Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
prekvapilo me vstupne – snad to fakt prilaka minimalne statisice navstevniku, protoze je to rozhodne levnejsi nez dejme tomu kino, navic nabizeji rodinne vstupne, se skolou jdete za stovku…no panecku
thvari: tak ta stavba byla stavena dost nizkoenergeticky, tak tam nejsou velke vydfaje na energie, hl naklad budou asi platy
Škoda, že stavba je v dost zapadlém místě. Mohli ji situovat na viditelnější místo. Mohla se stát jednou z dominant Ostravy. Tak ji uvidí jen návštěvníci Světa techniky a budou o ní vědět jen ti, kteří chodí na weby o architektuře. Když jsem doma říkal, že bychom tam mohli zajít, tak manželka – mimochodem technický antitalent, s údivem vyjekla, když jsem ji ukazoval foto budovy – tohle stojí v Ostravě a kde? Denně projíždím celou Ostravou a vůbec nemám ponětí, že tak blízko centra je taková pozuruhodná stavba.
„…Denně projíždím celou Ostravou a vůbec nemám ponětí…“
Tohle by se mělo vytesat do kamene :-)
aggu: …jako vždy posměch, výsměch….vůbec mne to už u Vás nepřekvapuje a nejen tady….
Rýša: Výsměch? Opravdu ne. Jen je to symptomatické pro většinu ostraváků (a ostrých vaček).
aggu: Ano, a proto jsem napsal, že by bylo dobré, kdyby takové povedené stavby byly více na očích a ne zastrčeny. Tedy aby byly na očích pro Ostraváky (samozřejmě kromě Vás, protože Vy vše víte, znáte a nejlíp posoudíte), pro ostré vačky – ať použiju Váš termín pro obyvatelky Ostravy a hlavně pro ostatní návštěvníky Ostravy, ať vidí, že i tady máme krásné stavby. Ne všichni turisté jsou totiž znalí ostravských staveb jako Vy a ne všichni návštěvníci svůj cíl zaměří do Dolní oblasti Vítkovic.
Proč by měly být na očích? Jsou tam, kde jsou. To že je většina ostraváků líných byť jen otočit hlavu je druhá věc a jejich problém. Potenciální turisty a jejich mýty o Ostravě už neřeším vůbec.
I když třeba u DOV je ta reklama tak masivní, že i největší diletant z vítkovického Výběru už musí vědět kdo je Pleskot ;)
Moje „znalosti“ jsou stejné jako kohokoliv jiného tady, výsledek čistě elementárního zájmu.
http://www.dolnivitkovice.cz/news/message/detail/id/1850/lang/cs/site/36
Asi to mají v součtu i s Landekem, ale i tak palec nahoru, ze špíny, bordelu a strusky vybudovat něco takového.
679 tisíc návštěvníků – tedy platících návštěvníků – nějak se mi to nezdá, i když bych rád tomu věřil
Rýša: tak jen za colours mají přes 40 tisíc, pak tu mame beats for love, kazdý vikend je v kongu nejaka akce, takze se to nascita
Já jsem myslel, že akce colours se do počtu návštěvníků nezapočítává. Když se ale do počtu návštěvníků započítávají i takové akce, tak to potom počty souhlasí. Předpokládal bych ale, že návštěvníci Colours jsou návštěvníky především Colours. Akce Colopurs se jen v Dolní oblasi pořádá a kdyby se třeba pořádala v ZOO, tak počet návštěvníků nebude mít DOV ale ZOO.
Takže mi připadá divné, započítávat tohle do počtu návštěvníků. Ale to je jen můj dojem….zřejmě jako vždy špatný…
alfáč: A kolik by bylo vhodné vstupné. A vypni si caps lock ;)
Já bych byl ochoten za tu šaškárnu zaplatit tak 100kč.
Až budete něco vědět o kalkulacích (ti, co nadávají, že je to drahé), tak přijďte a můžeme se pobavit…jinak vězte, že to je na stejném levelu jako jinde v čr a dokonce jako u podobných atraktivit v Ostravě…
Nemohu posoudit cenovou hladinu – třeba to není drahé. Ale vzhledem k tomu že je to jenom hračka pro děcka tak jim za to ty prachy nedám.
