizualizace!

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Kostelník 02.11.2011  ●  22:08

    Poliklinika Kostelní je akorát důkazem toho, jak se zbourá celý barák a nechá se jen jeho fasáda, jako v potěmkinově věznici, za kterou se vystaví nová stavba – jen šalba a klam (ano uznavam, ze ta novostavba vedle teto zneuctene skorapky, je pekna :-))

    ted k hotelu – nevypada to nic moc, ale domnivam se, ze realita podle tohoto projektu bude lepsi, nez rozmazana vizualizace. Navazani na historickou budovu v historizujicim slohu je tragicke, ale od developeru se neda nikdy cekat cit (ani dnes – viz Ostravica, ani kdysi – viz radnicni fronta masarykova namesti)

    co mi neni ale vubec jasne, je ta odvaha stavet v Ove dalsi hotel…

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • PetrP 02.11.2011  ●  22:39

    No s těmi hotely… četl jsem nedávno článek s ředitelkou Park Inn a ta tvrdila, že hotelu stačí k přežití 40% naplnění kapacity. A že Park Inn má přes týden myslím 90%, akorát si stěžovala na víkendy, kdy mají 20%…. Takže myslím, že další hotel se v klidu uživí, zase jich tady těch velkých není tolik, aby těch 40% každý nenaplnil… a aspoň se musí snažit, aby obstáli…

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Kostelník 03.11.2011  ●  11:14

    reaguju sam na sebe – samozrejme ma byt v mem prispevku „Potěmkinově vesnici“ ja snad byl pod vlivem, kdyz jsem to psal :-)

    PETRP: pokud je trh stale nenaplneny, pak to samozrejme chapu, ja se v tomto oboru nevyznam, takze jsem to nadhodil do vetru, jen podle sveho pocitu. Hlavne proto ze nedavno otevreli ten Mercury u Husova sadu.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Tomas T. 03.11.2011  ●  13:28

    mrtvy.kenny : to je mysleno jako 40% obsazenost prumerne ne? to znamena kdyz vezmou za celou dobu co to provozuji i s vikendy. Aspon takto to chapu ja…

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Petr J. 03.11.2011  ●  17:04

    Mně to strašně připomíná Nordicu, takže žádné nadšení ani u mne nezavládlo.

    Máme taky nějaké informace v jaké fázi je případná realizace?

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Martin [msstavby.cz] 06.11.2011  ●  23:02

    Právě že ten kontrast mezi starou budovou a novým hotelem je výborný !
    A je fajn, že se ten nevzhledný roh zaplní.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • MM 07.11.2011  ●  00:04

    Byl jsem se v hotelu Mercure podívat v pátek a překvapilo mě kolik tam bylo lidí, jeden cizinec vedle druhého. Většinou asiati atd. Restaurace taky poměrně slušně zaplněná. Docela bych té obsazenosti věřil.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • aldik 09.11.2011  ●  18:07

    Další hotel v Ostravě? Uživí se to proboha? :-D …

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Martin [msstavby.cz] 13.11.2011  ●  11:03

    Ano, uživí jinak by ho investor neplánoval.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • bezejm 28.12.2011  ●  20:32

    K Mercure – v současné době se pohybuje průměrná obsazenost okolo 50% a ta informace o tom, že v hotelu za měsíc po otevření bylo tisíc klientů je skutečně pravdivá.

    A jestli Park Inn má přes týden obsazenost 90%, tak já jsem čínský bůh srandy. To by se nemluvilo o tom, že se z poloviny hotelu stanou kanceláře a zůstane pár pokojů a kongres.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • mm 28.12.2011  ●  22:36

    Hotel vypadá dobře a je na dobrém místě, takže by mohl prosperovat. Hotelu Park Inn se daří, takže nevím, odkud pochází informace,že se bude částečně předělávat na kanceláře. Je docela slušně vybaven, takže nevím, zda by se jim to vyplatilo.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Summerboy 01.01.2012  ●  18:09

    Hotel Park Inn má skutečně obsazenost kolem 90%. Kamarádka tam pracovala na rezervačním oddělení, takže informace to je z první ruky :-).

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • bezejm 01.01.2012  ●  19:45

    Těm 90% se mi nechce věřit.. To je až přespříliš. Dokonce i v Praze můžou být hotely rády, jak mají přes 50 a v Ostravě? Jak jsem psal, Mercure má průměr 50% a je to velmi dobré číslo. Protože co jsem také slyšel od bývalých zaměstnanců Park Inn, tak hotel jel většinou jen na kongresy. Ale budiž, zajímavá informace..

    Atom teď chystá velkou rekonstrukci (přestavbu) a to docela kongresovým trhem v Ostravě zahýbe, takže ještě to bude všechno zajímavé :-)) Mimochodem, nevíte jak to vypadá s realizací Campanile? Jsou už nějaké informace, kdy by se mělo začít stavět nebo se stále teoretizuje?

