Podle mně nepříliš povedené. Rekonstrukce aby nebylo na první pohled poznat, že to byla (a je) lepší ubytovna. Proč se nepracovalo s původním exteriérem? Proč se změnilo logo, k horšímu? Víc brutalistní nádech by byl zajímavější než tohle.
Interiér je takový, instantní. Pelmel fádních, za to „moderních“, prvků a sádrokartonové kreace.
Parter echt sídlištní, ponechaný svému osudu, včetně obvyklého křoví pro potkany.
Třeba se pletu ;)
10.09.2015 09:44
32
Nimrod :
Já bych ty „moderní“ architekty, kteří navrhují tmavé interiíry hnal svinským krokem…v takovém místě bych se rozhodně jako host necítil moc dobře, a jako zaměstnanec taky ne. Z venku to taky mohlo být lepší…ale i horší…
10.09.2015 10:12
00
thrpst :
Původní logo bylo o třídu lepší. Parter a první patro jsou návratem do divokých devadesátek – děs a hrůza.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
Spravovat své soukromí
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
balde :
povedené
10.09.2015 09:02aggu :
Podle mně nepříliš povedené. Rekonstrukce aby nebylo na první pohled poznat, že to byla (a je) lepší ubytovna. Proč se nepracovalo s původním exteriérem? Proč se změnilo logo, k horšímu? Víc brutalistní nádech by byl zajímavější než tohle.
10.09.2015 09:44Interiér je takový, instantní. Pelmel fádních, za to „moderních“, prvků a sádrokartonové kreace.
Parter echt sídlištní, ponechaný svému osudu, včetně obvyklého křoví pro potkany.
Třeba se pletu ;)
Nimrod :
Já bych ty „moderní“ architekty, kteří navrhují tmavé interiíry hnal svinským krokem…v takovém místě bych se rozhodně jako host necítil moc dobře, a jako zaměstnanec taky ne. Z venku to taky mohlo být lepší…ale i horší…
10.09.2015 10:12thrpst :
Původní logo bylo o třídu lepší. Parter a první patro jsou návratem do divokých devadesátek – děs a hrůza.
10.09.2015 14:24Radim :
Taky se mi to nelíbí, interiér je strašný.
11.09.2015 12:47