Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Jirka :
Jet tam v noci, to je docela zážitek. Chvíli nevíte jestli nejedete ve výkopu či protisměru. Ale staví se ve velkém. Až po FM
21.08.2019 15:12Tano :
Ty vyasfaltované (tmavější) úseky jsou krásně tiché, ale ty vybetonované, tam to trochu drncá. Asi je nějaký důvod proč to není celé vyasfaltované, ale je to škoda.
21.08.2019 23:00PetrP :
Tano: důvod je ten, že beton (CB povrch) má mnohem delší životnost, než asfalt (AB povrch)… AB povrch se u nás na dálnicích dává kvůli hmotnosti na mostní objekty a možná i tam, kde je vozovka vybudována na vysokých náspech, to si nejsem úplně jistý.
Jája :
PetrP: Tak o delší životnosti betonové desky, by mohli povykládat řidiči jezdící od Lipníku po Olomouc. O hlučnosti ani nemluvím. Navíc v době, kdy se dělají hlukové mapa a brojí se proti hluku.
22.08.2019 09:38I na D48 Od Dobré po Český Těšín se dělají pěkné podélné trhliny mimo dilatace :-D. V kopci v Žukově už opravovali některé části.
Ale je pravda, že v tomto úseku je asfaltový povrch na mostech v daleko horší kvalitě a při každé cestě tudy je to jako loterie, zda budou díry víc vlevo nebo vpravo. Ten beton tam vydržel o trochu déle.
Ono už v době, kdy se stavěla ta část od Dobré po Těšín nám na škole vyučují říkal, že pokud to nezhutní pořádně, tak nevydrží ani ta betonová deska.
Nu což, aspoň že se to bude hůř opravovat. Snad to v tomto novém úseku nebude sedat a trhat se jako předchozí čtyřproudá verze.
FM :
Živičné povrchy jsou levnější, lépe se opravují lokální poruchy a mají výborné vlastnosti (roztažnost) -> proto se používají na mostech, CB kryt by se změnami teplot atd roztrhal na mostě. CB kryt na úsecích bez mostů je dražší než živice ale vydrží podstatně déle, oprava je komplikovaná, vše má své + a – ale na mostech pouze živice :)
22.08.2019 15:35