V Ostravě-Hrabůvce, na ulici Provaznická, byla zahájena stavba bytových domů projektu Viladomy Nová Hrabůvka.


Vizualizace záměru




V Ostravě-Hrabůvce, na ulici Provaznická, byla zahájena stavba bytových domů projektu Viladomy Nová Hrabůvka.
Vizualizace záměru
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Borek :
Super zahustovat!!!
Summerboy :
Co je na těch zcela průměrných domech tak nezvyklé a “vila”, aby tomu říkali “viladomy”??? “Rezidence” už je z módy :-))?
15.10.2024 15:58Lojza :
Zlikvidovali dětem krásně fotbalové hřiště a vydělá na tom pár Pražáku z olomouce. Smutne hodně smutné
Lojza :
Zlikvidovali malým dětem krásně fotbalové hřiště. Prazaci z olomouce . Smutné hodně smutné
15.10.2024 20:24padickos :
Lojza: V bezprostřední blízkosti jsou další dvě fotbalové hřiště na Klegove a Provaznické tak o co jde.
15.10.2024 23:12Pavel H. :
Lojza: hřiště s přerostlou trávou a zesrané od čoklů, úplný ráj pro děti :-D
16.10.2024 05:51Rdm :
Lojza: myslíte to oplocené hřiště, které nebylo určeno veřejnosti?
16.10.2024 08:25davidb :
Lojza:
16.10.2024 08:40Tak jste ten pozemek měl koupit vy, postavit na něm ty domy a vydělal by Ostravák z Ostravy.
Martin Moravec :
Lojza: Jestli víte o volném pozemku ve vnitřní části města, který leží jen tak ladem, tak mě prosím okamžitě kontaktujte. Uděláte dobrou věc, zachráníte třeba hřiště a lidé budou mít kde bydlet. Děkuji!
16.10.2024 09:22Petr :
Lojza: není třeba plakat, v okruhu 100 m jsou 2 další fotbalová hřiště
16.10.2024 14:21Lojza :
Martin Moravec: vím Martine. Odval Lihovarska je na prodej. Co tam postavíš ? Byty ? Máš na to?
16.10.2024 15:39Lojza :
Petr: a bytů milion ty joudo.Nejsou místa pro venčení psů. Nejsou parkovací místa atd. Byty Ostrava nepotřebuje dokud tady nebude práce pro chytré lidi. Ti u pasu na to mít nebudou.
Szczur :
Lojza: Psi nemají v bytové zástavbě co dělat. Mít psa ve městě je současně týráním zvířete a asociálním obtěžováním lidí. Pokud nemáte pro psa vlastní prostor, nebo nebydlíte mimo město, vlastnit psa by mělo být ilegální. Rozumné město by rozhodně vlasnictví psů podporovat NEMĚLO. Pokud chcete chovat velká zvířata, vypadněte na venkov.
17.10.2024 09:16Rdm :
Lojza: bytů je v daném místě sice hodně, ale všechny (většina) jsou obydlené. Pokud nebude mít Ostrava byty, tak nepřijdou žádní lidé, natož ti chytří a když nebudou nové byty, tak cena těch stávajících půjde akorát nahoru.
17.10.2024 12:14Lojza :
Rdm: je to přesně naopak s těmi byty Pepo. A jestli je v Ostravě něco super, tak to, že cena bytu stoupá. Praha a Brno, nejdražší byty a proč Pepo? Protože se tam mají dobře.
17.10.2024 12:26Szczur :
Rdm: V Ostravě je i spoustu volných bytů, ale většina je mizerné kvality. Lidí, kteří mají peníze, není málo. Ale často ani po letech hledání nenacházejí byt odpovídající požadavkům (dispozičně, lokalitou), a končí to stavbou pseudodomu za městem, dojíždění autem, atd.
Postindustriální úbytek obyvatelstva neznamená, že je třeba nějak výrazně méně stavět. Stavět je třeba úplně stejně, k postupnêmu nahrazování nevyhovujících obydlí.
17.10.2024 12:51Postindustriální úbytek obyvatelstva znamená jenom to, že je třeba více bourat. V Ostravě se bourat neumí.
