D48 – fotky stavby

Pár momentek z průběhu stavby.

Související články


Komentáře

  1. jiří :

    páni ti stim ale jedou když sme tam byli naposlet ještě bourali ten obři most.jěště par dni a hotovka https://bagrista2.rajce.idnes.cz/libhost%2Ckoprivnice%2Crychaltice_obchvat

    Thumb up 0 Thumb down 0
  2. jiří :

    jinák super fotky dík za ukasku

    Thumb up 0 Thumb down 0
  3. MareK :

    jiří: A teď si představ ten šrumec, kdyby jeli 24h/7dní v kuse.

    Thumb up 6 Thumb down 0
  4. jiří :

    jo to by bylo pro řidiče supér ale asy to není finančně možné tak robí cosedá

    Thumb up 0 Thumb down 2
  5. MareK :

    jiří: Nemyslím si, že výstavba 24/7 by stavbu nějak dramaticky prodražila. Jistě, nějaké náklady to ponese (zejména osvětlení), ale v ceně stavby za „miliardu“ to bude v řádech miliónů, tzn. ani ne procento z ceny stavby. A bonus ve smyslu zkrácení výstavby o cca 1/3-1/2 by tyhle zvýšené náklady hravě obhájil.

    Ovšem to by se muselo chtít takový systém/režim výstavby zavést a propagovat.

    Thumb up 3 Thumb down 0
  6. davidb :

    MareK:
    A mají na to stavební firmy lidi?
    24h/7d budou potřebovat dvoj-troj násobně pracovníků.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  7. MareK :

    davidb: aktuálně pravděpodobně nemají, protože není poptávka. Tuhle změnu musí zavést zadavatel(ŘSD).

    Thumb up 3 Thumb down 0
  8. johny :

    Pan premiér tento týden na tiskové konferenci ke změnám ve vládě. Mimo jiné padlo:
    „Na co máme dvě dálnice z Olomouce do Ostravy?“
    Tak určitě, Andrejko.
    Lide moravskoslezský, zvol si ho znova!

    Thumb up 8 Thumb down 1
  9. thvari :

    johny: přesně tenhle typ výroků vždycky odhalí, jaký je to vůl

    Thumb up 5 Thumb down 2
  10. FlakY :

    Babiše jsem neslyšel, ale jestli je to pravda, tak je to pořádný cip. A VRT mu nevadí? Taky bude suplovat hlavní žel. koridor…

    Makat na stavbě 24/7 v týdnu vymyslel kdo z chytrých diskutujících? Zamyslete se, proč se nestaví v zimě a probíhá technologická přestávka. Organizace práce, logistika, hlukové a světelné normy, bezpečnost práce a v neposlední řadě kvalita díla.
    Nejrychlejší by bylo zakázat vjezd všem vozidlům a makat na celé stavbě.

    Thumb up 3 Thumb down 1

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.