Aktuální fotografie z postupu výstavby přeložky ulice Bílovecká.
Fotografie zaslal čtenář aldik. Děkujeme!

Aktuální fotografie z postupu výstavby přeložky ulice Bílovecká.
Fotografie zaslal čtenář aldik. Děkujeme!
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Pavel :
A používá ještě někdo tu železniční vlečku, že je tam kvůli ní taková mega estakáda? Nebo to má jiný důvod? Jsem to nepobral.
22.01.2015 10:39Pavel :
Aha, už to vidím v minulém článku, Jozo tam do toho areálu jezdi posunovat vagony. Tak už to chápu. Ale stejně, kvůli těm několika vlakům (týdně??), by stačil i úrovňový přejezd se šraňkama ne?
22.01.2015 10:42aldik :
Pavel: Nestačil, někdo chtěl navýšit cenu stavby a víc vydělat ;-) :D
22.01.2015 12:51Taky si myslím, že to je přinejmenším zvláštní, to bych radši mimoúrovňové (spíš podjezd) křížení vybudoval na přejezdu kousek vedle co je na koridoru, případně v Polance (pokud by to teda technicky šlo) protože na obou těch místech by to mělo větší smysl.
LK :
Pavel: v dnešní době je tendence dělat u nových staveb mimoúrovňové křížení. Z hlediska bezpečnosti super, ale je to dražší – přínos musí zhodnotit každý sám… Za mě je to OK.
22.01.2015 13:23thrpst :
Úrovňové přejezdy na drahách nemají co dělat.
23.01.2015 12:03Pavel :
LK: Naprosto souhlasím, trend bezpečnosti je prioritní. Ale znovu se zamýšlím nad tím, že jde o pouhou vlečku, sporadicky využívanou. Navíc jak už se tu psalo dříve, co ostatní aspekty, minimální prostorové možnosti v lokalitě, prudké stoupání, klesání. Z vyvýšené dopravní stavby se lépe šíří hluk. A co je podstatné, most je jedna z nejdražších částí dopravní liniové stavby. Poměr cena / přidaná hodnota, to mě zajímá.
23.01.2015 12:05Ross :
Já jsem stále proti tomu mostu. Na vlečku jezdí vlak sotva dvakrát do roku.
Jak bude vyřešena křižovatka u přejezdu? Bude tam tež most (nedivil bych se..), nebo semafory? Nebo vystražníky i na prodloužené Bílovecké?
23.01.2015 13:57aggu :
Ross: Mosty jsou jen 3 – postupně, přes Mlýnku, Porubku a vlečku. Ulice bří Sedláčků bude zaslepená u ul. Axmannovy, dál povede jenom jako cyklostezka. Úrovňově. Na světlech si nic měnit nebude.
23.01.2015 14:12kadak :
Přeji všem dobrý den.
Našel jsem tohle na veřejném úložišti: http://uloz.to/xYK6kXQT/pd-s-iii-4785-prodlouzena-bilovecka-zip
Pokud se nepletu, cyklostezka povede nadále přes přejezd, což je neskutečná průda. Hlavně, když člověk ráno spěchá do práce! Zažil jsem tam spadlé šraňky i 20min. Zajímalo by mě, jestli se bude nějakým způsobem renovovat i podchod kolem Porubky pod mostem pod kolejemi? Z projektové dokumentace mi zatím plyne, alespoň co z toho vidím já, že bude jen jakýsi podchod pod samotnou silnicí… Nevíte někdo náhodou, jak to, sakrapráce, tedy bude?
Nějak se na nás cyklisty zapomíná. Nejdříve Svinovské mosty, teď tady ta nesmyslnost,…
07.04.2015 13:46