Zemní práce byly dokončeny a stavba už dosahuje 2. podlaží.

Zemní práce byly dokončeny a stavba už dosahuje 2. podlaží.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Thunderbird :
Kdo z vás tam chce bydlet???
Proč raději nestaví podobné projekty v Porubě nebo v Martinově?
Menší viladomy. Nemyslím mega akci u frekventované Opavské…
Jsme skutečně region razovity :)
10.04.2014 10:17valach jak poleno :
Thunderbird: já tamtudy je občas projíždím, co je na té lokalitě špatného? Vizuálně nevypadá špatně.
10.04.2014 11:16thrpst :
Taky si myslím že to není špatná lokalita.
10.04.2014 11:57Thunderbird :
Dříve jsem tudy jezdíval, a přišla mi tato část ulice ne úplně OK pro život. Ale je už to hodně let.
10.04.2014 12:56A jinak, jaký je tam vzduch? Víte někdo?
Crazym :
Nevidím na té lokalitě nic mimořádného co by bránilo bydlení, žádný luxus ale normální standart, Mám tam v té čtvrti kamaráda v rodinném baráku a byl jsem u něj několikrát na grilovačce a neviděl jsem žádný problém.
10.04.2014 13:20Nimrod :
Thunderbird: A co má být se vzduchem? Nebuďme takoví suchaři a nenechme se oblbnout… chápu když má někdo nějaké problémy, astma a podobně, ale dělat z toho chiméru všech Ostraváků je blbost….řekl bych, že v lokalitě se vzduch nachází, dá se dýchat…a to je hlavní!
10.04.2014 16:05robert :
Chiméru z toho děláte vy. Ostravský vzduch je skutečný problém. Nejen pro zdejší obyvatele, ale i pro potenciální investory, především ze zahraničí.
10.04.2014 17:12Nimrod :
Hynek [msstavby.cz]: to jsem ani neříkal – psal jsem, že kdo má problémy, tak je to špatné a nikomu se tím nevysmívám. Spíš jsem mířil tam, že někdy je tato problematika podávána až moc hystericky a docela slušná řádka lidí si na tom postavila kariéru. To se mi nelíbí. STejně tak i média zbytečně zveličují problém – viz například tvrzení, že zahraniční investoři se sem nehrnou kvůli vzduchu…to není pravda, myslím, že podstatnější jsou jiné věci – byrokracie, připravenost místních lidí, podpora nejen politiků atd. infrastruktura tady je, ale neumíme ji prodat…ale to je vyšší hra, která se hraje v Praze. Jestli bych byl nějaký velký investor tak mi záleží na ekonomických podmínkách a ne na stavu ovzduší, protože tady stejně budou pracovat místní lidé a určitě se sem nebudou stěhovat stovky lidí „ze západu“…Hyundai taky vyrostl a prosperuje…ale to je zásluhou dobře nastavených pobídek a přístupu státu.
10.04.2014 19:16Takže jestli jsem se někoho dotknul, tak to nebyl úmysl…
valach jak poleno :
mrtvy.kenny.[msstavby.cz]: no treba moje decka se do ovy jedou lecit, no vvazne:) v panelaku se asi lepe topi. Ale stejne si myslim, ze se precenuje aktualni stav ovzdusi a podcenuje ovzdusi z pred deseti dvaceti lety, kdy to tady pocitam bylo mnohem horsi, dle historek, co slycham. Lide kteri vyrustaliv osmdesatych letech byli zatizeni mnohem vic a dopady na jejich zdravi vidime treba az ted
10.04.2014 21:51Thunderbird :
Připojuji se k názoru, že současný stav ovzduší limituje budoucí rozvoj Ostravy. Podporuje migraci ven z regionu. Zvyšuje ceny nemovitostí a pozemků v lokalitách v blízkém okolí OV nebo v okrajových částech OV, v těch, kde se dá lépe dýchat.
V OV se pohybuji 13 let, posledních 8 let zde žiji. Ovzduší mi vadí poslední cca. 3 roky. Netýká se to zdaleka pouze zimního období. Téměř každodenní „aroma“, které se táhne pravd. z koksovny z Přívozu, z Mitallu nebo z chemičky v Mar. horách mě nebaví.
