Stavební úpravy budovy na parc.č. 3220/80

Aktuální fotografie stavebních úprav budovy v areálu dolu Hlubina, kde vzniká kreativní akademie.

Fotografie zaslal čtenář. Děkujeme!

Související články


Komentáře

  1. Skeptik :

    Já bych potřeboval dlouhodobě kreativně pořešit krátkodobé parkování u Svinovského vlakového nádraží. A tak se zdá, že jsou peníze na všechno, co nepotřebuju.

    Thumb up 4 Thumb down 18
  2. Martin [msstavby.cz] :

    Skeptik: To má veřejné parkování u veřejné stavby řešit tento soukromý investor?

    Thumb up 19 Thumb down 1
  3. marian :

    Martin [msstavby.cz]: soukromý investor s veřejnými dotacemi…

    Thumb up 11 Thumb down 9
  4. Tom :

    Skeptik:Nechápu komentář. To jako že je lepší řešit do nekonečna parkování místo jiných projektů?

    Thumb up 15 Thumb down 1
  5. vojta :

    Tom: jj, pro tyhle podiviny jo, typicka ceska povaha. Parky, parkoviste, zelen. Cokoliv jineho je spatne.

    Thumb up 12 Thumb down 2
  6. Skeptik :

    Já nějak při slovním spojení kreativní akademie zapomněl, že je na této ryze odborné platformě nadsázka jaksi mimo mísu. Kreativní parkování ani kreativní do(v)tace není třeba řešit.

    Thumb up 4 Thumb down 4
  7. Tom :

    Skeptik: Já jen nechápu,co je tady na této dotací špatného? Z jedovatých poznámek to moc nevyplývá. Osobně si myslím,že mnohé projekty se mohou rozjet jen díky dotacím. Pokud se spolehneme jen na trh, tak skončíme s městem plným heren a obchodních center.

    Thumb up 9 Thumb down 2
  8. Pavel :

    Skeptik: U Svinovského nádraží chybí spíše nějaký „drive in“, kde se vleze alespoň 10-20 aut při vyhazování lidí na vlak a čekání na příchod právě přijíždějících. Dnes to všichni řeší příjezdem od Mannesmannovy ulice a postavením se do kolony. Problém je, že pokud je volné parkoviště a zaparkujete, máte pak problém vyjet, neboť jsou individua, která vás vyjet nenechají, protože oni přece stojí v té správně koloně, která čeká na lidi. Na delší parkování se dá vjet k Šimkovi. Bohužel tento soukromý pozemek je jediné místo, kde by regulérní P+R parkoviště mohlo být. Vlastně nai nevím, zda to Šimek (mladší) stále vlastní a zda stále platí záměr udělat tam obchoďák (alespoň se v médiích dušovali, že to tam mohlo být nebýt krize v 2012).
    Jinak jakákoliv opravená stavba v DOV je pozitivum. Doporučuji Vám zajeto do Lodze (PL), jak předělávají opuštěné textilní areály a tvoří nové městské celky. Škoda té tramvaje v DOV, ta by tomu dala nový rozměr.

    Thumb up 15 Thumb down 0
  9. Hrdý Ostravák :

    Kdo konkrétně pohřbil tramvajovou trať v DOV? Chci konkrétní jména!!!

    Thumb up 7 Thumb down 1

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.