Fotografie nově vzniklé cyklostezky vedoucí z Frýdku-Místku do Bašky podél řeky Ostravice.
Fotografie zaslal čtenář. Děkujeme!





Stezka je stále oficiálně nepřístupná, což lze vidět na mapách.


Fotografie nově vzniklé cyklostezky vedoucí z Frýdku-Místku do Bašky podél řeky Ostravice.
Fotografie zaslal čtenář. Děkujeme!
Stezka je stále oficiálně nepřístupná, což lze vidět na mapách.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Marián Kyral :
Takže z pěšiny, která vedla kolem vody bude asfaltová cyklostezka pouze pro cyklisty?
05.09.2025 07:23Honza :
A kde vidíte asfalt? Je tam hutněný štěrk.
05.09.2025 07:26Martin [msstavby.cz] :
Marián Kyral: Chodec může využít komunikaci označenou jako cyklostezku, pokud se v okolí nenachází alternativa.
05.09.2025 07:55xxx :
Marián Kyral: Ne.
05.09.2025 08:42Roman :
Martin [msstavby.cz]: Mohu poprosit o přesný zdroj tohoto tvrzení? Děkuji.
05.09.2025 10:19Martin [msstavby.cz] :
Roman: Chybně jsem četl zákon 361/2000 Sb., § 53 odstavec “ Kde není chodník nebo je-li neschůdný, chodí se po levé krajnici, a kde není krajnice nebo je-li neschůdná, chodí se co nejblíže při levém okraji vozovky. Chodci smějí jít po krajnici nebo při okraji vozovky nejvýše dva vedle sebe. Při snížené viditelnosti, zvýšeném provozu na pozemních komunikacích nebo v nebezpečných a nepřehledných úsecích smějí jít chodci pouze za sebou.“.
Cyklostezka není vozovka, ale pozemní komunikace.
05.09.2025 10:49via :
V podstatě je to nestabilní štěrk vysypaný do trávy. Celé je to strašně hrubé, prašné, pokroucené, krajnice již nyní upadají, tvoří se první výmoly. Jednu zatáčku jsem projel rychleji a v tom štěrku je to jak v bahně.
05.09.2025 17:01Otřesná stavba, která v této podobě nikdy neměla vzniknout. Bohužel pokračování dál na jih bude opět jen formou volného štěrku.
Já fakt nevím, který mudrc kdy vymyslel, že cyklisté mají jezdit po štěrku.
Dávám 1/10.
Honza :
Doufal jsem, že zde bude lepší povrch. Štěrk pro cyklostezku s tolika zatáčkama není ani trochu praktické.
Doufám, že po sobě zpraví ty připojené cesty k této cyklostezce, které těžká technika rozjezdila.
05.09.2025 21:11Petrk :
via: Tohle vymýšlí lidé, kteří kolo nějak moc v lásce nemají, a kteří hledají úspory na všech možných místech. Je-li možné ušetřit použitím štěrku místo asfaltu, hned radostně škrtají.
Všichni ví, jak se cyklo infrastruktura dělá na západě, ale vzít si z toho příklad? Ani náhodou. Furt to tady budeme švejkovat, ale hlavně že se ušetřilo.
Honza :
Tohle vážně vymyslel inteligent od stolu viďte p. Korči. Hlavně že do Palkovič to je vyasfaltované ale do Bašky musíme jezdit po nestabilním štěrku jo a děkuji p. Korčovi za první úraz mého dítěte!!!! Přesně jak jsem čekal ujelo mu to na štěrku a koleno, loket .!!! Podotýkám dítě umí perfektně jezdit ale bohužel štěrk je ostuda…
06.09.2025 06:45Patrik :
Petrk: Přesně a stejně to nakonec skončí tak, jako v mnoha jiných případech, že se ten asfalt nakonec položí.
06.09.2025 08:33Hans :
Podobný příklad z Havířova: asfalt nebyl povolen z důvodu ochrany přírody v přírodní památce a regionálním biocentru… Štěrk začal velmi rychle zarůstat, načež minulý rok při povodních bylo několik kilometrů svrchní vrstvy natolik vymleté, že se cyklostezka prostě nedala používat a vznikly objízdné trasy.
Po roce snad konečně město vrátilo cyklostezku do sjízdného stavu a údajně se bude dále snažit o povolení pevného povrchu (betonu místo asfaltu).
Jako když pejsek s kočičkou vařili dort. :)
https://polar.cz/zpravy/karvinsko/havirov/11000050365/oprava-cyklostezky-u-reky-luciny-se-zvladla-za-tyden
06.09.2025 09:00Crazym :
Honza: Neumí a když, tak možná na asfaltu aneb co ho nezabije, to ho posílí 🤪 Mmch, proč tam lezete když to není hotové a oficiálně otevřené? Cyklotrasa 59 je v provozu https://mapy.com/s/jodobedebe a mmch má spoustu úseků je šotolinou od Ostravice a kolem Frýdlantu, protože kolem řeky prostě asfalt někde nejde dát a stejně se jezdí bez problémů, jen to chvíli trvá než to definitivně ztvrdne a je to sjízdné i pro lamy a malé děti 🤭🤣
06.09.2025 12:34Michal Vašut :
Co to v té Bašce, proboha, furt vymýšlí? Proč to nejde jako všude jinde vést kolem řeky po celé délce?
07.09.2025 16:04ctibor :
To vypadá, že inline brusle pohřbili? Na inlinech se dá jet až z Ostravy do FM a v Bašce to zabijou nějakým hnusným asfaltem?
07.09.2025 22:43Filip :
Zajímalo by mě kdy bude hotový povrch. Zatím se po tom moc jezdit nedá. Na silničním kole to je neprůjezdné a na horském to je otravné a dost nestabilní. To už radši pojedu kolem řeky lesem, to je aspoň zábavné.
Sky ty brány co pár metrů které tam tvoří hrdlo a projede tam max jedno kolo musel navrhnout člověk co na kole v životě nejel.
Ta stezka je nebezpečná a nepoužitelná. Ať se nikdo nediví, že cyklisté budou dál jezdit po cestě.
07.09.2025 23:36