Outlet Arena Moravia

Jako první přinášíme vizualizaci a současný stav projektu „Outlet Arena Moravia“.

Fotografii současného stavu zaslal čtenář, děkujeme!

Popis:
Vlastník: TK Development Předpokládané otevření: Jaro 2017 Pronajímatelná plocha Fáze I: 10.000m2 Velikost obchodních jednotek: od 45 – 250m2 Počet obchodních jednotek Fáze I: cca 70 Parkovací místa: 800 Zábava & volný čas: restaurace, kavárny a dětské hřiště

Lokalita:
Outlet Arena je umístěna na hustě frekventované křižovatce D1 s Hlučínskou ulicí s průměrnou denní frekvencí 60.000 automobilů. Centrum bude velmi dobře viditelné z obou hlavních dopravních tepen Výhodou je také snadná dostupnost městskou hromadnou dopravou. Zákazníkům bude k dispozici pravidelná autobusová kyvadlová doprava zajišťující spojení s centrem města, které je vzdáleno 10 minut jízdy Díky nově vybudované dálnici D1/D47 je zajištěna velmi dobrá dostupnost outletového centra pro zákazníky nejenom z České republiky, ale i ze sousedního Polska.

outlet arena

Současný stav:
outlet arena

zdroj: properties-czechrepublic.dtz.com

Související články


Komentáře

  1. jiří :

    to obchodní a zábavní centrum vypadá pěkně hodně lidi by chtělo ratší něco jiného ale vypadáto pěkně.snad to začnou už příšti rok stavět. rekultiaci provádí firma mrozek.

    Thumb up 4 Thumb down 3
  2. balde :

    idealni placek pro nakupak u dalnice

    Thumb up 10 Thumb down 2
  3. balde :

    hl jsem zvedavy jake znacky tam budou

    Thumb up 3 Thumb down 1
  4. jrov :

    trochu pochybuji o napojením na Hlučínskou tímto „T-způsobem“ , vzhledem k místní dopravní situaci je to docela rizikové řešení – jinak palec nahoru za stavbu nákupní haly mimo centrum města ..

    Thumb up 10 Thumb down 0
  5. aggu :

    Hlučínská bude oříšek. Ještě větší budou hádky s ŘSD na západním konci areálu, kde je plánována výpadovka na Hlučín s novým mostem přes Odru.

    Thumb up 3 Thumb down 1
  6. David :

    balde: Hvězdou bude ZARA a její hadříky pro lidi s BMI pod 20 :-)

    Thumb up 6 Thumb down 2
  7. jrov :

    aggu: taky mě trochu pobavilo suverénní využití „nevyužitého“ sjezdu z D1, čistě pro účely Outletu + desítek aut co nechtějí sjet na Slovenskou a čekat na odbočení doleva na Hlučínskou …

    Thumb up 1 Thumb down 0
  8. Ross :

    Mohlo by to být ve stylu Olimpie v Brně :) Jsem zvědavý na finál snad to bude dobré. Možná by bylo fajn tam prodloužit tramvaj.

    Thumb up 2 Thumb down 6
  9. Tano :

    Jak vidím tu Odru vedle, tak doufám, že mají dobře propočítané, kde se až dostane voda při povodních.

    Thumb up 7 Thumb down 0
  10. thvari :

    Musím se přidat s pozitivním ohlasem – je to mimo město a současěn blízko, na jinak těžce využitelném místě, nezastavujeme pole ani jinou zemědělsky využitelnou plochu a vypadá to obstojně.

    Thumb up 7 Thumb down 1
  11. PetrP :

    Aggu: Ta silnice se nebude stavět v příštích minimálně 15 letech…

    Ráno: Terén se navyšoval…

    Jinalbtaky chvalim poloha super…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  12. aggu :

    Tano: Dno Odry je cca 6 m nad současnou úrovní terénu na place. Jak psal PetrP, terén se tam navyšuje. Už cca 30 let, mj. i hlušinou z bývalého dolu Šverma, později „co dům dal“. V současné době už je terén v úrovni protipovodňové hráze podél Odry.
    PetrP: Možná 15 let, možná 25, možná 5…

    Thumb up 1 Thumb down 0
  13. Tomáš :

    Absolutní nesouhlas… Ostrava má až příliš obchodních domů, které likvidují drobné podnikatele ve městě.. Koukněte na centrum Ostravy kde prakticky nepotkáte živáčka.. Karolína není zdaleka tak využívaná jak někteří očekávali a další obchodní centrum bude jen dalším hřebíčkem do rakve už tak umírajícím městským ulicím…

    Thumb up 8 Thumb down 10
  14. jrov :

    Tomáš: ano v absolutních číslech obchodních center se dá mluvit o tom, že další není potřeba – to se shodnem . Ale jako příklad kde by se obchodní centrum stavět mělo, je tento projekt přímo vzorový … neúrodná půda (navážka), mimo zastavěné centrum města a u dálničního převaděče …