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Martin [msstavby.cz] 01.01.2012  ●  21:22

    Vizualizace kongresového sálu hotelu Atom, nynější Clarion http://www.msstavby.cz/kongresovy-sal-pristavba-hotelu-atom-27-07-2010/
    S Campanile by se mělo začít letos, v roce 2012, jestli už na jaře , to není jisté.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Marek 03.03.2012  ●  09:18

    Počet turistů v Ostravě roste. Oproti roku 2010 o 22 000. Ostravská Zoo dokonce málem přesáhla hranici půl miliónu návštěvníků !!! http://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy_region/magnety-ostravy-loni-slune-letos-dolni-oblast-a-karolina-20120303.html

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • aggu 03.03.2012  ●  10:09

    Z „nuly“ se roste dobře ;) Dobré by bylo, kdyby ten růst dokázalo město udržet stejný každý rok. Ale to už bude horší, když radní magistrátu, obvodů i kraje dělají všechno opačně.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 1
  • Martin [msstavby.cz] 03.03.2012  ●  17:59

    aggu: Tu nulu myslíte jak ? :)
    Hodnoty návštěvníků z idnes.cz
    Loni se v hotelích na Ostravsku ubytovalo 172 924 lidí, což je o dvaadvacet tisíc návštěvníků více než v roce předchozím.Počet nocí, které zde hosté strávili, se zvýšil o 53 624.
    V loňském roce navštívilo ostravskou zoologickou zahradu 499 383 lidí. Je to o 170 tisíc více než v roce předchozím. Ostravská zoo se tak řadí mezi vůbec nejnavštěvovanější turistické cíle v celé České republice.
    Výrazný nárůst zájmu turistů zaznamenal také Landek Park, ve kterém je areál hornického muzea. Loni ho navštívilo celkem 123 tisíc návštěvníků, což je o osmadvacet tisíc více než v roce 2010.
    V článku také píšou, že za růstem počtu turistů stojí také konkurence hotelů.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • aggu 03.03.2012  ●  19:32

    Tu nulu myslím takhle ;) : http://blog.euromonitor.com/2012/01/euromonitor-internationals-top-city-destinations-ranking1-.html
    Asi se to bude pořád pomalu zlepšovat, a to i přesto, že politici nejen že nepomáhají, ale spíš hází klacky pod nohy (Mošnov, renovace centra, ekologie, barbarství ve vztahu k památkám, atd., atd)…

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Martin [msstavby.cz] 15.04.2012  ●  13:50

    +clanek na regionbook.com „Politici se hádají, zda stavět hotel, či ne. Jak to vidí renomovaní architekti?“: http://goo.gl/CZgL0

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Summerboy 15.04.2012  ●  14:35

    To snad není možné… takže to zase stojí u ledu? Já jsem myslel, že se čeká na developera a ono se mezitím čeká na radní?? Obrat „házet developerovi klacky pod nohy“ je ve světle kauzy s Ostravicou trochu zprofanovaný, ale probůh, toto je díra k ničemu na místě, které není na náměstí ani na nějaké promenádě, tak ať tam kurník už něco postaví, i kdyby to měl být parking house (což by možná též nebylo od věci :-)). Má-li to být hotel, tak tím líp, v čem je teda problém? Není ten Semerák nějaký divný? Poslední dobou jeho jméno vidím až příliš často… původně jsem ho měl za Robina Hooda, ale není to teda spíš Barbar Onan :-)?

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • mm 15.04.2012  ●  20:09

    Aby si to náhodou developer nerozmyslel a nežádal po městu odškodné a vrácení peněz. Pak by tam bylo opět jen nudné parkovací prostranství. A já tak čekal, že se opět postaví jeřáby a začne se konečně stavět a vjezd do centra se opět o něco oživí.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • mm 15.04.2012  ●  20:10

    martin [msstavby.cz]: Bylo by možné, vypsat stavby, které by se v rámci města měly letos realizovat, pokud tdy něco vůbec bude?

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Martin [msstavby.cz] 16.04.2012  ●  17:26

    Summerboy: Tak to je jenom o domluvě..

    Nedá se s přesností říct, co se má letos realizovat, to záleží na investorovi. Ale letos je toho taky dost. :)

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • LP 06.06.2012  ●  07:52
    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Tomas T. 06.06.2012  ●  08:52

    LP: To pdf tady nema zadny informacni smysl, vse co v nem je je tady uz napsano. Kdyz uz tak by to chtelo linkovat promo usneseni rady co presne rozhodla a zduvidneni.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • LP 06.06.2012  ●  08:55

    Tomas T.: Snažil jsem se jenom najít nějaké info k tomuto projektu. Na toto jsem narazil a přišlo mi to poměrně zajímavé…

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Summerboy 06.06.2012  ●  11:17

    CO TO JE ZA CHUJOVINU?!?! Kdo to proboha podal takovou zadost a proc???

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Summerboy 06.06.2012  ●  18:01

    @kenny: Jo, vždycky, aspoň se snažím. Znovu jsem to celé prošel a asi jsem tím pádem natvrdlý. Pomož….