Hynek [msstavby.cz]: A proto tam taky nechodím. Naposledy jsem byl v kině za 89kč. A za to co se v těch kinech dává dneska bych nedal ani zlámanou grešli.
Rýša: Kdyz jdete do ZOO na prednasku tak take se pocitate do statistiky a vlastne do zoo nejdete. stejne je to s arealem DOV. Je to celkova navstevnost arealu.
Hynek [msstavby.cz]: Dám namátkou vybraný konkrétní příklad
http://www.barrak-club.cz/cz/program/98-plexis-degradace-nv-houba/
Každého zajímá něco jiného a jak jsem psal výše nemohu posoudit jestli je 190kč hodně nebo málo, ale já spíš zajdu na ten Barrák.
Hynek [msstavby.cz]:
Marky Ramone + Lord Bishop – 2014 – 370kč
Billy Idol – 2014 – 990kč + cesta do Prahy
The Adicts – 2014 – 320kč
Alice Cooper – 2013 – 790kč + cesta do Brna
Iggy and the Stooges – 2013 – 850kč
Adam Bomb – 2013 – 140kč
Rancid – 2013- 685kč + cesta do Prahy
L.A.Guns – 2012 – 280kč + cesta do Tišnova
The Stranglers – 2012 – 695 + cesta do Prahy
Whitesnake – 2011 – 550kč
Eric Singer project – 2011 – 550kč + cesta do Zlína
Marky Ramone – 2010 – 12eur + cesta do Bratislavy
Billy Idol – 2010 – 1290kč + cesta do Prahy
KISS – 2010 – 990kč
Motley Crue – 2009 – 1190kč + cesta do Prahy
a mnoho dalších
Další vstupenky už se mi nechce probírat a ze spousty malých akcí ani vstupenku nemám.
Tomas T.: No jo, ale mne ještě nikdy nenapadlo jít na přednášku do ZOO. Tam jdu vždy jen za zvířaty a na relax k jezírku pozorovat ptáky….
acdlcia [msstavby.cz]: Děti ze školky či zš si do Barráku na pivko a koncert asi těžko zajdou ;)
martin [msstavby.cz]: Já ale nejsem dítě ze školky. Já (jen abych nebyl špatně pochopen) nejsem proti STC, ale není to pro mne zajímavé. Budova je to pěkná. I U6 by se mi více líbila kdyby ty dvě krásné dmychadla byly vidět a nebyly zavalené tou kupou nesmyslů okolo. Ve světě využívají právě krásy těchto historických strojů. Ale to by se neuživilo.
martin [msstavby.cz]: Takhle to má vypadat.
http://youtu.be/sIb5_qDimho
http://youtu.be/4MwBkJj6DPI
http://youtu.be/Zlp1aG1VJRI
http://youtu.be/NWqf0y6FXSU
Za tohle bych dal klidně i 200kč.
Rýša: Přednášky a besedy jsou na hodně místech v ostravě. Chápu že o přednáškých v Zoo moc lidí neví, a nebýt newsletteru Zoo tak o nich také nevím. Ale je to jen o tom, aby se člověk zajímal.
Pokud samozrejme ten zajem ma….
Budova Velkého světa techniky se úspěšně probojovala do finále Stavba roku 2014. Hlasujte v soutěži a podpořte budovu Velkého světa techniky, architekta Josefa Pleskota.Děkujeme za celý team DOV
http://www.stavbaroku.cz/printSites.do?Dispatch=ShowWelcome&webId=1
Martina: Určitě!!! Hlasujeme, jak o duši :-)
Martina: Martino, myslím, že tohle není fér. Ano, odkaz na hlasování je fajn, že jste tu dala. Se zájmem jsem si prohlédl stavby. které jsou v soutěži. Ale nabádat lidi, aby hlasovali pro tu a tu stavbu se mi zdá nefér. Přeci se můžeme rozhodnout sami. A Ostraváci nemusí hlasovat jen pro ostravské stavby, tak jako Pražáci jen o pražské. pak by přeci taková soutěž ztratilas význam. Stavby ve velkých městech by převálcovaly stavby v malým městečkách a vůbec by nemusely být lepší nebo nejkrásnější nebo nejúčelovější. Nemyslíte?