    Karolína (a to s ní nesouhlasím), ale může za jeden zajímavý paradox – z centra odešly všechny mainstream značky a výlohy zůstaly prázdné… nějakou dobu trvalo než mocná ruka trhu (tady pokřivená stavbou Karolíny) zatlačila na majitele nemovitostí a Ti museli jít s cenou dolů – a náhle se v centru doslova vyrojily nezávislé obchůdky, apod… stačí koukat kolem sebe … jasně nejsou tam obchdní plochy 150+ m2 jako celky , ale spousta drobných obchůdků …

    Thumb up 19 Thumb down 1
  15. balde :

    Tomáš: jste asi dlouho nebyl v centru já mám jinou zkušenost, nesmíte chodit jen tam kde se zrovna rekonstruuje

    Thumb up 4 Thumb down 4
  16. balde :

    jrov: jj lidi do centra nechodili protože obchody z centra byli v shopinu a futuru a chyběl jim ten komfort, teď je tam uplně jiná skladba za což plus a láká to tam přesně ten typ lidí co nemusí autem až do obchodu

    Thumb up 4 Thumb down 1
  17. Adam :

    David: Jelikož zdravé BMI se uvádí od 18,5, měli by oblečení pro takové postavy prodávat všichni. Ale místo toho je dnes téměř veškerá (pánská, o dámské nic nevím) konfekce široká a krátká, tzn. pro tlusťochy. Já jsem za posledních 8 let, při nezměněné hmostnosti a tvaru postavy, musel přejít u triček z L na M nebo někdy dokonce na S. Mám pál let staré L, které je na milimetr stejně velké, jako pár měšíců staré S, a to se to starší ještě určitě trochu vytahalo. Kalhoty jsou naštěstí číslované podle délky i šířky, takže žádné žonglování s písmeny nehrozí, ale v mojí velikosti (tzn. úzké a dlouhé) se už prakticky nedají sehnat, a to ani když bych bral o jedno číslo širší v pase a chtěl to dohnat páskem. Musím se prohrabávat stovkami kusů oblečení, abych našel něco více méně padnoucího, a to ještě nemluvím o ceně, nebo o tom, jestli se mi ten kus líbí. Proč bych měl, s naprosto zdravou hmostností a atletickou postavou, mít takové problémy? Sem s normálními velikostmi.

    Thumb up 5 Thumb down 3
  18. aldik :

    Je to sice outlet ale i tak.. jsou normální? Géčko u Globusu padne, Odra ve Výškovicích se začně stavět kdo ví kdy a oni staví další nákupák, i když je to outlet. Proč nemohl být outlet z OD Ostravica v centru?

    Thumb up 3 Thumb down 7
  19. Crazym :

    Tomáš: Nepotkáte živáčka? :-) Prosím vás, běžte to vysvětlit těm živáčkům hulákajícím na té zahradce pod mými okny. To už je zas po dvadvacáté a jako by se nechumelilo balkánci serou na naše zákony a celá MP s nimi :-(

    Thumb up 2 Thumb down 0
  20. PetrP :

    Aldik: Ten dotaz jste nemyslel vážně, že ne?? :)) třeba proto, že to není jejich majetek, třeba proto, že je to v centru, kde se takové obchody nehodí (Karolina), třeba proto, že je to ÚPLNĚ jiná skladba obchodů než v Géčku i ve Výškovicích…
    Navíc jak tady již mnozí píšou, místo je to ideální, nic jiného tam prakticky promě výrobních hal postavit nejde (a pokud by se ta stavěla, tak už vidím ty kecy, zase montovna, zase krabice, zase stání u pásů…) :)

    Thumb up 7 Thumb down 1
  21. Tomas T. :

    Ten sjezd z kruhového objezdu se uz tady resil pred rokem, a bude tam ikdyz se ta cesta postaví. Proklikejte se prispevky nazpet, jsou tam nejake vykresy. Cili problem s nim nebude.
    O nutnosti to stavet…. asi to bude zbytecne…. ale s tim si myslim nic nenadelame. Jsou to investice developera. Dle meho kdyby se na danem pozemku vysadil novy les, tak by to bylo prinosnejsi.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  22. Nimrod :

    Já bych ještě nejásal, pozemky stále upravuje, navyšuje vlastník, tedy Asental Land. Kdy k prodeji pozemků dojde je ve hvězdách, ani na jejeich stránkách to nemají zmíněno: http://www.asental.eu/cz/homepage/default/29/rozvojove-plochy. I kdyby tam chvilku byla jen zarostlá plocha zelení, taky by to nevadilo

    Thumb up 2 Thumb down 0
  23. David :

    Adam: No…já v ZAŘE nekoupím nic, 194cm, 115kg. Tož tak máme stejný problém…kdo nezapadá do „středního“ proudu, ten běžné obchodníky de facto nezajímá. Zara, C&A, F&F = stejný out z Bangladéše.
    Zdravím Nákupné maniačky :-)

    Thumb up 1 Thumb down 0
  24. Summerboy :

    David: tak mozna to chce delat neco s tou hmotnosti ;-). A i kdyz muzou byt nektere vyrobky kvality nic extra, dulezite je, ze uz i v Ostrave lidi zacinaji tu a tam vypadat i trochu k svetu.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  25. tonda :

    Jděte s tim do haje ,takych blbin tu je dost proč třeba nezrenovujete staré jstka a tam neuděláte nakupak.

