Rekonstrukce křižovatky Kotva

První etapa stavby byla zahájena frézováním povrchu silnice.

Bližší info na ovajih.ostrava.cz

Související články


Komentáře

  1. koudy :

    Kež by tam ten jeden pruh už zůstal.

    Thumb up 4 Thumb down 30
  2. acdlcia [msstavby.cz] :

    koudy: Hele čéče víš že jsi napsal principiální nesmysl. Kudy by se třeba jezdilo když by tam zůstalo stát pro poruchu odstavené auto. Silnice rozdělená středovým zeleným pásem nemůže mít z technického hlediska nikdy jen jeden pruh v každém směru.
    Vím že jsi to tu napsal jako troll ale pak je tu ještě možnost že jsi to tu napsal jako trotl tak jsem to raději vysvětlil.

    Thumb up 14 Thumb down 2
  3. aldik :

    Ale proč proboha se to má dělat až 1 rok? Chápu nějakou technologickou přestávku v různých fázích, ale jinak by mohli makat i víkendy, odpoledne.. ale to ne, jsme přece v Česku :D

    Thumb up 11 Thumb down 3
  4. Shrew :

    acdlcia [msstavby.cz]: Proč by nemohla mít silnice rozdělená středovým pásem jeden pruh? V Orlové takhle funguje hlavní tah už asi 20 let a že by se tam tvořily nějaké extra kolony a zácpy se říct nedá

    Thumb up 6 Thumb down 15
  5. PetrP :

    Jako srovnávat silnici v Orlové se silnicí v Ostravě, navíc na jednom z největších sídliští v republice chce fakt fištrón…

    Thumb up 15 Thumb down 3
  6. Crazym :

    Shrew: Tvl, jen Ostrava-Jih má sto tisíc obyvatel a Orlová tak třicet. Fakt síla, tyhle úvahy :-) Klidně by mohla ale to by jsme se nikam nedostali, stejně jako v Orlové :DD

    Thumb up 12 Thumb down 2
  7. pomsta Jouzovy :

    Shrew: Mohla, coby ne, ale
    a) dopravní situace a kapacitní potřeba
    b) provedení středového pruhu
    schválně si srovnejte Výškovice: https://mapy.cz/zakladni?x=18.2282465&y=49.7902975&z=18&pano=1&pid=69209838&yaw=0.061&fov=1.257&pitch=-0.079
    a Orlová: https://mapy.cz/letecka?x=18.4221335&y=49.8682079&z=20&pano=1&pid=41947295&yaw=0.624&fov=1.257&pitch=-0.290

    Thumb up 2 Thumb down 0
  8. Rdm :

    koudy: mne by zajímalo, proč byste chtěl jen jeden pruh? Kvůli přecházení? nebo existuje ještě jiný důvod?

    Shrew: já myslím, že právě ta rekonstrukce jasně ukazuje, proč je výhodné mít dva pruhy, když se jeden rekonstruuje, ten druhý zůstává průjezdný, to by v Orlové asi nešlo :)

    acdlcia [msstavby.cz]: pomsta Jouzovy: to mě zajímá, jaký technologický problém je ten středový pás?

    Thumb up 4 Thumb down 0
  9. acdlcia [msstavby.cz] :

    Rdm: Na svou otázku na třetím řádku jste si sám odpověděl na druhém řádku.

    Thumb up 3 Thumb down 1
  10. Rdm :

    acdlcia [msstavby.cz]: takže má jít o to, že kdyby došlo k rekonstrukci, tak se využije druhá část vozovky nebo jak to myslíte? Já pořád hledám ten technologický problém, který prostě nevidím, proč to v Orlové jde a tady by to jít nemělo, obzvlášť, když se podívám na to, že v té Orlové je ta silnice široká tak na dvě auta https://mapy.cz/letecka?x=18.4220569&y=49.8665205&z=20&pano=1&pid=41939505&fov=1.257

    Thumb up 0 Thumb down 8
  11. acdlcia [msstavby.cz] :

    Rdm: Když bude potřeba ten jízdní pruh uzavřít nebo se tam stane nehoda tak kudy to objedete? Když je cesta nerozdělená tak pro objetí použijete protisměr a jak to uděláte když je tam to rozdělení? V té Orlové je to taky blbost a zjistí to při první opravě.

    Thumb up 6 Thumb down 0
  12. Rdm :

    acdlcia [msstavby.cz]: přejede se přes koleje? Vždyť přesně tohle byl případ opravy mostů přes Rudnou na Plzeňské a nebyl s tím žádný problém.

    Thumb up 1 Thumb down 5
  13. acdlcia [msstavby.cz] :

    Rdm: Přes toto přejedete autem?
    https://mapy.cz/s/cenazatojo
    To asi nemyslíte vážně.

    Thumb up 6 Thumb down 0
  14. Rdm :

    acdlcia [msstavby.cz]: pro potřeby rekonstrukce to upravíte https://bit.ly/3jcQg3i

    Thumb up 3 Thumb down 4
  15. acdlcia [msstavby.cz] :

    Rdm: Stále odpovídáte jen na to co se vám hodí. Takže já se znovu ptám jak to bude při té autonehodě nebo poruše auta? Jak to v tu chvíli přejedete přes ten otevřený kolejový svršek do protisměru? To by zneprůjezdnilo celou cestu a proto tam nemůže být jen jeden pruh.

    Thumb up 9 Thumb down 0
  16. LoLec.CZ :

    I kdyby to tam přes koleje každých 200 m vyasfaltovali, tak by do protisměru musel být semafor pro kyvadlový průjezd. A to je fakt žůžo. :-)

    Thumb up 1 Thumb down 1
  17. Rdm :

    acdlcia [msstavby.cz]: neodpovídám jen na to co se mi hodí, jen vy stále hledáte důvody, proč by to jít nemohlo. Já samozřejmě nesouhlasím s tím, aby tam byl jen jeden pruh, ale nevylučuji, že by to s ním nemohlo fungovat. Když se podíváte na tu Orlovou, tak ten pruh je široký na dvě auta, takže v případě poruchy by při odtlačení ke kraji bylo možné auto normálně objet, v případě autonehody, záleží co přesně by se stalo, protože i v případě dvou pruhů, by mohlo dojít k uzavření celé cesty.

    Thumb up 5 Thumb down 2
  18. acdlcia [msstavby.cz] :

    Rdm: To by samozřejmě mohlo uzavřít i vícepruhovou cestu ale tak velké katastrofy už nejsou zrovna běžné.

    Thumb up 2 Thumb down 1

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.