Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Meechee :
Mohli už vzít při jednom i tu „myší díru“, která je stejně ve stavu, že ji bude do několika let třeba spravit …
13.10.2021 12:50Rdm :
Meechee: most patří SŽ, ne? Takže se bude opravovat společně s modernizací železničního uzlu, předpokládám
13.10.2021 14:02MM :
Rdm: To je sice možné, ale je otázka za jak dlouho to bude a proč se bude muset opět omezovat doprava. Koordinace oprav není opravu ideální i z důvodu, že každá komunikace nebo most má jiné vlastníky. Je to šílenost. Přitom ten most je v hrozném stavu, odpadávají z něj kusy. Jako brána do Ostravy z Hlučína je to ideální vizitka :-(
13.10.2021 14:20Rdm :
MM: jakkoliv mám také řadu výhrad ke koordinaci oprav, tak zkoordinovat opravu silnice a tramvajové trati s 8 let trvající modernizací železničního uzlu asi dost dobře nepůjde, pokud tedy nechcete na opravu té silnice čekat třeba 10 let. A jako nechci se nikoho dotknout, ale ona celá ta ulice není moc vizitkou, i když se teď přeasfaltuje ;)
13.10.2021 15:14Meechee :
Rdm: To je jasné, že myší díra má jiného vlastníka, nicméně, spravit se musí bo do několika let se tím některý vlak propadne. Takže v rámci rekonstrukce Hlučínské mohlo být třeba s SŽ dohodnuta i rekonstrukce mostu nebo něco takového. Problém je v tom, že by spolu musely komunikovat dva různé úřady na dvou různých úrovních a nadto by se musely i dohodnout, což je v této zemi v podstatě nemožné … podle toho taky vypadá „plán“ oprav čehokoli, kdy už několik měsíců v Ostravě hrajeme zábavnou hru s názvem „Projeď Ostravu“, což je v levelu Poruba v současnosti mnohdy nehratelná záležitost …
13.10.2021 15:17davidb :
Meechee:
13.10.2021 15:44Ale oni spolu komunikují a třeba se i dohodnou.
Ale příprava rekonstrukce silnice a mostu je časově jiná a teď třeba SŽ nemá na reko peníze.
Cyklista :
Meechee: Vaše starosti bych chtěl mít =) Zkuste si zahrát třeba „projeď Přerov“ , nebo jakékoliv jiné větší město v ČR…
Ale máte pravdu, možná by jednou za patnáct let mohli na dva roky zavřít celou Porubu a opravit vše naráz….
14.10.2021 10:11Rdm :
Meechee: promiňte, ale zkuste si představit, že projektujete a plánujete 8 letou rozsáhlou rekonstrukci celé oblasti za dvě desítky miliard Kč, které ještě ani nemáte a teď za vámi přijde někdo z města a chce vám do celého projektu hodit vidle, protože se rozhodl, že chce opravit pár stovek metrů ulice a chce abyste opravil i váš most. Já bych jim taky zamával ať oni počkají, až se na most dostane ;)
Kdyby byla řeč třeba o letní uzavírce Poruby kvůli stavbě kruháče k novému Lidlu nad Porubkou, tak bych ani necek a plně s vámi souhlasil, ale modernizace železničního uzlu je opravdu příliš velká stavba, pokud s ní chcete koordinovat, tak se musíte přizpůsobit vy jí, ne ona vám.
14.10.2021 11:09Crazym :
Porovnání pro foto 4, za ten týden nic moc pokrok i když i dnes v neděli se tam pracovalo https://screenshot.cz/S6LV8/
17.10.2021 20:03Cyklista :
Crazym: Zas tak černě bych to neviděl, přeci jen práce s betonem má nějaké technologické lhůty. Snad to udělají dobře a tramvaje tam budou spokojeně jezdit pár let bez oprav =)
18.10.2021 11:12Crazym :
Cyklista: Ale já to nevidím černě, já byl naopak překvapen, že pokaždé co se tam pohybuji v neděli se pracuje :-)
18.10.2021 18:07Crazym :
A od neděle zarvali, už z velké části položen tlumící materiál a od Dlouhých k Sokolovně už se koleje betonují napevno, jde vidět, že se maká, taky dnes jim počasí přálo, 19°C :-) https://screenshot.cz/WNARL/
20.10.2021 17:28S200 :
MM: V pondělí jsem šel pod tím železničním mostem pěšky. No, když jsem se podíval nad sebe, neměl jsem z toho dobrý pocit. Naštěstí nejel vlak, takže se to obešlo bez vibrací a asi nehrozilo, že mi na hlavu spadne kus betonu.
20.10.2021 18:29Crazym :
Tak opět pár porovnávacích z dneška, jedou jak pily :-)
24.10.2021 17:14https://screenshot.cz/5R12E/
https://screenshot.cz/7IDS7/
https://screenshot.cz/R3S9Y/
https://screenshot.cz/6G5V9/
Crazym :
Už se rýsuje sdružená zastávka autobusů a tramvají https://screenshot.cz/834CH/
28.10.2021 19:53Koleje už jsou skoro všude položeny, někde i zaasfaltovány na pevno https://screenshot.cz/W8BXG/
Budování cesty trochu zdržuje stavba zapuštěné opěrné stěny https://screenshot.cz/GVNO8/
Pracovalo se ve velkém i na státní svátek.
Crazym :
Report ze dneška, celkem sebou hýbou :-)
07.11.2021 18:06https://screenshot.cz/0BPB5/
https://screenshot.cz/8CHE1/
https://screenshot.cz/BSK42/
adamous :
Crazym: Jsem zvedavy, jak dlouho to tam vydrzi v puvodnim stavu. Podle me je v Ostrave spousta jinych mist, kde by ta rekonstrukce davala vetsi smysl.
08.11.2021 07:36Cyklista :
Crazym: DPO a Město už upustili od „varovného“ osvětlení nástupní hrany nástupiště při příjezdu tramvaje, nebo se bude zase dodělávát až expost…
08.11.2021 08:20thvari :
čekal jsem, že dojde k doplnění cyklostezek po obou stranách silnice, ale samozřejmě jsme se mýlil. očividně je současné nevhodné řešení s obousměrnou cyklostezkou kličkující po chodníku podle investora dostačující. osobně ho považuju za nepohodlné, nelogické a někomfortní pro pěší, protože frekvence chodců je v Přívoze docela velká a lidi tam hodně chodí i s malýma dětma a kočárkama. mezi ně by cyklisté neměli vůbec.
08.11.2021 12:05Pavel :
thvari: po te strane by cyklisti nemeli jezdit.. cyklostezka je na druhe.. oficialne.. neni holt misto..
08.11.2021 12:42thvari :
Pavel: jako clovek trenovany ze zapadnich zemi, kde veci jdou, jsem celkem algericky na vymluvy. misto je, bohuzel jsme neschopni to dohromady spravne naplanovat, zorganizovat a postavit.
08.11.2021 13:01Crazym :
Ale ono tam opravdu pod tím železničním mostem není místo, takže to vyřešili, že na jedné straně to je pro chodce a na druhé cyklostezka (stejně to spousta lidí ignoruje značení neznačení), tahle rekonstrukce na tom nic nezmění dokud se něco neudělá s tím mostem.
21.11.2021 18:32Dnes už se dělá druhý ostrůvek integrovaných zastávek https://screenshot.cz/4RIAC/
A od ulice Na Náhonu směrem do centra zřejmě až k tomu mostu bude vše nové včetně cyklostezky a chodníku https://screenshot.cz/4STCQ/