    Thumb up 0 Thumb down 9
  26. PetrP :

    Tonda: Boze, proč se furt někdo opakuje a nečte??? Jatka nejsou majetek developera, pokud vím, tak to bauhaus nechce nikomu prodat, navíc je to dost malé a v centru naprosto nevhodne stavět takové nákupní centra…

    Thumb up 7 Thumb down 0
  27. jrov :

    PetrP: ad jatka) No hlavně nechápu úředníky , že tam nesází pokuty za znemožnění přístupu … Z jatek by byla krásná galerie moderního umění například… jako protipól Domu umění

    Thumb up 7 Thumb down 0
  28. thvari :

    jaký je vůbec důvod, že Bauhaus ty jatka městu nenechá?? Oni to chtějí nechat spadnout a prodat lukrativní pozemky v centru někomu jinému?

    Thumb up 3 Thumb down 0
  29. Danek :

    Dneska jsem zrovna četl že Bauhaus kupuje v ČR Obi.Takže vlastníkem jatek již bude Obi a mužou začít jednaní o prodeji jatek nanovo.

    Thumb up 0 Thumb down 1
  30. skelet :

    OBI kupuje BauMAX, nikoliv BauHAUS

    Thumb up 5 Thumb down 0
  31. acdlcia [msstavby.cz] :

    aggu: S těmi 6 metry jste to napsal nějak divně. Kdyby bylo DNO řeky 6 metrů NAD úrovní terénu jak píšete tak je to tam všechno pod vodou. Nejspíš jste to myslel opačně.

    Terén se tam navyšuje o 13 metrů.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  32. aggu :

    acdlcia [msstavby.cz]: Jasně že pod ;) Ale 13 m to trochu moc, je to 6 až 8 m, čím dál od řeky tím víc.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  33. acdlcia [msstavby.cz] :

    aggu: Někde to psali ale kde to už nevím.

    Díval jsem se ale do popisu stavby kde jsou dvě fáze a ta druhá je navýšení o 3 metry kolik je ta první vyrovnávací tam nepíšou.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  34. aggu :

    acdlcia [msstavby.cz]: Těch 6 až 8 m je historický údaj, kolik se tam cca navezlo.
    Těmi 13 m možná mysleli násypy pro komunikace někde na boku stavby. Anebo něco jiného ;) Každopádně ta velká plocha se určitě nebude takto navyšovat a barák bude stát zhruba v takové výšce kde je dnes terén. Nedoplatili by se ;)

    Thumb up 0 Thumb down 1
  35. Bobo :

    tak já jezdím tady https://www.facebook.com/fashionhousesosnowiec, ceny jsou super,ale jaké budou ceny tady? hm to raději pojedu o kousek dál.

    Thumb up 0 Thumb down 2
  36. Tomas T. :

    Danek: Dalsi vykrik do tmy??

    Jatka nevlastni Bauhaus, ale firma „Janackova 22“, ktera ve vlastnena vicero firmami. Takze i kdyby doslo k prodeji site bauhaus, tak to neznamena ze se spolecne s tim prodavaji jatka. Jsou to hodne lukrativni pozemky v centru, takze dokud to nespadne a nebude se tam stavet neco noveho, tak bych necekal nejaou zmenu dane lokality.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  37. Danek :

    Omluvte mou neznalost…respektivě omyl…tak jsem doufal v nový začátek jednaní až jsem si vše nezjistil.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  38. martin :

    Snad tam budou stejne ceny i značky jako v Nemecku například ve Wertheimu. Jinak pro me nezajimave …

    Thumb up 0 Thumb down 0
  39. Kristina :

    Zatím mi for nepřijde, že by to melo na jaře stát :-O každopádně doufám, že tam nebude priblble Tesco, nebo Albert a konecne otevřou glóbus i na tehle strane Ostravy.

    Thumb up 0 Thumb down 1
  40. David :

    Kristina:
    Tak v outletu by nic takového jako Tesco, Globus apod být nemělo.
    Outlet je snad jen prodej oblečení světových značek- teoreticky jejich výprodej.
    K tomu tak hodinky, parfémy apod.- https://cs.wikipedia.org/wiki/Outlet

    Thumb up 5 Thumb down 0
  41. dolil :

    http://www.retailguide.cz/outlet-arena-moravia1

    Thumb up 1 Thumb down 0
  42. Libor :

    Na hovno a na nic.

