Práce pokračují úpravou podkladových vrstev zpevněných ploch, stavbou sloupů trakčního vedení i budovy zázemí.

Práce pokračují úpravou podkladových vrstev zpevněných ploch, stavbou sloupů trakčního vedení i budovy zázemí.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Ross :
Pěkně se to rýsuje. Jen mi nejdou do hlavy ty dva sloupy naproti sobě. To by nevyřešil jeden sloup s příčníkem? No uvidíme.
17.04.2015 14:49Jan :
Ross: Ten bližší ponese tramvajovou trolej, ten druhý hádám trolejbusovou, do toho nějaké osvětlení apod. Aby to bylo pevné, bezpečné, odpovídající drážním předpisům a ve správném místě, na to by jeden sloup zřejmě nestačil.
17.04.2015 15:22Jan :
Tak oprava, i druhý tramvajovou trolej, pro připojení ze zatáčky.
17.04.2015 15:30