Kolem obce Vrchy by měl vzniknout obchvat.
Zájmové území je vymezeno v začátku úpravy stávajícím vedením silnice I/57 v jejím provozním staničení km 69,336, kde trasa vede okrajem lesa a okrajovou částí obce Vrchy. Konec úseku přeložky silnice je v km 75,631 řešen napojením na již realizovaný obchvat města Fulnek vybudovaný v rámci stavby „I/57 Hladké Životice, obchvat“. Celková délka přeložky je 6505 m a je navržena v kategorii S 9,5/90.
Přeložka obchvatu je vedena západně od stávající komunikace. Po 400 m je plánována úrovňová styková křižovatka napojující obec Vrchy na přeložku. Trasa přeložky dále pokračuje západně od obce Vrchy, za kterou se stáčí východním směrem a klesá jihovýchodním směrem ke stávající silnici I/57. Tam se napojuje na již zprovozněnou část obchvatu města Fulnek na stávající most nad silnici III/04739.
Výškové řešení trasy obchvatu je dáno na začátku a konci úpravy napojením na stávající výškové vedení silnice I/57. V průběhu trasy je minimální podélný sklon je navržen -1,40 %, maximální 6,00%. Stávající křižovatka silnice I/57 a silnice III/04739 na konci úpravy napojující obec Vrchy z druhé strany směrem od Fulneku bude zrušena a nepotřebná část
zrekultivována. Stavba také umožní bezpečné předjíždění pomalejších vozidel, jelikož součástí přeložky silnice I/57
bude stoupací (délky 2490 m) a klesající pruh (délky 1260 m).
Na stavbě jsou navrženy celkem tři mostní objekty. Jedná se o čtyřpolovou mostní estakádu přes Stříbrný potok a polní cestu s délkou přemostění cca 113m. Ekodukt přes biokoridor, který je navržen nad silnicí I/57, kde by minimální šířka průchodu zvěře měla být 30 m a délka přemostění okolo 18 m. A dále je navržen most přes polní cestu. Délka přemostění je cca 8 m.
V celé délce obchvatu se vyskytuje síť polních komunikací, lesních komunikací a cyklostezek, která se
tímto obchvatem obce Vrchy přeruší. Z tohoto důvodu jsou navrženy nové souběžné účelové komunikace, které zajistí obsluhu okolních pozemků. Kategorie těchto komunikací je navržena P4/30. Dále bude obsluha území zajištěna také stávající silnicí I/57, která bude po výstavbě obchvatu zařazena mezi silnici nižší třídy.
zdroj: rsd.cz





Poslední komentáře
- 15:02 (Modernizace žel. uzlu Ostrava, 0. etapa) Takže za 350 miliónů se nezlepší vůbec nic a ta mo
- 11:55 (Ostrava bude bourat ve VTPO) Aneb jak vyprat další penízky…
- 10:41 (Ostrava bude bourat ve VTPO) Bylo by pekne, az se tam zase bude neco stavet, ab
- 10:21 (Ostrava bude bourat ve VTPO) Ostravské Silicon Valley se rozpadá... to je hezká
- 08:59 (Ostrava bude bourat ve VTPO) To nevadí.
- 08:27 (Ostrava Towers Complex přivítá Sheraton) Černou kostku jsme v Ostravě chystali 20 let, tak
- 13.11 (Modernizace žel. uzlu Ostrava, 0. etapa) Celkem je pochopitelné, že Správu železnic netrápí
- 13.11 (Modernizace žel. uzlu Ostrava, 0. etapa) Hans99: Tak tam to znám velmi dobře, jezdím nah
- 13.11 (Modernizace žel. uzlu Ostrava, 0. etapa) No právě, tu jednu bych jim odebral a za chvíli má
- 13.11 (Modernizace žel. uzlu Ostrava, 0. etapa) Hans99: Ani ne, někde prý proběhl výzkum, asi
- 13.11 (Modernizace žel. uzlu Ostrava, 0. etapa) . . . nejsou tři buňky moc ???
- 13.11 (Modernizace žel. uzlu Ostrava, 0. etapa) to zábradlí na chodníku mohli dát ještě víc daleko
- 13.11 (OFFTOPIC) Crazym:
můžeš to prosím zkusit, je to zajímavý
- 13.11 (Rekonstrukce domu nám. Svatopluka Čecha 10) díky za radu, bez vás by mě to nenapadlo, měl byst
- 13.11 (Modernizace žel. uzlu Ostrava, 0. etapa) Richard: Tam žádný metrový chodník není, je
- 13.11 (OFFTOPIC) rom: Na baráku jsou nové cedule https://screenshot
- 13.11 (Modernizace žel. uzlu Ostrava, 0. etapa) "Stávající způsob užívání ani dopravní konfigurace
- 13.11 (Rekonstrukce domu nám. Svatopluka Čecha 10) Kdyby se chtělo soukromému vlastníkovi, to je univ
- 13.11 (Rekonstrukce domu nám. Svatopluka Čecha 10) No on je spíš problém ten, říct si kam to co se ná
[další..]