Po odvezení zeminy byly odvezeny i všechny stroje. Co bude dál?

Po odvezení zeminy byly odvezeny i všechny stroje. Co bude dál?
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Martin [msstavby.cz] :
Někdo četl http://www.msstavby.cz/ovastory-1-09-03-2015/ ?
12.06.2015 14:19Hynek [msstavby.cz] :
:)) nekdo nepochybne ano
12.06.2015 14:44aggu :
Možná „čekají“ na frézu, aby jim to jílovité podloží provápnila. Když budou čekat dostatečně dlouho, dostatečně jim do toho naprší, pláň se znehodnotí a voilá, máme tu vícenáklady.
12.06.2015 15:12Nimrod :
Jedny stroje odjely, další zasea přijedou. Nemám strach, že by se to nedostavělo…
12.06.2015 15:51tomas :
Dneska tam stali 3bagry,tak se tam musí něco delat….
12.06.2015 22:35Rado :
Stejně je to fascinující, jak se do výstavby terminálů mocně investuje v době, kdy počet cestujících dlouhodobě klesá. To je tak trochu paradox, ale zase na druhou stranu, jsme v Ostravě, tak to člověka zase až tak nepřekvapí.
13.06.2015 07:56thvari :
Rado: musíme udržovat zdání, že se něco děje
13.06.2015 18:20Nimrod :
Rado: Nemám pocit, že by počet cestujících z příměstkých linek (nikoliv MHD, protože kvůli nim se terminály nestaví) nějak dramaticky klesal. A naopak právě proto, abychom přilákali další cestující do hromadné dopravy si myslím, že je to krok správným směrem. A teď myslím obecně. Ono i v Ostravě se to nakonec usadí a bude to fungovat – nezapomeňte, že terminály jsou fyzicky pouze první etapa, pak musí následovat koordinace linek, případně další zásady do organizace dopravy ve městě…je to běh na dlouhou trať
15.06.2015 07:41PEtr :
+ článek http://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy_region/stavbu-prestupniho-terminalu-dubina-brzdi-opravy-nekvalitniho-podlozi-20150615.html
15.06.2015 11:32Rado :
Nimrod: Cestující z příměstských byl ale zvyklý na to, že dojel až do centra, a teď je donucen k přestupu. A právě ty přestupy je cesta, co vede lidi ven z autobusů do aut. Víte, já té koordinaci linek moc nevěřím, Ostrava se to nenaučila za posledních 20 let, jediné, co dělá, že buď linky ruší nebo linky přímé rozdělí a donutí lidi k přestupům. Každý je rád, když může být rychle v práci a ještě rychleji z ní. Osobně si myslím, že mít centrální místo, kde se sjíždí autobusy, je tam hned návaznost na MHD a vlak, má i v dnešní době své opodstatnění. Ale toto místo musí být v centru města, ne na okraji.
15.06.2015 12:37Rýša :
aggu: Tak jste měl pravdu :-), opravy brzdí nekvalitní podloží.
15.06.2015 13:24A i tahle stavba, jak jsem se dočetl, je z velké části stavěna z dotací. Je vůbec poslední roky nějaká stavba bez dotací? Možná jsem to už psal, kdysi se kdekdo vymlouval na krizi, dnes toto kouzelné slůvko nahradilo slovo – dotace. Na cokoli – dotace. Největším českým oligarchou začínaje a někde v zapadlé vesničce konče. Co nastane, až dotace nebudou?
jrz :
Rýša: Bude krize :-)
15.06.2015 13:34Rýša :
jrz: … tak to se povedlo, beru :-)
15.06.2015 13:38skelet :
Přestupy a rušení přímých linek byl a je důsledek politiky jízdenek s omezenou časovou platností. Je otázkou zda-li nedojde k nápravě, když se tyto jízdenky budou tento rok rušit a namísto nich budou sms jízdenky (70minut nebo 24h) a předplacené karty s odečtem po minutě.
15.06.2015 14:02acdlcia [msstavby.cz] :
Rado: Proč by se muselo jezdit až do centra? Ti co pracují v centru většinou sockou nejezdí a ti co pracují v průmyslových zónách na okraji do centra nepotřebují a museli by tam stejně přestoupit a vracet se zpátky.
