Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Michal :
Pěkné, ale co z ní budou řídit? Ty dvě letadla denně?
18.10.2012 13:02Petr :
To je ale hloupy komentar
18.10.2012 15:56johny :
Byl jsem na té staré věži, vypadá to tam fakt jako by se čas zastavil v roce 1970, takže z tohoto hlediska určitě dobře. Nicméně oprávněnou otázku využitelnosti této investice bych tak úplně neshazoval…
18.10.2012 16:32Tomas T. :
Tak ja jsem v tomto laik, ale vytizenost letiste nema moc spolecneho s rizenim letoveho provozu ne? Letovy provoz ridi i letadla ktera letaji nad letistem a jeho sirym okolim. Nemam pravdu? at me nekdo fundovany pouci….
18.10.2012 16:50honza :
Ostrava je poslednim letistem, kde ridi provoz rlp a neni postavena nova vez(Brno, Vary, Praha), takze investice je logickym krokem.
18.10.2012 18:31mm :
honza: Ano, mohu potvrdit tato slova, Ostrava je skutečně posledním letištěm, kde je stará věž a jelikož jsem měl možnost ve věži v červnu strávit celý den, mohu potvrdit, že to vybavení a pohodlí vzalo dávno za své, takže tato investice je určitě přínosem. Krom toho ani město ani kraj nic nestojí, letiště tím získá něco nového a ten provoz snad bude lepší. Opět se zahajuje linka do Vídně a linka do Paříže, která byla na podzim ukončena měla „prý“ úspěch, takže se na jaře bude znovu rozbíhat společně s přidanou linkou. Je jen škoda, že stále nemá Ostrava spojení s Londýnem, což je v Evropě nejvytíženější a nejčastější linka.
18.10.2012 18:48Martin [msstavby.cz] :
Také nezapomínat, že na letišti sídlí aeroklub, který vytvoří mini. desítku letů denně ne-li více.
18.10.2012 18:51grek :
Prumerne je v ostrave na letisti cca 60 pohybu denne, v Praze 400, v Brne cca 60, Vary cca 20
18.10.2012 22:48nickyminaj :
Behem zimni odstavky bude slouzit verejnosti jako vyhlidkova vez.
19.10.2012 17:58Kler :
A víte že v létě je třeba víc jak 15letů za den? Podle mě je to super nápad. :) Navíc nová linka Ostrava – Vídeň obnovena.
19.10.2012 22:51Summerboy :
Michal: Michale, Vy jste takový, ale tak neuvěřitelný škarohlíd ve všech směrech na jakémkoli vlákně, že to svět neviděl!
20.10.2012 13:59mm :
Summerboy: Škarohlíd se mi líbí, to jsem ještě neslyšel, také jsem neslyšel, že by zde přistávalajen dvě letadla denně. Je třeba si nejdřív ověřit informace. Ten provoz tu sice není tak šílený, ale zas tak malý také né. Krom aeroklubu je třeba připočíst i cargo, lakovnu a opravnu.
21.10.2012 20:22Lubo :
Pro upřesnění – statistiky průměrných denních pohybů na letištích v ČR (zaokrouhleno na celá čísla): Praha 413, Brno 71, Ostrava 39, Karlovy Vary 19, Pardubice 3.
29.10.2012 17:50thrpst :
Další projekt po česku. Začátek stavby naplánován na jaro 2013, stavba banální budovy naplánovaná na neuvěřitelné dva! roky. Přelom červenece/srpna 2013, projekt se nestaví. Typický příklad českých veřejných investic. Plánování je cizí slovo.
29.07.2013 11:18grekus :
Projekt nabral zpoždění, převážně z důvodu redukce nákladů. Každopádně by se měl během dnů NATO poklepávat základní kámen. A dlouhá doba realizace stavby asi není problémem té stavební části, ale převážně instalací a ověřování technologií, na dost dlouhou dobu je plánován monitoring veškerého technického zařízení nové věže. Urřitě bych netvrdil, že se jedná o banální stavbu.
17.09.2013 10:19Hynek [msstavby.cz] :
+clanek „V Mošnově poklepali na základní kámen nové řídící věže letiště Ostrava“ na idnes.cz: http://goo.gl/vijpI1
23.09.2013 10:22Jarda :
Paráda, to vypadá moc dobře, ale ten hlavní přínos bude uvnitř budovy v nových technologiích použitých pro ŘLP.
23.09.2013 10:33