Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Vakousz :
Je potřeba se více zajímat – buduje se objízdná trasa! Nemůže se hned zavřít přejezd a budovat podjezd. Příprava objízdné trasy je součástí budování podjezdu. Bohužel zavádějící informace :( Více informací například zde: https://www.isilnice.cz/2025/03/studenka-zacala-stavba-podjezdu-nebezpecny-prejezd-zmizi-behem-stavby-dojde-k-dopravnim-omezenim/
Martin [msstavby.cz] :
Vakousz: Já vím, proto bylo kácení vzrostlé zeleně zcela zbytečné a je mi trošku šoufl z těchhle PR maškarád :))
14.08.2025 22:14Brzda :
Martin [msstavby.cz]: Když víte, tak proč píšete „a jiná stavební činnost se neděje“?
15.08.2025 09:20Martin [msstavby.cz] :
Brzda: Jsou nějaké práce na podjezdu? Nevidím je.
15.08.2025 10:14Vakousz :
Martin [msstavby.cz]: Martine, kácení stromů je možné pouze v souladu s principy ochrany životního prostředí – rozhodně to nelze provádět kdykoli jen proto, že to umožňuje stavební činnost nebo že by si to někdo přál. Bohužel musím říct, že tento článek považuji z Vaší strany za značně zavádějící. Bylo by vhodné jej doplnit o informace, co se v této lokalitě skutečně děje.
To, že se v tuto chvíli přímo u přejezdu nic neděje, není podle mého názoru to nejpodstatnější. Z hlediska objektivnosti a férové informovanosti by bylo na místě uvést, co už se v souvislosti s projektem realizovalo a co se právě realizuje. Tím by se předešlo zbytečnému dráždění čtenářů a veřejnosti.
Tento web navštěvuji pravidelně a vždy jsem si ho cenil. Bohužel musím říct, že právě kvůli tomuto článku a Vašim komentářům u mě jeho hodnota klesla.
15.08.2025 13:39Martin [msstavby.cz] :
Vakousz: Ach ano, zrovna já, co píšu i o stromech netuším, kdy se stromy smějí kácet. Samotný podjezd se začne realizovat až v roce 2026.
A jen rozepíšu to, co jsem napsal již výše. Chápu nadšení lidí, co ten podjezd dokopali do stavebního povolení a samotné realizace. Ale tenhle billboardek je krystalizací PR a výsměchu lidem, co tam denně projíždí.
Ten podjezd měl být realizován již dávno. A ještě dříve měly být realizovány stavby podmiňující. Jenže u nás jde vše pomalu a když se konečně něco s několikaletým zpožděním zahájí, je kolem toho velké haló, na které se ve finále stejně musí čekat a všichni se tváří, že je to tak vlastně správně. Za mne je totiž zavádějící pro lidi zrovna tohle. Navíc, stavby vedlejší podmiňující stavbu hlavní nemusí vždy takto na sebe časově navazovat, ale jsou budovány dle plánu strategického rozvoje.
Stavby / záměry v MSK sleduji více jak 15 let, cyklicky se objevují informace o tom, že stavba XY bude konečně zahájena, projektově připravena. Za rok se objeví ta stejná zpráva znova. Často i více let po sobě. Budu rád, když se politici budou fotit u toho, co skutečně začne vznikat.
15.08.2025 21:11Honza :
V každém případě se tam budou překládat sítě a to se již mohlo realizovat.
17.08.2025 14:34Radim :
Podle mého názoru je podjezd nejméně vhodné řešení. Před řadou let, když se zpracovával územní plán Studénky, tak v něm bylo uvažováno s nadjezdem. Ten nám nakonec vyškrtli kvůli vysokým nákladům 😉. Zajímalo by mne srovnání těch dvou variant ekonomický. Jsem zvědavý na ten podjezd při každoročních povodních, když Odra vytlačí vodu až do blízkosti nádraží.
18.08.2025 11:00