Podjezd ve Studénce

Správa železnic zorganizovala na čtvrtek 20. března slavnostní zahájení realizace veřejné zakázky s názvem „Náhrada přejezdu P6501 v km 245,044 trati Přerov – Bohumín“. Od slavnostního zahájení se však pouze pokácely stromy a jiná stavební činnost se neděje.

Související články


Komentáře

  1. Vakousz :

    Je potřeba se více zajímat – buduje se objízdná trasa! Nemůže se hned zavřít přejezd a budovat podjezd. Příprava objízdné trasy je součástí budování podjezdu. Bohužel zavádějící informace :( Více informací například zde: https://www.isilnice.cz/2025/03/studenka-zacala-stavba-podjezdu-nebezpecny-prejezd-zmizi-behem-stavby-dojde-k-dopravnim-omezenim/

    Thumb up 14 Thumb down 2
  2. Martin [msstavby.cz] :

    Vakousz: Já vím, proto bylo kácení vzrostlé zeleně zcela zbytečné a je mi trošku šoufl z těchhle PR maškarád :))

    Thumb up 0 Thumb down 7
  3. Brzda :

    Martin [msstavby.cz]: Když víte, tak proč píšete „a jiná stavební činnost se neděje“?

    Thumb up 7 Thumb down 1
  4. Martin [msstavby.cz] :

    Brzda: Jsou nějaké práce na podjezdu? Nevidím je.

    Thumb up 2 Thumb down 7
  5. Vakousz :

    Martin [msstavby.cz]: Martine, kácení stromů je možné pouze v souladu s principy ochrany životního prostředí – rozhodně to nelze provádět kdykoli jen proto, že to umožňuje stavební činnost nebo že by si to někdo přál. Bohužel musím říct, že tento článek považuji z Vaší strany za značně zavádějící. Bylo by vhodné jej doplnit o informace, co se v této lokalitě skutečně děje.

    To, že se v tuto chvíli přímo u přejezdu nic neděje, není podle mého názoru to nejpodstatnější. Z hlediska objektivnosti a férové informovanosti by bylo na místě uvést, co už se v souvislosti s projektem realizovalo a co se právě realizuje. Tím by se předešlo zbytečnému dráždění čtenářů a veřejnosti.

    Tento web navštěvuji pravidelně a vždy jsem si ho cenil. Bohužel musím říct, že právě kvůli tomuto článku a Vašim komentářům u mě jeho hodnota klesla.

    Thumb up 5 Thumb down 1
  6. Martin [msstavby.cz] :

    Vakousz: Ach ano, zrovna já, co píšu i o stromech netuším, kdy se stromy smějí kácet. Samotný podjezd se začne realizovat až v roce 2026.

    A jen rozepíšu to, co jsem napsal již výše. Chápu nadšení lidí, co ten podjezd dokopali do stavebního povolení a samotné realizace. Ale tenhle billboardek je krystalizací PR a výsměchu lidem, co tam denně projíždí.

    Ten podjezd měl být realizován již dávno. A ještě dříve měly být realizovány stavby podmiňující. Jenže u nás jde vše pomalu a když se konečně něco s několikaletým zpožděním zahájí, je kolem toho velké haló, na které se ve finále stejně musí čekat a všichni se tváří, že je to tak vlastně správně. Za mne je totiž zavádějící pro lidi zrovna tohle. Navíc, stavby vedlejší podmiňující stavbu hlavní nemusí vždy takto na sebe časově navazovat, ale jsou budovány dle plánu strategického rozvoje.

    Stavby / záměry v MSK sleduji více jak 15 let, cyklicky se objevují informace o tom, že stavba XY bude konečně zahájena, projektově připravena. Za rok se objeví ta stejná zpráva znova. Často i více let po sobě. Budu rád, když se politici budou fotit u toho, co skutečně začne vznikat.

    Thumb up 5 Thumb down 2
  7. Honza :

    V každém případě se tam budou překládat sítě a to se již mohlo realizovat.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  8. Radim :

    Podle mého názoru je podjezd nejméně vhodné řešení. Před řadou let, když se zpracovával územní plán Studénky, tak v něm bylo uvažováno s nadjezdem. Ten nám nakonec vyškrtli kvůli vysokým nákladům 😉. Zajímalo by mne srovnání těch dvou variant ekonomický. Jsem zvědavý na ten podjezd při každoročních povodních, když Odra vytlačí vodu až do blízkosti nádraží.

    Thumb up 1 Thumb down 2

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.