Budování sovětského socialismu versus rozpadlé fasády buržoazních domů.

2017

zdroj: FB NEZAPOMENUTÁ OSTRAVA

Budování sovětského socialismu versus rozpadlé fasády buržoazních domů.
2017
zdroj: FB NEZAPOMENUTÁ OSTRAVA
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Jana :
Fasády spravene, ale jen zasvěcení asi vědí jak ty domy vypadají pod celkem pěknou fasádou. Člověka spíše štve, že cela doprava v okolí je řešena tak, že došlo k opraseni normalizačního projektu čtyřproudové „dálnice“ ústící do úzkého hrdla Českobratrské. Zkrátka děs běs. Všechno špatně!!!
Honza :
Aspoň byly v těch domech potraviny a normální obchody, zatímco dnes už nic v centru není a když chce člověk něco koupit, musí do krásné kapitalistické krabice, jménem Karolina :)
Davidb :
Honza:
Asi 200 metrů od této křižovatky jsou potraviny Albert?!
Davidb :
A na druhou stranu po 250 m Můjobchod – potraviny.
18.08.2019 09:33Tom :
Honza: Normální obchod za socialismu ?Asi už někteří zapomněli na tehdejší ubohou nabídku 🙄 a teď nadávají na kapitalistické krabice.
Crazym :
Tak je to super, podle té vymaštěné, za každou cenu kritické, zřejmě nějak zakomplexované baby jsem „zasvěcený“ :DD Nejen, že v jednom z těch Krausáků jsem vyrostl ale v současnosti tam i vlastním a mohu zodpovědně říct, že např. náš barák je v nejlepším stavu co za více než padesát let pamatuji a je to jenom tím soukromým vlastnictvím. To „oprasení normalizačního projektu“ radši ani nekomentuji byl bych sprostý ale opět mohu říct, že tak jak vypadá http://screenshot.cz/CDXWY/ a funguje Českobratrská (za mého mládí Revoluční :DD ) dnes je nesrovnatelné s minulostí co pamatuji. Ale podle té krá.y je všecko špatně s třemi vykřičníky :-)
Co se týče toho druhého trotla s „potravinami a normálními obchody“, tak zrovna v tom rohovém domu na fotce byla samoobsluha do které jsem každý den chodil ještě rozespalý ne, že by se mi chtělo ráno procházet ale pokud tam člověk nezašel včas, tak nic neměl :DD No a dnes si koupím základní potraviny v okolí kdykoliv a to dokonce i večer. Vy všichni ti nostalgici a opěvovači starých časů by jste zasloužili ze dne na den vrátit o 35 let zpět a nějakou dobu nechat v tom plavat aby vám možná něco došlo :-)
A aby jsme nebyli jen negativističtí, tak jedno foto toho místa z dob, které už tady nikdo nepamatuje a tak doufám, že zase nějaký chytrák nebude vykřikovat ty jejich všechnoznalé cypoviny :DD http://screenshot.cz/J8QLN/
z.m :
Díky bohu a Crazymovi za takové jasné a trefné srovnání !!!
19.08.2019 16:17Významně mi to vylepšilo už tak dobrou náladu :-)
abc :
Honza: Karolina je v centru.
19.08.2019 16:29Traviss :
Crazym +1
20.08.2019 08:32Zrovna si čtu na autocz článek, že oproti roku ’89 přibylo 3,5 milionu aut na celkových 5,9M, to by mě zajímalo, kde by ta auta jezdila nebýt těch 4-proudových páteřních spojů ve městě. Někteří by pak nejraději ze všech ulic udělali ozelenělé jednosměrky, které nejsou ani na té Crazyho fotce z přelomu 19. století, to ale pak v těch městech budou chtít žít tak leda nemajetní důchodci, ale mladí + lidé středního věku utečou, protože dnes se, na rozdíl od doby NHKG, na šichtu tramvají prostě do Nošovic do Hyundaie nedojede..
Adam Cerv :
Traviss: Přidáme víc pruhů/cest = přibude více aut – tak to prostě je. Trendy v úspěšných městech ve světě jsou prostě jiné. Nejsem žádný maniak, nechci auta zakázat nebo tak něco, ale města, která nabídla také vhodné alternativy a nestaví dlaší a další „páteřní spoje“ mají dneska z mnoha důvodů navrch. Budování měst pro auta jsou prostě 60. léta.
20.08.2019 12:10Rudolf :
Dobrý den,
„Přidáme víc pruhů/cest = přibude více aut – tak to prostě je“
Co to prosím meleš. Jak se to tehda postavilo, tak to bude na věky ? Někde chodníky širší po obou stranách než cesta viz. 28 října
a pro koho. Kde jsou různé přemostění nebo podjezdy jak na západě ? Kde se rozšiřuje např. šikmé stání obvod Šalamouna ??? !!!
Vyhnat ty blázny z radnice a hlavně nevolit !!! Ostravak !!!
21.08.2019 15:41rasta :
Traviss: hele nechci být hnidopich, ale víš jaká byla přeprava na přelomu 19.století? V té době na tomto místě ještě běhaly hejna hus a pekly se brambory ve žhavých uhlících. Ale v pohodě. Trváš i na tom, že zaměstnanci zmiňovaných montoven jezdí do práce zásadně svými vozy? A trváš i na tom, že hojně bydlí v centru Ostravy, kterého se týká tento článek??
21.08.2019 16:34Aleš :
Crazym: Crazym:
Tak to gratuluji k bydlení a vlastnictví v takové lokalitě. Na dohled od úřadu práce a místa vyplácení sociálních a jiných dávek. Ostatně, v současné době je většina Ostravy již minoritou natolik zamořená, takže jsem rád, že jsem si před léty sbalil svých pět švestek a dal jsem takové lokalitě definitivně vale. Ať Vám ten optimismus vydrží!!!
aggu :
Troll detected!
22.08.2019 17:22O. :
Aleš: Taky jsme radi, ze sis sbalil svých pět švestek. Hodne stesti :D