Prostor před poliklinikou v Ostravě-Hrabůvce projde proměnou. Chystá se regenerace území.
zdroj: ostrava.cz

Prostor před poliklinikou v Ostravě-Hrabůvce projde proměnou. Chystá se regenerace území.
zdroj: ostrava.cz
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Rdm :
Regenerace, no, předpokládám, že dlažba bude ve stejném stylu jako na „regenerovaném“ náměstí Jih, takže spíše tragédie než regenerace, ale to přemístění cyklostezky, jde o tady tu https://mapy.cz/s/gakatudode cyklostezku, která tam vede tak 4 roky? To už to tehdy nemohli udělat lépe?
Jinak výsledkem bude předpokládám betonová výheň jako na náměstí.
01.11.2021 12:55adamous :
Rdm: No, podle popisu to nejspise bude stejny sunt jako na tom „rekonstruovanem“ namesti, ale co, na Ostravu predse dobry!
01.11.2021 14:29Mx :
Ze slova regenerace mám vždy strach. Zde z popisu jde o kombinaci betonové dlažby a pokusu něco podobného jako na tom hotovém náměstí o kousek dál. No, uvidíme, škoda, že není vizualizace.
01.11.2021 16:21Martin :
A přitom dostal Kotek za náměstí hlavní cenu ve stavbě MSK😁😁 já neznám snad nikoho, kdo je s jeho podobou spokojený…
balde :
co na to MAPPA?
01.11.2021 19:59Jarrek :
Sebe lepší architektonický záměr bez následné údržby je k ničemu. Viz prostor před Lunou, kde svitící pásky na zemi snad svítily jen při slavnostním otevření, oloupaný hodně omšelý povrch, prostě to působí po pár létech hodně ojeté všechno.
02.11.2021 05:20M. :
Ještě že tam kolem nemám cestu. Udělalo by se mi blbě z „náměstí“ a hned za rohem z prostoru před poliklinikou… Hmm, počkat, možná je to schválně, aby se lidi šli léčit do té polikliniky přece!
02.11.2021 08:37Martin [msstavby.cz] :
Rdm: Ano, ano. Bude to v obdobném duchu, jako Náměstí Jih. Bohužel.
Martin: Díky nízké výstavbě a z toho pak malého počtu přihlášených projektů, vyhraje prakticky vše :D
Nevíte, jestli ta kašna co napodobuje příliv a odliv už funguje?
02.11.2021 17:10dušan :
Dobrý den
04.11.2021 20:15Do těchto komentářů se nějak nezapojuji ale přesto nyní mám potřebu to porušit,takže jestliže to vezmu velice zeširoka a jako laik ze selským rozumem tak podle mého názoru Radnice O-jih prosazuje svoje zájmy na projekty o kterých mají rozhodovat hlavně sami občané jako třeba náměstí(i v Jižních listech byl v minulost probírán problém zadržování vody v přírodě)no a pak se vyhodí cca 80 oooooo za kus betonu,nebo doslovné vyhazování peněz z rozpočtu již zmiňována cyklo stezka kolem polik.již při výstavbě mohla být vedena místy kam bude nyní přemístěna(nemluvě o tom že bylo poukazováno na to že tam kde je v současném době bude velké nebezpečí kolize chodec-cyklista což se bohužel potvrzuje,vysvětlete důchodci o berličce že je na čistokrevné cyklostezce a že tam nemá co dělat).Nebo další příklad, bývalý objekt Odra,radnice se v minulosti zapřísahala že do těchto míst při real.stavby začlení také parkovací dům což podle posledních inf.neučinila(počet uvedených míst je samozřejmě nedostačující),další perlička je cyklo stezka podél ul.Plzeňská na Bělou ano je to dobře že se to propojilo ale podle plánu se během dvou let začne stavět propojka Nová Krmelínská(propojení ul.Junácká,Plzeňská,Krmelínská,prům.zona takže část se bude upravovat pro potřeby kruhového objezdu který tam vznikne takže bourání a následná výstavba(má to být sice stavba kraje ale i tak si myslím že ten kruháč se mohl již do toho zařadit dřív a ušetřilo by se.Dále rozhodnutí o prodeji pozemku mezi ul.Horní,Z.Vavříka,V.Vlasákové kdo to místo zná tak ví že je to mimo jiné nájezd na most přes ul.Horní na Dubinu nemluvě o tom že v této oblasti,beru to od tram.točny po rondl(3 tram.zastávky,přesto se to dá považovat za docházkovou vzdálenost) je nyní 9 obchodu z toho 6 potravin a o další zastávku velký obchoďák(železňák nebo bývalou budoucnost nyní Lídl směrem ke kostelu) nebo si myslíte že 3 Lídl v tak malé vzdálenosti a na tom místě je opravdu potřeba?A co třeba slibované rozšíření parkovacího domu na Dubině které se nikdy neuskutečnilo.Ano radnice dodrží zákonem stanovenou dobu a umísti oznámení na tabuli před budovu ale upřimně kdo z nás chodí denně kolem úřadu a pročítá tabule to by člověk musel mít jako koníčka takže lidé se hodně věcí dozví až je vše projednáno a vyřízeno(z mého pohledu má být veřejnost lépe inf.o záměrech prodejů nebo výstavby třeba v Obecním časopise když se tam zrovna nepíší nesmysly převzaté z Ostravské radnice a dále neověřené a teprve potom přistoupit k real.podle vyjádření občanů(viz.nově otevřená cyklostezka kolem Kotvy ke kinu Luna a napojení na ul.Proskovickou)Možná že se někomu bude zdát že míchám hrušky z jablky ale já to vidím takhle.A váš názor?
