Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
balde :
podle projektu to spis vypada na integrovane vyjezdove centrum než na věž ne ?
25.05.2015 06:14Jan :
balde: Najednou, ale jde o dvě stavby – výjezdové centrum pro HZS v gesci MSK (stavba napravo) a středisko letového provozu v gesci ŘLP (stavba nalevo s věží v pozadí).
25.05.2015 09:52Michal_n :
Je až neuvěřitelné, kolik se do LLJ naivestovalo za poslední roky peněz – terminál, lakovna, kolejové napojení, záchranný systém, nové SŘLP, integrované výjezdové centrum … je to jedno z nejlépe vybavených letišť snad ve střední Evropě … jediné tomu chybí – letadla … díky naprosto diletantskému přístupu odpovědných před cca osmi léty a žábě na prameni jménem Zátorský (či jejich vzájemné „pomoci“) už LLJ pravděpodobně nikdy nevyužije svůj potenciál naprosto skvělého strategického umístění uprostřed uskupení aglomerací dolnoslezské a ostravsko-karvinské, čítající cca 2,5 milionu lidí – s částí východního Slovenska a střední Moravy řekněme 3 miliony … mohlo tady být plnohodnotné a velké mezinárodní letiště, bohužel, díky pár … (dosaďte si) je tady sice špičkově vybavené, nicméně pouze regionální charterové občasletiště s víceméně prázdninovým provozem doplněným o pár pravidelných linek … a můžou říkat, co chtějí, ty nízkonákladovky létající z Katowic si samy sobě konkurovat nebudou …
25.05.2015 10:17Rado :
Jak v Kocourkově. Tady se s ICV roztrhl pytel a už slyším Nováka, jak říká, že ICV zvýší konkurenceschopnost letiště. Hasičských vozů více jak na Ruzyni, ale letadel jak šafránu, třeba dnes všehovšudy 3 spoje, z toho 2x Praha.
25.05.2015 10:25skelet :
Jak v kocourkově.. ono je to spíše tak, že jediné co tady má koncepci a tah na branku jsou Hasiči. Stačí si omrknou server http://www.pozary.cz, kde je vidět rozdíl mezi vybavením „ostravských“ hasičů a zbytkem republiky. Od techniky, po zbarvení vozů.. Hasiči tady mají extra silnou lobby (což je dobře).
25.05.2015 10:37