    Thumb up 0 Thumb down 7
  43. Rýša :

    Libor: I když nejsem pro stále se rozpínající obří markety, tak tentokrát s Vámi nesouhlasím. Toto je dle mne a podle příspěvků i pro hodně dalších ideální místo, kde velké nákupní centrum by mělo ve městě stát. Na okraji a na nevyužité neorné či nezalesněné půdě,ke všemu ještě na ne moc vzhledné planině. A další plus je blízká dálnice a napojení na ni.
    Vaše – Na hovno a na nic – bych aplikoval na vedení města, které roky nic nedělá pro rozvoj centra, které roky mluví o nutnosti zastavět nevzhledné proluky, a přesto ty hyzdí centrum dál, kterým nevadí hnusná parkoviště, třeba ta na opravené Kostelní atd. atd.
    Já vím, oni se ohánějí známým klišé – nemáme páky na toho, na ty, či na tohle, tak proč tam sedí na těch svých zadcích a nevyrazí zjistit a inspirovat se tam, kde vědí, jak na ty páky a kde s prolukami a nevzhlednými místy v centrech si věděli rady.
    Kdy už konečně zvolíme lidi, kterým není lhostejný vzhled města a kteří nemyslí jen na teplé místečko a plnou peněženku. Jinak to bude stále na hovno a na nic.

    Thumb up 8 Thumb down 0
  44. :

    A staví se to tedy vůbec ? Nikde nemůžu najít žádné info..

    Thumb up 0 Thumb down 0
  45. jiří :

    ne nestaví,stale to stojí a kolíky už skoro zatravněne

    Thumb up 0 Thumb down 0
  46. Moon :

    Podle Real Estate Report z dubna je dokončení Outlet areny Moravia „suspended“ :-) Nedostali náhodou nedávno stavební povolení?

    https://www.ostrava.cz/cs/podnikatel-investor/ke-stazeni/ke-stazeni/RealEstateReport.pdf

    Thumb up 1 Thumb down 0
  47. Kača :

    Jako žena co mi je vrozeno milovat nákupy si myslím, že užitečnější by bylo vrazit ty peníze spíš do té dálnice co vede právě v tomto úseku až do Polska. Opravit těch sedmero hor a kopců… Nechápu fakt nechápu proč se furt musí stavět nějaké obchodní centra. Kdyby se radši dal do kupy objekt Ostravské jatka. A podobně chátrající ostravské krásné stavby. Spíš tohle by mělo přilákat lidi do Ostravy, a ne obchodní centra kde je jich všude plno. Nejsem žádná ekoložka a biožena a pod. Ale čeho je moc toho je příliš. Možná tomu asi nerozumím té stavební politice, protože jsem mladá. Ale můj zdravý rozum ve 23 letech mi říká že tohle je rozhodně zbytečné plýtvání peněz za s prominutím PI*VINY.

    (Omluvte mé občasné chyby v gramatice jsme dyslektik.)

    Thumb up 6 Thumb down 16
  48. Moon :

    Kača: No vy byste se s prominutím měla hlavně naučit rozlišovat, kdy staví soukromý investor a kdy město, a jak spolu tyhle dvě rozdílné věci souvisí. Očividně s tím má mnoho lidí na internetových diskuzích problém.

    Thumb up 14 Thumb down 1
  49. marian :

    Moon: jj, zajímalo by mě jak je slečna/paní Káča stará/mladá…tohle je podle mě typické uvažování lidí vyrostlých v době, kdy všechno bylo všech a výstavbu dálnice i občanské vybavenosti pro soudrhy dělníky, rolníky a nepracující inteligenci řídil UV KSČ…

    Thumb up 1 Thumb down 9
  50. Aleš :

    marian:
    Typický representant dnešní mladé generace. Neumí číst a pakliže, nedej Bože, umí, nerozumí textu. Inu, čím hloupější, tím arogantnější a sebevědomější…

    Thumb up 11 Thumb down 2
  51. marian :

    Aleš: dik :)

    Thumb up 1 Thumb down 0
  52. Hynek [msstavby.cz] :

    no tady to zacina pekne eskalovat :D

    jinak k tomu, co slecna napsala, se snad neda nic rict.. kdo by nechtel vymenit nejakou outlet arenu za normalni dalnici a opravena jatka a textilii (a proc k tomu rovnou nezahrnout zasanovane laguny a cisty vzduch), at se prihlasi…
    bohuzel svet neni tak jednoduchy

    Thumb up 5 Thumb down 0
  53. off :

    jednu věc nechápu jak se navzájem posuzujete a jeden na druhého nadávate. Já nejsem zastánce obchodních center ale konecne se v chcíplý Ostravě něco děje. Vyspělé město se pozná když je v tom městě život a stale se něco buduje. Do Ostravy investují developerské firmy nejméně z CR.
    Příklad investice Amazon Ostrava mu neprodala pozemky tak šli na Slovensko. Kde na západě Kolem Seredě a Nitry je nulová nezaměstnanost.
    Ostrava dalši velký investor co měl zájem o Ostravu byl HTC ale se nedohodly tak sli jinam. Ale bohužel to je chyba na straně Magistrátu omezené vyjednávací schopnosti.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  54. off :

    podivejte se

    Thumb up 2 Thumb down 0
  55. Hynek [msstavby.cz] :

    off: do tech konkretnich jednani asi nikdo „verejne“ moc nevidi, ale verim, ze nekdy je to opravdu taky uplne na hlavu a ze ona honba za zamestnanosti ma sve hranice..

