Dnešní ulice Zborovská v Novém Jičíně připomíná spíše průtah, než městkou ulici.
1960

Okolo 1980

2019

zdroj: Erinnerungen an meine verlorene Heimatstadt Neutitschein von Dipl. Ing. Wolfram Finfera. Tschechische

Dnešní ulice Zborovská v Novém Jičíně připomíná spíše průtah, než městkou ulici.
1960
Okolo 1980
2019
zdroj: Erinnerungen an meine verlorene Heimatstadt Neutitschein von Dipl. Ing. Wolfram Finfera. Tschechische
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Petr Pavel :
Capitalism přinesl také mohutné rozšiřování především ojetých automobilů, které místo na šrotiště dorazily zasmraďovat do východních zemí.
09.10.2022 10:04Nebýt těchto kapacitních „průtahů“, jsou naše města v celodenním dopravním kolapsu.
Stačí se podívat do zapomenutých menších polských měst hned za hranice, třeba do Prudniku. Tam je to v těch vašich vychvalovaných městských uličkách všechno jedno rachotící a zasmraďující parkoviště.
Jiri :
Průtahy skrz města jsou hříchy komunismu- obchvat je řešení. V Novém Jičíně bych to viděl někde za Lamberkem a za hřbitovem kolmo na rychlostku.
09.10.2022 12:05Pro nějakou vetší auto-tepnu středem města bych byl také, kvůli obslužnosti, nejlíp rovnoběžně s kolejema -propojení obou vlakáčů, a jeden velký nádražní terminál pro auta i vlaky s patrovým parkovištěm – třeba s pomocí budov zlikvidované tabačky. Zbytek města mohl zůstat žít v klidu se pomalu měnit a vyvíjet. To už je ale asi idealismus.
Brando :
Petr Pavel: Aby se BEZDŮVODNĚ likvidovaly celé části měst, mohli dělat jen soudruzi, a jeden soudruh tady opět ukázal své myšlenkové kvality. Bdi, soudruhu!
09.10.2022 13:35Tom :
Petr Pavel: Naprostý nesmysl. Stačíilo vést dopravu jinudy. Kapitalisté měli více aut i v době,kdy u nás vitezil komunismus, ale celé městské části obětovali v menší míře. Tak se prosím zamyslete.
09.10.2022 20:53Brando :
Tom: Tone, DEKUJI!!!
10.10.2022 09:10Vladislav :
…a co teprve Glucholazy
10.10.2022 09:36Vladoš :
…a co teprve Glucholazy, ty jsou typické dopravní zácpou ve svém nezměněném centru.
10.10.2022 09:40Danken :
To jak dopadla Zborovska a paralelne Revolucni ulice vcetne pamatkove chraneneho, par let predtim nakladne opraveneho Cechovniho domu je rana pro Jicin, kterou jen dodelalo zruseni cele zastavby na dnesni generala Hlado. Je ale zajimave ze obchvat mesta jeste predtim byl planovan prave na Lamberku a dlouhou dobu zde byla stavebni uzavera. Donedavna zde byla proluka ktera je jiz myslim uspesne zaplnena.Nicmene takto nekdo vyresil udrzbu bytoveho fondu, ktery bylo nakladne udrzovat
10.10.2022 11:15Jiri :
Máte někdo plány toho obchvatu NJ? Můžete to zaslat sem? Bylo by zajímavé se na to mrknout.
10.10.2022 15:40