Revitalizace Komenského sadů

Pokračující obnova povrchu pěší zóny a úpravy zelených ploch za Ostravskou radnicí.

Související články


Komentáře

  1. Jarda :

    Pořád to ještě není hotové? Stavba století.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  2. Summerboy :

    Je to krásné…!

    Thumb up 0 Thumb down 0
  3. Crazym :

    Je to sice pěkné jak je to nové ale už to není ono, je to takové „sterilní“. A jak se tam dívám na ty haldy příkazových značek http://www.imagehosting.cz/?v=1009201326.jpg , tak jsem zvědav kdo mě zas bude buzerovat dřív, jestli městapo nebo nějaký uvědomělý ovčan. Škoda, že to u nás nejde bez těch příkazů a zákazů a přitom by stačilo jen trochu ohleduplnostia řídit se heslem žít a nechat žít…

    Thumb up 1 Thumb down 0
  4. Jarda :

    Crazym: V klidu, značky někdo brzo posprejuje nebo ukradne do sběru.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  5. MM :

    Hynek [msstavby.cz]: Souhlas, u soudu je absurdní situace. Rozdvojená cyklostezka, když jedna větev vede do cesty a tam náhle končí. Podle mého měla být cyklostezka u řeky a pro pěší ten násep nad řekou. Jsem rád, že se opravili cesty. Ještě jsem se včera divil na spoustu vytrhaných laviček a odpadkových košů i s kusem betonu. Zajímalo by mě jestli je to práce vandalů nebo stavební firmy…

    Thumb up 0 Thumb down 0
  6. Martin [msstavby.cz] :

    Crazym: Konečně to vypadá jako park velkoměsta. Pěkně jsi na fotce zachytil lidi procházející se kolem řeky a odpočívající na slunících plochách.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  7. Crazym :

    Hynek [msstavby.cz]: No vidíte, já zas ne, vždy jsem se pohyboval podle podle nosu a značky ctil snad jen v silničním provozu a to né pro ty značky ale pro své bezpečí, asi nejsem správná ovce. V tom parku se pohybuji více než čtyřicet let a dopravní značky v něm se mi nelíbí. Za vrchol stupidity a idikátor degenerace lidí v současnosti považuji značky typu „Dbej zvýšené opatrnosti“ (http://www.imagehosting.cz/?v=100920usu.jpg ), pro blbce je zbytečná, nebude se ji řídit a inteligentní člověk ji nepotřebuje, opatrný při pohybu venku je vždy :-)
    Roky jezdím na kole z centra Ostravy podél řeky v bermě a teď by mi to měli zakazovat? Nikomu jsem tam nevadil a když jsem někoho na pěšince potkal, s úsměvem jsme se vyhli. Teď po vražení obrovské částy do zcivilizování bermy i z mých peněz, kdy je tam hodně místa pro všechny, mi budou zakazovat tam jezdit, směšné…
    Další věc,to si myslíte, že když tam dají značky, tak to už nebudu třeba na tomto místě http://www.imagehosting.cz/?v=100920oro.jpg potkávat maminy ve dvojstupu nadávající mi, že tam jedu na kole? I přes to, že tam budou mít určené dva krásné nové šotolinové chodníky, tak na tom asfaltu se jim přece lépe jede ne a nedrncá to :-)
    Tím neříkám, že se mi výsledný stav po revitalizaci nelíbí, naopak a kdyby to bylo dříve určitě určitě bych to i jako dítě uvítal ale neustálé lajnování mi mého života mi leze na nervy.
    Jo a ten mlatový povrch mi na kole dokonce vyhovuje víc než ten asfalt… :-)

    Thumb up 0 Thumb down 0
  8. Xavi :