    Thumb up 0 Thumb down 0
  56. adri :

    A teď trochu z každodenní reality: bydlím na Hlučínské ulici v Petřkovicích a dostat se domů (nejen) v pátek odpoledne po 14,30 hod. je hra o pevné nervy. Ráno to ještě docela ujde – lituji ty co jedou z Hlučína a „poskakují“ několik kilometrů před křižovatkou Hlučínská x Slovenská. Dálnice za kruhovým objezdem v obou směrech – na Prahu i na Polsko – je slušný tankodrom, svedený momentálně do 1 jídzního pruhu v každém směru. Občas je na Slovenské ulici docela cítit čističku odpadních vod – ale jinak držím palce, snad to vyjde.

    Thumb up 2 Thumb down 2
  57. kdojekdo :

    Česká republika, respektive ŘSD, se musí s firmou EuroMallCity na dalším příjezdovém přivaděči dohodnout, protože by následně jinak žádný budoucí obchvat na Hlučín asi nebyl. A jelikož už oba subjekty ukázaly, že při výkupu pozemků pro oulet umí spolupracovat, shoda bude pokračovat, je to i politikum za dohledu firmy Asental pana Bakaly.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  58. ČRsuckland :

    Ať se ráno projedou ve špičku ti idioti ze směru Hlučín na Přívoz, kteří schválili že se bude k Outlet centru jezdit po Hlučínské!! Každé ráno jsou tam kolony jak kráva až do Ludgeřovic ke kostelu pomalu nebo se jen pomalu popojíždí. To samé nastává odpoledne jak končí šichťácí a pak kolem 17:00. Až tam bude dostavěna tahle zrůdnost, tak domů budeme asi lítat vrtulníkem ne? Jinak se nedostaneme. Máme volné místo šefe, co tam postavíme? No jasný obchoďák! Mají jich v Ostravě málo.

    Thumb up 0 Thumb down 8
  59. Hynek [msstavby.cz] :

    ČRsuckland: na druhou stranu.. tady se zaspalo uz docela davno a stale se spi. tzn pokud neco, tak ten outlet muze alespon vyhrotit tu situaci tak, ze se s tim konecne zacne neco delat. tzn nedival bych se na to az tak cernobile. muze to byt jedina cesta k zlepseni situace. musite si to ale odtrpet zjevne :(

    Thumb up 3 Thumb down 1
  60. Martin [msstavby.cz] :

    ČRsuckland: Proč ti lidé v kolonách nejezdí MHD?

    Thumb up 5 Thumb down 4
  61. Michal :

    No ano! Proč si někdo vůbec dovolí jet kolem autem!

    Thumb up 2 Thumb down 6
  62. aggu :

    Michal: No spíš to zavání demencí. Když pořád stojím v zácpě a všude jezdím pozdě, tak předpokládám, že inteligentní člověk se přizpůsobí, a MHD je varianta (i když nevím jestli zrovna tady reálná, má tam MHD volný pruh?)
    Blbeček se samozřejmě nepřízpůsobí nikdy, ten je vycvičen opakovat dokola ty samé úkony a pak nadávat, že furt jezdí dlouho nebo pozdě nebo dlouho a pozdě.
    “The definition of insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results”.

    Thumb up 3 Thumb down 3
  63. Martin [msstavby.cz] :

    Michal: A proč mají Češi stále nároky, ale zodpovědnost již ne?

    Volný pruh tam pro MHD není, ale i do Hlučína jezdí DPO… To o něčem vypovídá.

    Thumb up 2 Thumb down 3
  64. aggu :

    Martin [msstavby.cz]: No pokud ten autobus stojí i s autama v zácpě, moc si nepomůžeš ;)

    Thumb up 1 Thumb down 1
  65. Martin [msstavby.cz] :

    aggu: To ne. Ale pokud je ve zdrojových lokalitách současného automobilového zatížení dostupná MHD, která nyní jezdí v častých intervalech, nevidím důvod použít osobní automobil. Samozřejmě rezervy pro lepší MHD jsou vždy.

    Ale doslova je tristní nářek řidičů automobilů na problém, který sami způsobují. To je výsměch zdravému rozumu.

    Thumb up 3 Thumb down 7
  66. aggu :

    Zrovna v tomhle místě (most přes Odru) je to složitější, je to úzký trychtýř, do kterého se vlévají auta z celé Prajzské. To je Hlučín a x vesnic. Nevím co by to musela být za kampaň DPO aby ty lidi přesvědčila v masovém měřítku, aby to mělo aspoň nějaký efekt.
    Prostě, chybí tam tramvaj číslo 1. Demence našich dědečků.