Jarmil Buqa :
https://ibb.co/Hpxtwhf
05.11.2021 15:19Jarmil Buqa :
Dan:
Dane, proč pořád tak nesnášenlivě a útočně? To je ta diskuse? Udělám si legraci, dokonce přidám emotikonu :) a hned „ničemu nerozumím“ a jsem zařazen do skupiny lidí, kvůli kterým ten západ nikdy nedoženeme… Bizarní… :))
Klidně se divte, ale svou mini předzahrádečku jsem doteď zbavoval listí hraběmi. Pásek oblázků 0,3 x 6m, který je pod okrajem střechy chatky, takže tam neprší a byla by tam jen suchá hlína. Bez větších obtíží. Od letoška jsem se nechal inspirovat technickými službami a koupil jsem si fukar z Lidlu. Perfektní! Nevím, proč se zde upjatě vede diskuse o hrabání listí ze záhonů. Já to uvedl jako jeden z nesmyslů, o které se kritika opírá. Neviděl jsem člověka z technických služeb s hráběmi ani nepamatuji, s fukarem hned čtyři dnes ráno a opravdu v tom nevidím žádný problém.
05.11.2021 15:20https://ibb.co/jJ1pF96
Jarmil Buqa :
Navíc, hrabat listí hráběmi v hustě osázeném záhonu prostě nejde ne kvůli štěrku, ale kvůli samotnému rostlinstvu, ani kdyby byl hliněný nebo vymulčovaný. Rozfoukat tyhle kytky fukarem, jak je uvedeno v článku, no to si taky moc nedovedu představit.
https://ibb.co/Hpxtwhf
Toto je dle článku štěrkový záhon, který ničí zábřežské mikroklima a zabíjí veškerý hmyzí život. Velmi nevhodné řešení, které hromadí prach atd…
https://ibb.co/31Vg57S
Toto je záhon, který doposud není postižen tou štěrkovou katastrofou, bují na něm hmyzí společenstva a zachraňuje mikroklima ve Vítkovicích.
https://ibb.co/XtDqFCz
Dane, nezlobte se na mě a nebrte to osobně. Mi se to prostě líbí a nevidím v tom zásadní problém. Nakonec, tyhle plochy dokonce mírně omilostnil i článek pana Martina,…
05.11.2021 15:21Dan :
Jarmil Buqa: Tebe to tak tizi? Napred nevedet co to je mikroklima, pak si myslet, ze hrabe na sterk jsou na hrabani listi ze sterkovych zahonu. Me bavi ten vyvoj tveho nazoru. V clanku se pise, ze u cest se daji sterkove zahony chapat. V odkaze zeleny pas ve Vitkovicich neni zahon paneboze, ale zeleny ostruvek. A ano, je lepsi nez ten sterkovy.
Hezky ze mas oblazky pod strechou kde neprsi. Ale opravdu srovnavas tento prostor s prostorem nekde v parku, ulici?😀 A opetovne jsi dokazal, ze neumis porozumet psanemu textu. V clanku se nepise, ze kvetiny kvuli foukaci listi odleti, ale ze se drobne ivetiny mohou poskodit.
Libit se vam to muze, to je vase vec, ale rozporovat vlastnosti sterkovych zahonu na zakklade vlastni nevedomosti je komicke.
Jen mi prosim vysvetli, ty sis fakt myslel, ze ty hrabe na urovnani sterku ve tvem odkaze jsou na listi a suche kvety v zahonech?😀😀
06.11.2021 16:31Jarmil Buqa :
Dan:
Dane, vy jste borec v chytání za slovo a v divokých fabulacich a z nich plynoucích tvrzení :).
Líbí se vám travnatý záhon „panebože“ ostrůvek , máte na to právo. To je fakt. Mi se líbí ty šterkové záhony i ostrůvky a obé má minimální vliv na mikroklima. To je moje tvrzení. Co to je mikroklima vím, ale vy evidentně nepoznáte pokus o odlehčení a vtip orámováný „emotikonou“ anebo nechcete poznat? To je fuk. Hádat se jestli fukar kytku odfoukne nebo ji poškodí. „Panebože“ to už je úplně komické. Neodfoukne ani nepoškodí, se mrkněte na ty fotky. Další vaše tvrzení nebudu dál komentovat…
Zřejmě to co tu oba předvádíme už nikoho nezajímá. Nechte si svůj trávník, já si nechám svůj štěrk. ;)
07.11.2021 00:16Dan :
Jarmil Buqa: Ale no tak, aspon odpovedet na to, jestli jsi hrabe na sterk povazoval za hrabe na listi ue sterku muzes ne?😉
07.11.2021 14:28