Rdm :
Lojza: jak jako naopak? Že je většina bytů neobydlená? A už jsi se probudil? Ty si tady stěžuješ, že lidi na ty nové byty nebudou mít a pak se raduješ, že cena bytů stoupá? To postrádá logiku. Ono vlastně všechno co píšeš, postrádá jakýkoliv smysl…
Szczur: ano, byty jsou, ale právě, v jakém stavu a v jaké lokalitě. Když to protřídíte podle svých požadavků, tak jich už tolik volných nebude…
17.10.2024 13:23Yann :
Lojza: Podivejte se na prumerne mzdy v kajich: https://www.e15.cz/prumerna-mzda-cr-praha
A zde prosim ceny nemovitosti dle kraju: https://www.denik.cz/ekonomika/ceny-bytu-zdrazovani-cesko-praha-kraje-mapa-trh-nemovistosti.html
Nepodcenujte lidi, ze nemaji penize, nebo ze jich tady neni mnoho. Tady predevsim musite mit penize na slusnou nemovitost vzhledem k prijmum a jejich cenam, kdyz je maji jinde, kde jsou primy srovnatelne a ceny nemovitosti mnohem vyssi.
Spousta lidi vzhledem k nedostatecne nabidce v Ostrave pak voli bydleni v domku za mestem. Nedavno jsem jsem narazil na clanek, ktery ukazuje ze ceny domu v MSK jsou pomerne vysoke ve srovnanim s jinymi kraji.
Kdo na to bude mit a kdo to pude kupovat slychavam nebo ctu od prvnich novostaveb, ktere se v Ostrave zacly realizovat. Je treba zmenit mindset. Doufam, ze ceny tady budou adekvatne rust a to bude lakat dali investory. Donedavna to tak nebylo.
17.10.2024 13:54bapi :
Yann: Tady je teda otazka, proc se do MSK kraje nestehuje vic lidi z OL a ZL. Platy nizsi, byty drazsi. V pripade OL az extremne. Navic oba kraje bez perspektivy a „zdechl tam pes“. MSK nebo primo Ova by mela byt aktivni a kampani cilit na lidi pod 40 z tehle kraju, kteri se „chteji mit lepe“.
17.10.2024 14:05vojtag :
bapi: Já můžu dát vlastní příklad, přestěhoval jsem se do Ostravy ze Zlínského kraje – v mém oboru velká možnost uplatnění, mzdy velice slušně rostly, docela levné náklady na bydlení. Koupil jsem tady dům, a pak padlo Liberty a s tím v mém oboru padly přepravy a nyní je málo práce, šance na růst mezd momentálně žádná a já někdy trochu lituju koupě domu tady…
17.10.2024 18:23Yann :
bapi: Treba se to casem zmeni. Uvidime.
17.10.2024 21:43Lojza :
Rdm: nic jsi nepochopil…nevím jestli to hraješ nebo jsi po noční u pásu…
17.10.2024 22:04Lojza :
Yann: ty průměrné mzdy po krachu Nové Huti…a konci OKD půjdou brzy dolů a MSK bude ještě horší. A je třeba vidět rozdíly např. MSK Opava a Karviná nebo Olomoucký kraj Jeseník a Olomouc v cenách bytů a domů…a máte pravdu, že tady má hodně lidí peníze, ale to v Praze a Brně mají skoro všichni.
17.10.2024 22:12LK :
Lojza: z OKD zbyla už jen jedna šachta a pár lidí pracuje na útlumu zbytku. Odhadem půlka z nich po konci půjde do důchodu, takže zase tak moc lidí to nebude. Při aktuálním počtu volných míst nic, co by trh nespolnul (bavíme se o lidech, co mají vysoký standard pracovních návyků, chodí pravidelně do práce a makají).
U NH nedokážu říct, ale zase jde o lidi se silnou pracovní morálkou – o ty se firmy zajímají, můžou se na ně spolehnout a makají. Problém nastane spíš u těch, které tito lidé nahradí, protože jsou nespolehliví a leniví.
18.10.2024 21:31Lojza :
LK: máte pravdu, ale jedná se i velice specifické činnost haviř , hutnik. Navíc většinou budou nepouzitelni u pasu a v kanclu taky…takže skončí jako většina od 8 u piva v hospodě. A Ostrava a okolí to je jen jedna velká montovat a sklad. A tam platy jsou velice nízké. Zajímalo by mne, kdy Ostrava narazí na dno…Zatím je to tady čím dál horší.
19.10.2024 18:10