    Thumb up 7 Thumb down 1
  67. Crazym :

    ČRsuckland: Dobré řešení ten vrtulník ale poradil bych vám ještě jedno, každé ráno zůstaňte v té své ř.ti ze které k nám do té hrůzy dojíždíte a nebudete mít odpoledne problém se dostat zpět. A tu zrůdnost až ji dostaví ze zásady nenavštěvujte a nakupte si u vás v koloniálu nebo po netu :DD

    Thumb up 5 Thumb down 4
  68. thvari :

    já to tvrdím celou dobu, že ostravě by se hodilo metro. z Hlučína za deset minut vystoupíte u hodin!

    Thumb up 0 Thumb down 2
  69. davidb :

    Martin [msstavby.cz]:
    A ještě tak 70% aut veze 1 osobu.

    Thumb up 5 Thumb down 0
  70. SpinJ :

    Kolony … pořád slyším, jak si v Ostravě stěžujeme na kolony :) Tak dostupné centrum města je málo kde. Kolona až do Ludgeřovic … a to je kolik, kilometr? Lidi neblázněte, pokud musíte teda jet autem, tak si o těch 15 minut přivstaňte a je to. :)

    Thumb up 3 Thumb down 1
  71. dolil :

    Spinj: ano, nejsou tu kolony. A chceme, aby to tak i nadále zůstalo!

    Thumb up 1 Thumb down 0
  72. Hynek [msstavby.cz] :

    SpinJ: no.. ja to reknu takhle, jel jsem minuly tyden do jednech kotehulek s otcem a kdyz jsem jel z centra ho vyzvednout, tak marianskohorska byla plna az po kruhovy privadec mezi OMV a privozem..
    takze jsem jel schvalne zadem pres slovenskou a ta byla plna zhruba na stejne urovni (pred privadecem z dalnice).

    to byl stav bez zadneho omezeni, nebo bouracky v 16h vsedni den..

    taky vetsinou nebrblam, protoze kolony se tu opravdu bezne nevyskytujou, ale tohle uz je trosku za hranici, protoze jet typicky po marianskohorske a pak hlucinske, tak jsem v kolone cca 3km, to uz mi prijde dost.

    a hlavne se teda bavime o budoucim stavu, kdy se k tem ridicum pridaji jeste nakupujici z centra..

    Thumb up 2 Thumb down 1
  73. MM :

    Tak MHD dostupná je, ale pouze Hlučín, Petřkovice a Ludgeřovice. Ostatní „vesnice“ už pouze Veolia doprava. Pokud člověk pracuje, že potřebuje auto (obchod, služby), tak nemá jinou možnost. Osobně si myslím, že ta situace rychlé řešení nemá. Ludgeřovice blokují obchvat na svém území, takže to je na roky. Bez obchvatu to bude vždy složité a myslím si, že by kraj a Ostrava měli situaci s Ludgeřovicemi řešit. Chovají jako malé děti…

    Thumb up 4 Thumb down 0
  74. Rado :

    Já si myslím, že kdo čím jezdí, je každého věc. Někdo jezdí rád autem, druhý MHD, ale MHD není samospasitelná. Myslím si, že dokud se veřejná doprava nepřízpůsobí západním zemím, kde vám jezdí klimatizované dopravní prostředky (autobusy, vlaky, tramvaje), tak toto nemá řešení. Avšak mě víc než aktuální napojení štvě stav dálnice, to je opravdu ostuda Ostravy, která nemá obdoby. Ostrava je jinak dobře průjezdná, pokud nějaký tydýt nenaplánuje opravy klíčových komunikací v jeden čas.

    Thumb up 1 Thumb down 2
  75. thvari :

    Rado: Cetl jste ten rozhovor s reditelem DPO na iHned? To mi vlilo krev do zil. Je povzbuzujici, kdyz tak akcni clovek se smysluplnou vizi dela pro „statni“ podnik. Mluvil tam o tom, ze konkurence aut je v Ostrave vetsi nez jinde a proto se chce 2x vice snazit – WiFi ve vsech vozech, nove tramvaje ze Svycarska uz s klimatizaci, nova trat v Porube, vylepsovani bezkontaktniho systemu jizdenek na kartu, atd.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  76. S200 :

    Hynek [msstavby.cz]: to byl stav bez zadneho omezeni, nebo bouracky v 16h vsedni den..
    To nebyl stav bez žádného omezení, ale stav, kdy je zavřená Rudná směr Havířov a auta tak hledají různé alternativní cesty, jak se dostat na slezskou stranu Ostravice a Mariánskohorská je jednou z alternativ.