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • PetrP 06.06.2012  ●  18:07

    Tak si to přečti ještě jednou…. poslední příspěvek nad obrázkem… snad už to najdeš :D

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Summerboy 06.06.2012  ●  19:13

    Jo PARKOVÁÁÁNÍÍÍÍ :-D! Ahááá :-)! Díky, Petře! No a jak to teda jakože chcou řešit? Podzemní nebo jak? Nevíte?

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • PetrP 06.06.2012  ●  19:49

    No řekl bych, že je to na mrtvém bodě… zatím.

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Martin [msstavby.cz] 06.06.2012  ●  19:54

    PetrP: To máte ověřené, nebo to je jen Vaše teorie ?

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 1
  • Danek 27.11.2013  ●  22:10

    Taky jsem si vzpomněl v jakém stadiu asi je toto? Už se mohlo dávno stavět snad to není u ledu navěky. Chce se to zeptat Semeráka.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • Danek 16.10.2014  ●  23:42

    Tak to vypadá že budou příští rok stavět. Mělo by tam pracovat 60lidí.

    To se mi líbí 2 To se mi nelíbí 0
  • Balde 17.10.2014  ●  09:32

    Danek: tak to by byla skvělá zpráva, plus pokud se postaví i nova kancelářská budova, tak to tam začne vypadat hodně zajímavě, hend kousek dál, jsou totiž velmi pěkně opravené staré cihlové bloky, kde sídlí spousta firem včetně oční kliniky Lexum,

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Summerboy 17.10.2014  ●  11:19

    Danek: No tak to je skvělé! Hned by se to zase o něco víc zkulturnilo! (Doufám, že hlasů, které budou naříkat po pár ztracených parkovacích místech na místě hnusné proluky, bude co nejméně.)

    To se mi líbí 2 To se mi nelíbí 0
  • Danek 17.10.2014  ●  13:29

    Summerboy: Neříkám to já ale zastupitel obvodu Svozil, co jsem četl.http://moravskoslezsky.denik.cz/online-rozhovor/on-line-s-miroslavem-svozilem-kandidatem-na-starostu-moravske-ostravy-a-privozu-.html Jen tam má chybu u Amsterdam office…má tam pracovat 1500lidí ne 500lidí.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • aggu 17.10.2014  ●  13:47

    Danek: Po tom, co Svozil napáchal za zvěrstvo před katedrálou, bych mu v centru svěřil maximálně obsluhu Prachožrouta.

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 1
  • Danek 17.10.2014  ●  15:12

    aggu: Samozřejmě že vím že zelený výběh pro potkany na Mas.je proluka.Než se za 10-20let stavba postaví.Myslím že odp.zona by byla super. Jinak máš samozřejmě pravdu.Hlavně si myslím, že máme v centru opravdu krásné domy a centrum se muže(musí) stát výkladní skříní města.Dále si myslím, že budoucí vedení města by mělo mít svého Měs.architekta(jiného paná než je tam teď) který by byl zodpovědný za vznikající stavby ve městě.Pamatuji si jak Pleskot vytknul Kajnarovi jestli byl někdy v centru a viděl jak to tam vypadá…dlažba atd.I když to vidíme i my a nejsme architekti(většina)

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Martin [msstavby.cz] 19.10.2014  ●  10:04

    Danek: Ten Svozil je celkem chameleon. Na svých stránkách uvádí projekty jako zmařené http://www.mireksvozil.cz/products/promarnene-investicni-prilezitosti/ . A v on-line rozhovoru už ožily?

    To se mi líbí 2 To se mi nelíbí 0
  • Rýša 19.10.2014  ●  16:39

    Vždyť to byly jen předvolební sliby. Vždyť tam stojí: Pokud ODS uspěje v komunálních volbách, okamžitě zahájí s investory obou projektů jednání – budou-li mít ovšem po čtyřech letech obstrukcí zájem…
    A sliby před volbami mají všechny strany nejen ODS. na prvním místě jde o teplá místečka, až pak o zájmy města jako celku a občanů a mnohdy na to už nezbude ani čas a ani peníze.
    Nechci být jen pesimista, ale vsadím se, že ani za ty 45 roky ten hotel tam stár nebude. jen pak před dalšími volbami budeme číst ode všech zase jen sliby……

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 1
  • Rýša 19.10.2014  ●  16:52

    …oprava 4 roky ten hotel tem stát nebude…..

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0
  • aggu 19.10.2014  ●  17:29

    Jakou mají souvislost sliby před volbami, veřejný zájem, ODS a zájem investora postavit hotel? ;) a) žádnou b) žádnou c) žádnou

    To se mi líbí 1 To se mi nelíbí 0
  • Rýša 19.10.2014  ●  17:41

    a za d)?

    To se mi líbí 0 To se mi nelíbí 0

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Web používá Akismet ke snížení množství spamu. Zjistěte, jak jsou zpracovávány údaje z komentářů.