Myslel jsem, že bude zase kolem trati ten nízký betonový přechodový pás (obrubník), stejně jako je tomu od centra k Mariánskému náměstí a ono nic….
01.09.2015 07:15
23
aggu :
Opravdu krásná ulice v těch Mariánkách.
01.09.2015 07:58
00
Tomas T. :
Baraba: No to me taky prekvapilo ze to tam neni. Nechapu to….
01.09.2015 08:01
02
Crazym :
Nezoufejte ovečky, co není stále ještě může být :-) Tohle je pouze rekonstrukce tramvajové trati a ten nesmyslný obrubník prosazený betonovou lobby se ještě klidně může objevit v jedné z nějakých dalších fází rekonstrukcí na pokračování, jen co dojdou ty EU prachy :DD
01.09.2015 08:39
41
jrov :
PS. dle informací se zastávka Prostorná bude dělat, ale je to jiný fond, takže to zase zavřou, ale jindy :-D – kocourkov…
Když mi úřednice řekla, že snížení obruby při rekonstrukci povrchu chodníku není možné – z důvodů, že by se již nejednalo pouze o rekonstrukci a trvalo by to déle – tak bych se nedivil, kdyby zde byl „motiv“ stejný :-D
je to mnohem lepší, ale na téhle ulici mi chybí alespoň úzký pruh zeleně, ideálně nějaké stromy se štíhlou a vysokou korunou. Velmi by to povzneslo to prostředí.
01.09.2015 17:48
61
koudy :
johny: Naprostý souhlas. A ta cyklostezka už konečně.
16.10.2015 18:59
02
skelet :
nevím co je na té děsné ulici lepší.. jen se opravilo drážní těleso.
A cyklostezka tam? Nebylo by lepší, kdyby vedla přes Mojmírovce?
16.10.2015 19:33
10
koudy :
skelet: Já jsem zastáncem přímé cesty. Jako rekreační cyklostezku to v takovém místě nevídím.., Má být účelová a aby byla účelová musí spojovat porubu s centrem hlavně rychle. Ale ono to přijde! Nakonec budeme ještě udávat trendy! Jen nečekejte! Konejme!
16.10.2015 21:29
01
skelet :
tramvaje, auta, cyklostezka, chodci.. a tak málo místa
16.10.2015 22:09
00
koudy :
skelet: Ta ulice je šíleně široká! Tohle všechno by při troše snahy nebyl problém ani s parkovacími místy!
16.10.2015 22:58
02
skelet :
ulice má na šířku cca 23metrů. Z toho cca 6metrů zabere tramvaj, dalších 6metrů silnice. Jsme na dvanácti metrech, jen pro hlavní dopravu.
Aby chodci netrpěli klaustrofobií, tak potřebujeme dva metry (minimální šířka je 1,5metru). Tedy jsme na 16metrech. Pokud zde uděláme parkovací místa, tak jsme na 20metrech. Pro cyklisty tedy zbývá 3metry prostoru. Tedy na pruhu o šířce 1,5metru, což je minimální šířka.
a to do toho samozřejmě nejsou započítány tramvajové ostrůvky.
Takže jak to dělit? chodník, cyklostezska, parkoviště, tramvaj, auto?
nebo chodník, parkoviště, cyklostezska, auto, tramvaj?
17.10.2015 00:05
10
koudy :
skelet: Tam kde jsou ostrůvky logicky nemusí parkovat auta. A 1,5 m na cyklostezku v případě že povede oběma směry. Jenže to neporsadíme. Jinak co se týče skladby, jsem osobně pro Chdník, stezku, parkoviště, auto, tramvaj. Stromy bych vložil co pár metrů do toho parkovacího pruhu. Lepší ulici ci nedokážu představit. Při volbě vhodných materiáů by to dle mého názoru byla nádhera!
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Baraba :
Myslel jsem, že bude zase kolem trati ten nízký betonový přechodový pás (obrubník), stejně jako je tomu od centra k Mariánskému náměstí a ono nic….
01.09.2015 07:15aggu :
Opravdu krásná ulice v těch Mariánkách.
01.09.2015 07:58Tomas T. :
Baraba: No to me taky prekvapilo ze to tam neni. Nechapu to….
01.09.2015 08:01Crazym :
Nezoufejte ovečky, co není stále ještě může být :-) Tohle je pouze rekonstrukce tramvajové trati a ten nesmyslný obrubník prosazený betonovou lobby se ještě klidně může objevit v jedné z nějakých dalších fází rekonstrukcí na pokračování, jen co dojdou ty EU prachy :DD
01.09.2015 08:39jrov :
PS. dle informací se zastávka Prostorná bude dělat, ale je to jiný fond, takže to zase zavřou, ale jindy :-D – kocourkov…
Když mi úřednice řekla, že snížení obruby při rekonstrukci povrchu chodníku není možné – z důvodů, že by se již nejednalo pouze o rekonstrukci a trvalo by to déle – tak bych se nedivil, kdyby zde byl „motiv“ stejný :-D
01.09.2015 09:02Tomas T. :
jrov: Hmmm to me nenapadlo, ale dava to smysl.
01.09.2015 11:29johny :
je to mnohem lepší, ale na téhle ulici mi chybí alespoň úzký pruh zeleně, ideálně nějaké stromy se štíhlou a vysokou korunou. Velmi by to povzneslo to prostředí.
01.09.2015 17:48koudy :
johny: Naprostý souhlas. A ta cyklostezka už konečně.
16.10.2015 18:59skelet :
nevím co je na té děsné ulici lepší.. jen se opravilo drážní těleso.
16.10.2015 19:33A cyklostezka tam? Nebylo by lepší, kdyby vedla přes Mojmírovce?
koudy :
skelet: Já jsem zastáncem přímé cesty. Jako rekreační cyklostezku to v takovém místě nevídím.., Má být účelová a aby byla účelová musí spojovat porubu s centrem hlavně rychle. Ale ono to přijde! Nakonec budeme ještě udávat trendy! Jen nečekejte! Konejme!
16.10.2015 21:29skelet :
tramvaje, auta, cyklostezka, chodci.. a tak málo místa
16.10.2015 22:09koudy :
skelet: Ta ulice je šíleně široká! Tohle všechno by při troše snahy nebyl problém ani s parkovacími místy!
16.10.2015 22:58skelet :
ulice má na šířku cca 23metrů. Z toho cca 6metrů zabere tramvaj, dalších 6metrů silnice. Jsme na dvanácti metrech, jen pro hlavní dopravu.
17.10.2015 00:05Aby chodci netrpěli klaustrofobií, tak potřebujeme dva metry (minimální šířka je 1,5metru). Tedy jsme na 16metrech. Pokud zde uděláme parkovací místa, tak jsme na 20metrech. Pro cyklisty tedy zbývá 3metry prostoru. Tedy na pruhu o šířce 1,5metru, což je minimální šířka.
a to do toho samozřejmě nejsou započítány tramvajové ostrůvky.
Takže jak to dělit? chodník, cyklostezska, parkoviště, tramvaj, auto?
nebo chodník, parkoviště, cyklostezska, auto, tramvaj?
koudy :
skelet: Tam kde jsou ostrůvky logicky nemusí parkovat auta. A 1,5 m na cyklostezku v případě že povede oběma směry. Jenže to neporsadíme. Jinak co se týče skladby, jsem osobně pro Chdník, stezku, parkoviště, auto, tramvaj. Stromy bych vložil co pár metrů do toho parkovacího pruhu. Lepší ulici ci nedokážu představit. Při volbě vhodných materiáů by to dle mého názoru byla nádhera!
17.10.2015 07:06