    Thumb up 3 Thumb down 0
  77. S200 :

    MM: Nevím, co blokují Ludgeřovice, každopádně po obchvatu Ludgeřovic se už nějakých 20 let jezdí.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  78. Hynek [msstavby.cz] :

    S200: ok, muze byt. to sice na kolonu na slovenske nema vliv, ale marianskohorskou beru.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  79. aggu :

    S200: Slovenská takhle vypadá denně, Havířov neHavířov. Čistě sensu stricto to zácpa není, to v ostatně v Česku není nikde. Zácpy tu vznikají jen před místy omezení, zúžení provozu (třeba světelné křižovatky, myší díry apod.), nebo u havárek.
    Klasická zácpa je, když se – čistě dopravou – ucpe 3,4,5-pruh. Tak civilizačně daleko ale ještě v Česku nejsme ;) Až na výjimky, jako je např. konec zimních prázdnin D10/D11 u Prahy…
    Každému to jasné, celá Prajzská se musí 2x denně dostat přes 1-pruhový most nad Odrou. Každému kromě ŘSD.

    Thumb up 4 Thumb down 1
  80. Moon :

    Proč se prostě někteří nesmíří s tím, že pro některé lidi u MHD prostě převáží nevýhody nad výhodami?
    Když teď pominu hledisko centrálního plánovače, do role kterého by se tady někteří očividně rádi dosadili, tak jsou i čistě lidské důvody, proč někteří nikdy nebudou jezdit MHD.
    Já se např. v zimě snažím co nejvíc jezdit autem, protože z MHD jsem permanentně nemocný, klidně i od konce podzimu do jara vkuse. Z tohoto důvodu mi nevyhovuje ani klimatizace, která mi v létě přivodí max nachlazení. Proč bych měl tedy jezdit veřejnou dopravou, když to pro mě není výhodné?
    Určitě bych to tedy tak nelámal přes koleno, autem budou lidi jezdit vždy. Je to pro některé prostě pohodlnější.
    Navíc v Ostravě problémy s dopravou téměř nejsou. V Praze, kde teď bydlím, jsem stával v koloně i 1,5h, než jsem vyjel z města.

    Thumb up 9 Thumb down 5
  81. thvari :

    Moon: Třeba kvůli ovzduší, to je naprosto objektivní faktor. Z toho jsme „nemocní“ všichni. Není to o centrálním plánování, je to o rozumném kompromisu.

    Thumb up 3 Thumb down 2
  82. Moon :

    thvari: V Ostravě mají auta na stav ovzduší mizivý vliv. To je fakt.

    Thumb up 2 Thumb down 3
  83. aggu :

    Moon: Mizivý? Pod pojmem mizivý si představuji něco jiného – http://www.air-silesia.eu/files/file/air_silesia/raport/vsb_atlas_ov_ovzdusi_.pdf
    Třeba v Porubě nebo centru bych název „mizivý“ zaměnil na „podstatný“.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  84. Moon :

    aggu: Z materiálu vyplývá, že nejvýznamnější jsou emise průmyslových zdrojů. Automobilová doprava si, jak je vidět z grafů, ukrajuje jen malou část. Takže přesně jak jsem psal.
    Možná byste si měl udělat výlet do měst, kde automobilová doprava opravdu je hlavním zdrojem znečištění. Tam vás totiž po krátké procházce na ulici bude tak pálit v nose i krku, že poznáte, o jaký propastný rozdíl se jedná. :-)

    Thumb up 1 Thumb down 3
  85. aggu :

    Moon: Ano, budeme si tu hrát se slovíčky. Mizivý, pak malá část,…
    Jenom co se dočteme na str. 56 něco úplně jiného. OMG…

    Thumb up 2 Thumb down 0
  86. skelet :

    dle grafů je podíl automobilismu v Ostravě mizivý až malý (dle oblasti).

    Thumb up 2 Thumb down 0
  87. aggu :

    skelet: Ano, až na celou západní polovinu Ostravy nebo centrum.. OMG #2.

    Thumb up 0 Thumb down 2
  88. skelet :

    (dle oblasti)

    Thumb up 0 Thumb down 0
  89. thvari :

    „Rovněž automobily jsou ve velkých městech, jako je Ostrava, významným zdrojem znečišťování ovzduší.“

    „Znečištění způsobované automobilovou dopravou je v Ostravě významné zejména okolo rušných komunikací, na velkých křižovatkách a v centru města.“

    Hádáme se tu jak malé děcka. Já nikoho nebudu nutit přesedat z auta na kolo a do MHD, vždyť máme svobodu a je to jen dobře. Proč bychom ale neměli kolektivně podporovat rozvoj MHD nebo cykloinfrastruktury mi hlava nebere, když je to pro zdraví nás všech. Navíc čím víc nás bude v MHD, tím plynuleji a bezpečněji nakonec pojedou i automobilisté.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  90. Martin [msstavby.cz] :

    skelet: Ranní kolony až po mosty nad dálnici od Vodárny mizivé teda nejsou.