15.06.2015 20:19Martin [msstavby.cz] :
acdlcia [msstavby.cz]: Tak jezdí i žáci a studenti do škol. A ne všichni pracující jezdí auty.
15.06.2015 20:46acdlcia [msstavby.cz] :
martin [msstavby.cz]: Ale všichni se přece nemusí hnát do centra. Takový student může vysednout na terminálu a jet rovnou třeba do Poruby.
15.06.2015 21:11Martin [msstavby.cz] :
acdlcia [msstavby.cz]: To ne :)
15.06.2015 23:34Ale stačí mít už školu třeba jen na Krakovské, či Hajdy a už jsou přestupy.
Summerboy :
acdlcia [msstavby.cz]: „Ti co pracují v centru většinou sockou nejezdí“ – tak soudíte podle čeho? A nedávno tady byl skutečně příznačný komentář, že dokud se najdou takoví, co veřejné hromadné dopravě budou pejorativně říkat „socka“, pak je skutečně něco špatně. Ne ovšem s MHD, ale s tím daným člověkem. :-/
16.06.2015 10:30Crazym :
Summerboy: Ano, máte pravdu, něco je se mnou špatně. Jsem bílý, heterosexuální, celou svou dospělost (i část dětství) pracující středoevropan severského typu nepobírající od státu žádné podpory, který si čím dál tím víc v místní kotlině připadá jako exot. :DD
16.06.2015 12:30Jo a sockou jsem jel naposledy cca před 9 lety když mě kamarádi ukecali jet na oslavu narozenin, zpět jsem už jel taxikem, jeden děsný zážitek za den mi stačil :DD
Tomas T. :
Summerboy: Vyvarujme se osobních narážek a přidržme se tématu.
Dle mého je ostravská MHD a organizace dopravy v pořádku a terminály přesně respektují současné trendy a potřeby. Čili pokud je nynější trend vylinďnování centra, tak přesně to stavba terminálů podporuje. K čemu mi je jezdit do centra, když se vše stěhuje z centra pryč na periferii. MHD je služba pro občany, ligicky z toho tedy plyne, že služba se přizpůsobuje potřebám občanů. Nikoli občané službě.
16.06.2015 12:32Rado :
acdlcia [msstavby.cz]: Neberme to tak, že se do Ostravy jezdí jenom za prací, ale to nej, aspoň to tak bývávalo a zatím to platí i pro Ostravu, byť člověk hodně přivírá oči, je v centru. Navíc, jak se zde v diskuzi jednou uvedlo, prázdné autobusy stejně dojedou do centra, takže co tady řešíme. Navíc takové přestupování není nic dobrého pro tělesně handikepovaného člověka, důchodce atd…ti jistě budou takovým změnám děkovat.
16.06.2015 12:47Tomas T.: „Služba se přizpůsobuje potřebám občanů. Nikoli občané službě.“ Tak toto jsem v Ostravě nějak nepostřehl, dobrý vtip. Protože v reálu je to přesně naopak.
Summerboy :
Tomas T.: Označování fungující MHD takovými hanlivými termíny se mě osobně dotýká, proto reaguji.
16.06.2015 12:48aggu :
Tomas T.: K trendu vylidňování centra (MOaP) za poslední 3 roky, abychom si mohli lépe představit „vylidňování“ a „vše se stěhuje na periferii“:
16.06.2015 14:3340 040 – 39 641 – 39 270
Jen trvalé pobyty.
Cca 5% cizinců.
acdlcia [msstavby.cz] :
Summerboy: Já jezdím tramvají naprosto běžně a můj komentář byl myšlen tak že lidi pracující v officecentrech v centru jezdí většinou autem a jak se potvrdilo jsou i tací pro které je to cestování pod jejich úroveň viz. Crazym:
16.06.2015 22:20Adam :
acdlcia [msstavby.cz]: To je nesmysl. Ona „officecentra“ v centru mají parkovací místa jen pro zlomek lidí, kteří tam pracují. U třech velkých kancelářských budov, o kterých vím detaily, je to poměr mezi 1:10 a 1:5, a místa dostávají přednostně ti, kteří bydlí daleko. Například Tieto Towers, kde pracuje 2000 lidí, má 270 parkovacích míst. Takže i v utopickém případě, že jedním autem přijede více lidí, je technicky nemožné, aby autem dojela většina.
16.06.2015 23:33