Rýša: hlasovat samozřejmě můžete pro koho chcete, nicméně si myslím že klidně mohu doporučit stavbu pro kterou stojí za to hlasovat. Věřte že má vlastní teta si do toho taky nenechala mluvit a hlasovala pro „soupeře“.
Martina: No právě proto, že jste ji navrhla, pro koho má hlasovat, tak Vám udělala na truc. Kdybyste ji dala jen odkaz, možná by hlasovala pro Svět techniky.
Rýša: Myslet si to můžete :), stejně jako můžete svobodně hlasovat. Nikoho nenutíme. Hezký den přeji
Martina: Víte, Martino, co si myslím teč? Nechtějte to vědět! jen pro zajímavost jsem znovu kliknul na Váš odkaz. AS hleděl jak blb! Dopoledne jsem hlasoval – mimochodem pro 3 stavby a nyní ze stejného počítače jsme mohl(kdybych chtěl) hlasoval znovu! ze stejného počítače! Nehlasoval jsem nanovo, neb by jsem si sám musel dát facku, ale je jsem vyzkoušel, jestli to jde, když zase u všech soutěžních staveb bylo HLASUJ. Tak to tedy je objektivní soutěž jako blázen! jeden člověk může během z jednoho pc dne naklikat několik desítek hlasů! To mě podrž! Lituju, že jsem se do toho podvodu dopoledne zapojil.
Hynek [msstavby.cz]: Ty si fakt myslíš, že takové hlasování je ok? Martina to tu hodila, tak proto píšu jí.
Rýša: Drahý pane Rýšo :) … omlouvám se pokud Vás můj odkaz k hlasování ve veřejné soutěži natolik urazil. Organizátoři soutěže mají nastaveno hlasování tak aby se dalo hlasovat vícekrát. Toto opravdu ovlivnit neumím. Pakliže se domníváte, že nesmím do komentářů vložit odkaz s prosbou o hlasování, tak jste ale trošku mimo. Pokud vím je svoboda slova .. kdyby chtěla napsat třeba i „sprosté slovo“ tak je vám po tom houbelec.
S naprosto klidným srdcem příště vložím opět odkaz s prosbou o hlasování pro naše objekty. Dolní Vítkovice si jistě ocenění veřejnosti zaslouží.
A znovu opakuji, kdyby někdo hlasovat nechtěl, tak ať nehlasuje .. nikoho nenutím, nemám to v povaze, a dokonce (představte si to) to ani není v mé moci.
Martina: Já jsem nepsal, že tady nemáte dát odkaz, ale že jste neměla radit, komu dát hlas. A to je rozdíl. Tak to, prosím, nepřekrucujte.
Když máte potřebu napsat sprosté slovo a ulevit si, klidně to napište, do toho mi opravdu je houbelec.
Ale co si opravdu nedovedu představit, že byste měla moc, aby někdo musel hlasovat, i kdyby nechtěl.
Za pravidla soutěže nemůžete. Ale nezdá se mi v pořádku, že někdo může několikrát dát hlas a tím ovlivnit soutěž. A že jsou mezi námi takoví klikači, víme všichni. Ovšem nevím, jestli stavba, která vyhraje takovým způsobem, bude na to pyšná…
Rýša: Na konci se výsledky projedou skriptem a evidentně podvodné hlasy se vymažou. Dělá se to běžně. Problem solved.
aggu: Tak to jsem nevěděl. Díky za info.
Zvrtlo se to tady k nechutné debatě, hlavně ze strany Rýši…Svět techniky opět vyhrál, takže je po problému. A ten pán Rýša, ať si hlasuje třeba s Marťanama…
http://www.stcostrava.cz/documents/10181/252420/Karel_Zeman.jpg/