    Thumb up 4 Thumb down 0
  91. MM :

    S200: To není žádný obchvat po čem denně jezdíte třeba do Hlučína. Jedná se o prodloužení silnice I/56, to je ta, která navazuje na kruhový objezd u dálnice a řešilo se napojení na obchodní centrum. Podívejte se na odkaz a pochopíte o čem mluvím. Tato komunikace by výrazně ulevila starému mostu přes Odru a křižovatce na Hlučínské x Slovenské ulici. Bohužel by částečně rozdělili Ludgeřovice a to oni nechtějí. Více informací v odkazu včetně vizalizací: https://www.msk.cz/cz/uzemni_planovani/uzemni-studie-vedeni-silnice-i-56-v-useku-ostrava-_-opava-100713/

    Thumb up 0 Thumb down 0
  92. dolil :

    Proč nejezdí prajzáci přes Koblov?

    Thumb up 1 Thumb down 0
  93. davidb :

    MM:
    Nějak nechápu jak ten obchvat rozdělí Ludgeřovice?
    Jako tu „osadu“ Vrablovec od zbytku obce?
    A tady je letář ŘSD k I/56 z 12/2017- https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/344/infoletak_s56-dolni-benesov-ostrava.pdf

    Thumb up 0 Thumb down 0
  94. skelet :

    Martin [msstavby.cz]: Ty kolony tam nejsou neustále, ale jsou spíše nárazové v určitý čas. Sám do nich občas přispěju, když se mi nechce jet do práce tramvají. :)
    Vodárna se dá navíc objet po dálnici a po dostavbě Prodloužené Rudné tam kolony nebudou skoro vůbec.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  95. aggu :

    skelet: Tak samozřejmě, tomu „určitému času“ se říká „ranní špička“, která je v Nové Vsi od 7 do půl 9 ve směru do centra.
    Výstavba Prodloužené Rudné nebude mít na provoz na Vodárně žádný vliv, je úplně jinde. Severní Spoj možná mít bude, ale spíš v odpolední špičce a opačným směrem. SS je ale hudba „blízké“ budoucnosti a za druhé, bude to z velké části pouze dvoupruh. Takže půjde spíš o alernativní trasu, než o dostatečně kapacitní náhradu, protože přes Porubu už jezdí 50000 aut denně.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  96. Rdm :

    MM: davidb: no rozdělí, protože do Ludgeřovic patří i to zelené nalevo od plánované trasy https://mapy.cz/s/2BLro :) Nicméně jestli někdo bojuje proti „rozdělení“ Ludgeřovic tou cestou, tak ať si pak tvrdne v zácpách, přijde mi to jako boj o nesmysl a hlavně, když se podíváte do mapy, tak v podstatě neexistuje jiná rozumná možnost kudy tu cestu vést.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  97. skelet :

    aggu: nebude mít vliv? Jakože ti Opaváci budou tak blbí, aby tajtrdlíkovali přes křižovatky v Porubě? Tak jo :D

    Thumb up 0 Thumb down 1
  98. skelet :

    abych nebyl jen tak jízlivý.
    Pro mimoostravské určitě nebude lepší sjet ze silnice I/11, kde je čekají dva malé kruháče ze sjezdu/nájezdu, kruháč u Globusu, semafory u Lva (2x), semafory u Slovanu, semafory na vozovně, semafory u Staré polikliniky, semafory u Francouské, semafory u Alberta, semafory u zástavky Výškovická, semafory u Tesco a následně semafory na Vodárně, když můžou v poklidu snížit svou rychlost ze 110 na 80km/h, sjet na dálnici, zrychlit na 100km/h (místy snížit na 80 až 60km/h) a pak sjet z dálnice. Takže transit přes Porubu na křižovatce u Vodárny prakticky nepotkáte. Čímž se dosti výrazně sníží velikost kolon zde. No a to ještě dost Porubáků taky začne používat Rudnou, protože rázem se uvolní 17.listopadu.
    A pokud se někdy dostaví Severní spoj, tak na Vodárně bude úplná oáza klidu.

    Thumb up 3 Thumb down 0
  99. davidb :

    Rdm:
    Já vím co do Ludgeřovic patří.
    Tomu lesu to snad nevadí.
    Jak jsem psal možná tak těm z Vrablovce, ale i pro ty je tam udělán přejezd.
    A plně souhlsím s tvým posledním souvětím :-)

    Thumb up 0 Thumb down 0
  100. davidb :

    skelet:
    Jenom je tady malá chybka se zastávkou Výškovická x Třebovická.
    Nechci urážet. Jen jsem chvilku uvažoval kde se tam ta Výškovická vzala.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  101. Hynek [msstavby.cz] :

    skelet: hlavne s tou oazou klidu pak jeste poradne zatoci..


    zdroj: http://mobilita-ostrava.cz/wp-content/uploads/2015/09/1.2-Z_sobn_k.pdf

    Thumb up 0 Thumb down 0
  102. skelet :

    davidb: díky za opravu.
    Hynek [msstavby.cz]: tak snad do té doby tu Prodlouženou Rudnou otevřou.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  103. davidb :

    skelet:
    Není za, mě to spíš pobavilo.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  104. davidb :

    Není za co.

    Thumb up 0 Thumb down 0

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.