Fotografie rekonstrukce staniční budovy železniční stanice Štítina.
Fotografie zaslal čtenář Václav Jež. Děkujeme!
Předchozí stav:

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Soojan na kola :
Moc hezké, ale nechápu, kdo v dnešní době navrhuje přístřešky. Vylezli někdy projektanti ven od PC aby zjistili, že pršet může z více stran?
17.11.2020 09:16Pavel :
Soojan na kola:
17.11.2020 19:27No, vzhledem k tomu, že na nástupišti není vůbec žádný přístřešek pro lidi, tak tahle úschovna kol je nadstandardní :-). Jakási možnost úkrytu před deštěm je přímo u staniční budovy, ale vlaky od ní zastavují dost daleko. A to v porovnání s většinou jiných stanic na této trati jsou štítinská nástupiště luxusně široká, dokážou se na nich vzájemně vyhnout dokonce i dva dětské kočárky!
thrpst :
Úschovna kol je úlet největší. Bije to do očí. Projektant chtěl znovu vynalézt kolo?
18.11.2020 18:58