    Trochu mě štve, jak dlouho ta revitalizace probíhá. Osobně to nechápu. Bydlím nedaleko radnice a do parku to mám tak cca 3 minuty. Chodím tam běhat a občas si i zahrát tenis. Jen málokdy se mi ovšem poštěstí vidět, že by někdo na stavbě pracoval. Dokonce se mi zdá, že to během prázdnin několik týdnů stálo úplně. Myslím si, že by se to dalo stihnout za 2-3 měsíce, kdyby práce probíhaly 8 hodin denně v pracovních dnech. Nejsem příznivcem konspiračních teorií, ale zde bych se vsadil, že je to nějak domluvené, aby si stavební firma mohla do nákladů započítat více „odpracovaných“ hodin. Grrrr!!!
    Ale jinak to zatím vypadá hezky. Jen by to chtělo pokročit trochu s okolím řeky :-)

    Thumb up 0 Thumb down 0
  9. marian :

    Xavi: buďte v klidu – to, že jsou veřejné zakázky předražené není konspirační teorie, ale holý fakt.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  10. Jarda :

    Crazym: S názorem na značky plně souhlasím. Jsem zvědav, jak bude vypadat cesta kolem vody po jarní kulminaci řeky.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  11. Martin [msstavby.cz] :

    Jarda: Tak jako letos na jaře ?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  12. Tomas T. :

    martin [msstavby.cz]: Jak to s nimi dopadlo letos na jare? ja vlastne ani nevim jestli je pak museli nejak opravovat, nebo budovat nove, nebo to vydrzelo?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  13. Jarda :

    martin [msstavby.cz]: Takže budou plné bahna.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  14. Tomas T. :

    Jarda: Cili posledni velkou vodu to prezilo bez problemu ano?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  15. Jarda :

    Tomas T.: No ani ne, chodník byl rozestavěný a směrem k Muglinovské ulici nedokočený a tam to na jaře vypadalo hodně bahnitě. Druhé takové místo bylo u schodů, jak je „lanovka“ přes řeku, ale tam se hodně regulovalo a tuším se sadily i stromečky.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  16. Jarda :

    Hynek [msstavby.cz]: Takové fotky tu raději nedávejte :-). Ještě Vás nazvou skeptikem popř. pesimistou :-).

    Thumb up 0 Thumb down 0
  17. Tomas T. :

    Hynek [msstavby.cz]: No o to mi slo. Kdyt tam bude bahno, tak to neberu jako niceni. Protoze to bahno by se stejne musi odklidit az tam je nejaka cesta nebo ne. Uz jen z toho duvodu, ze koryto reky ma byt ciste. Cili jde mi o schopnost toho chodniku tam prezit. To ze tam napr. nepouzili asfalt je velke + , protoze ten by voda odnesla uplne pryc. A vzhledem ze se jedna o nebezpecny odpad, tak by to bylo asi i celkem riskantni.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  18. Jarda :

    Tomas T.: To je ovšem otázka, jestli se o to bude město starat. Snad ano, byla by škoda nechat to zase zpustnout.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  19. Tomas T. :

    Jarda: mesto? proc mesto? je to v berme reky, a ta patri povodi reky ne? A pro to se nic nemeni, spis naopak – pokud tam je problem jsou povinni zajistit puvodni stav koryta reky aby nedoslo k moznemu problemu pri pristi velke vode.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  20. Michal :

    Pěkné. Teď by to ale chtělo pokácet stromy, pokud možno všechny. Vždyť tam jezdí maminky s kočárky!

    Thumb up 0 Thumb down 0
  21. Jarda :

    Tomas T.: Na základě toho, že investorem stavby bylo město, tak předpokládám že provozovatelem dané komunikace je město a né povodí Odry.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  22. Tomas T. :

    Jarda: Dle katastru nemovitosti je vlastnikem Česká republika, a právo hospodařit s majetkem má Povodí Odry, státní podnik. Čili dle mého by se o to město starat nemělo, ale prave povodi odry. I proto do toho povodi odry tolik mluvilo (jak ma stavba vypadat a co na ni muze byt pouzito). Tipuji ze mesto to pouze financovalo proto, protoze povodi by to nikdy samo od sebe nedelalo.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  23. Tomas T. :

    Hynek [msstavby.cz]: Tak ty kocic hlavy jsou zamer, aby se provoz tech pruslaru dal korigovat.

    Thumb up 0 Thumb down 0

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.