11.04.2014 09:14robert :
Nimrod
11.04.2014 10:48Vy asi budete mít obecně problé s pluralitou názorů, že? Infrastruktura, vzdělanost obyvatel atd. samozřejmě podstatné faktory jsou, ovšem u kvalitního zaměstnavatele stejně jako životní a pracovní prostředí. Lidí ze zahraničních firem, kteří nechápou, že na jedné straně chtějí politici přilákat investory kvůli pracovním místům a na druhé straně nejsou schopni nic se stavem místního ovzduší znám více než deset. Jsou to většinou cizinci z Evropy a USA nezatíže zdejšími demagogy. Pro Ostravu vidí přímo v tomto přímou úměru. A firmy, které už v ČR pobočku mají a snaží se jí přestěhovat do Ostravy mají právě s tímto největší problém u svých zaměstnanců. Viz GE Money nebo ČEZ. Tak, prosím, nepište, že investoři v kvalitě ostravského ovzduší problém nevidí.
valach jak poleno :
Thunderbird: to mě zaujalo, že Vám ovzduší vadí poslední 3 roky, předtím bylo lepší? To asi určitě ne. Nebo je to tím, že poslední 3 roky je to mnohem více propíráno médii? To, že je to propíráno médii mi nevadii, jestli to znamená tlak na zlepšení situace.
11.04.2014 10:56valach jak poleno :
Hynek [msstavby.cz]: jasně, chápu tě. Já jenom naznačuji, že pokud někdo tvrdí, že průměrný věk dožití třeba v Karviné je nižší než třeba v Karlově Studánce, vzhledem k tomu jaký je rozdíl v kvalitě vzduchu v zimě za poslední 3 roky, tak je to zkreslené. Vždyť ty rozdíly v kvalitě vzduchu bývaly mnohem větší, s většími dopady na zdraví. Navíc na severu moravy je procentuálně více kuřáků, když to přeženu každý má v rodině bývalého horníka, nebo aspoň hutníka…To jsou všechno faktory, které ne každý průzkum dokáže odfiltrovat. A výsledky jsou docela šokující. Města jako Zlín, Hradiště, Vsetín (o valmezu ani nemluvě) každoročně překračují limity prachu, občas i ozonu. Dosud se nestalo (byť těsně), aby tady klouzavý průměr prachu za dva dny byl vyšší než limit (tzn. nevyhlásili smogovou situaci. Ovšem ideální to tady také není, i když si vy v Ostravě myslíte, že když vyjedete za město je to o 100% lepší. Asi mě nařkneš, že se to snažím zlehčovat, ale jaký je rozdíl v tom, že ty dýcháš třetinu roku špatný vzduch a já čtvrtinu, někdy pětinu. Asi nějaký je, ale podle mě větší rozdíl je, že já jsem v 80. 90. letech vyrůstal v lesu, zato někdo na haldě (s prominutím.
11.04.2014 11:40Danek :
valach jak poleno: Taky jezdívám k rodině na vesnici(Opavsko)a můžu s jistotou říct, že jak prijedu zpět do Ostravy tak si připadám jako v lázních. Bohužel dokud budou na vesnicích pálit odpadky, kaly, plasty, uhlí s Polska,rámy starých oken atd.bude to na vesnicích maras. Bohužel nikdo tam emise nezměří takže to nikdo nemedializuje.
11.04.2014 14:08Martin [msstavby.cz] :
Furt to…. samé dokola…
11.04.2014 16:04Bloody024 :
Lokalita asi klidná, ovzduší jako i jinde v Porubě, jen blízkost těch neomítnutých bytových domků může být problémem. Resp. ti neviditelní, co v nich bydlí ;-)
14.04.2014 09:56Petr :
No já ve Svinově bydlel do roku 2010 a doteď tam mám rodiče..lokalita je to klidná což o to, ale ty baráky za tím pozemkem jsou obecní a pár tamějších obyvatel jsem tu „čest“ poznat..takže já bych si tam byt určitě nekoupil.
17.04.2014 09:43Navíc když cena začíná na 1´700´000 a končí skoro na 4 milionech..
Původně to měly být startovací byty, ale to se mě moc nezdá.
Je fakt, že vzduch je tam určo čistší, než na Fifejdach, nebo v Bartovicích.
Navíc se letos začla stavět přeložka Bílovecké – povede kolem dálnice a vyústí u sjezdu z Rudné (což je ta hlavní cesta kousek pod těmi domy).