Videovizualizace plánovaného obchvatu Skotnice a Mošnova.

Videovizualizace plánovaného obchvatu Skotnice a Mošnova.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
balde :
ty kruhové objezdy mi příjdou ok, nevidím důvod aby tam byly mimoúrovňové rampy
11.07.2017 10:19Ross :
Vzhledem k charakteru cesty + fakt, že tam bude jednou PZ = Proč tam proboha neudělají čtyřproudovku?
11.07.2017 19:46Martin [msstavby.cz] :
Ross: Protože to je zbytečné.
11.07.2017 21:43Slosor :
Z těch kruhových objezdů se mi dělá špatně. Silnice je investice na sto let dopředu a my opět postavíme polovičaté řešení stejně jako náš slavný železniční „koridor“ s úrovňovými přejezdy. I/58 měla být komplet úrovňová s rezervou na čtyřpruh. Jenže koncepce se v této zemi moc nenosí. Za mě obchvat Mošnova nestavět raději vůbec, než tohle. Je naděje, že v budoucnu dostanou rozum a projekt bude zpátky mimoúrovňový. I zázraky se občas dějí. Jako na trati Choceň – Ústí n/O, kde mělo být původně taky low cost řešení, ale letos rozhodli, že postaví nejdražší možnou variantu s 5km tunelem.
12.07.2017 05:25Slosor :
Oprava, silnice měla být samozřejmě mimoúrovňová.
12.07.2017 05:26Nimrod :
Slosor: Koukám, že tady je nějaký betonový lobbista :-) Proč dělat zbytečně drahé mimoúrovňové řešení? Mimochodem ta cesta je v plánu tak 10 let, takže argumenty o kapacitě tady moc neuspějí – zas tak vytížený obchvat to nebude…
12.07.2017 07:58Slosor :
http://www.msstavby.cz/i58-obchvat-skotnice-a-mosnova-20-02-2014/
12.07.2017 15:24Není. Příspěvek z roku 2014, kde jsou v plánu ještě mimoúrovňové křižovatky.
Proč dělat MÚK? Popsal jsem výše. Dnes to může stačit, ale za 10, 20 let ne. Pak se to bude jen horko těžko předělávat za provozu.
Garaznik :
Martin [msstavby.cz]:
Zbytecne? Budovat obchvat, ktery ma stejnou kapacitu jako aktualni reseni je zbytecne.
13.07.2017 12:41Crazym :
Garaznik: Tak kapacitně je současná I/58 bohatě vyhovující, má jen jeden problém a to že vede středem obce a to obchvat řeší. V okamžiku kdy bude se doprava ještě víc rozmělní na ty co jen projíždí a ty co dopravně obsluhují okolí. Nevím co by jste furt chtěli? Čtyřproudovku do každé díry? Sice netuším jak moc s intenzitou dopravy zacvičí plné vytížení PZ Mošnov ale ze zóny k nejbližší čtyřproudovce to bude cca 5km což je kousek. Jediné co se mi moc nelíbí jsou ty okružní křižovatky a nevím nakolik ten agrument o penězích obstojí v praxi ale snad vědí co dělají.
13.07.2017 15:03Permonik :
Nevitě, někdo v čem je ta vizualizace dělaná?
13.07.2017 20:24Martin [msstavby.cz] :
Garaznik: Protože několik desítek metrů od konce obchavtu se nachází úrovňový přechod pro chodce a cyklisty mezi Petřvaldem a jeho části Dvorek. Rychlost je zde navíc snížena na 50km/h. I/58 vede také přes Starou Ves, kde je obchvat nerealizovatelný.
Tranzit vede na I/48 a D47. Minimum kamionů oproti letům před postavením dálnice jezdí do Ostravy po I/58. Doprava je hustá jen ve špičce. Celkově jezdí po úseky pouze kolem 15tis aut denně.
14.07.2017 18:38vojza :
Tady se to dá ještě přežít třeba v takových Strakonicích postaví 4 kruháky a jedno úrovnonové křížení na 2km.
19.07.2017 10:10Bobik :
Toto není obchvat, ale další průtah, degradace I/58 na místní obslužnou komunikaci, s přechodem na novostavbě silnice I. třídy, s kruháčema – paskvil bez budoucí koncepce. Při rychlosti admin. přípravy se to snad jen tak stavět nebude a potom dostane někdo rozum. Takto jsou to vyhozené peníze za žádný přínos oproti současnosti.
03.10.2017 17:20balde :
byl jsem na dovolené ve Francii a tam je kruháč na tomto typu cest standart, a hl to je standart i ve městech což u nás bohužel ne
03.10.2017 21:28Rýša :
I na tom videu je vidět, že silnice je vytížena až až, takže si taky myslím, že 4proud by nebyl zbytečný. A fakt, že aut bude jen přibývat, by se měl brát jako priorita při této stavbě. Silnice se nestaví „jen“ pro současný stav, ale bude – nebo alespoň by měla sloužit desítky let.
04.10.2017 08:30D-r :
balde: Souhlasim. V Izraele také hodně semaforu přestavují na kruhače. Žádná elektřina, žádné poruchy semaforu, skoro žádné zácpy. To co na semaforu stojí, na kruháči pomalu ale jede.
04.10.2017 08:36figys :
Obchvat v takové formě je uplně zbytečný a budou to vyhozené peníze. Neřeší to ani zatížení Mošnova, jelikož polovina stejně obcí povede a neřeší to ani rychlost, jelikož kruhové objezdy jsou brzda. Kruhové objezdy chápu ve městech, tam mají smysl a vítám je, ale na obchvatu? Proboha, proč?
25.10.2017 13:44Argument s křižovatkou u Petřvaldu je úplně zcestný. To, že máme nějaký špunt na trase (mimochodem, měl by se taky rychle řešit) přece neznamená, že pro jistotu postavíme další tři špunty…
jiří :
stavba obchvatu mošnov-skotnice je v plném proudu a už se rýsuje menší tunel a připravují se hromády hlíny pro mosty par fotek se stavbu https://bagrista2.rajce.idnes.cz/mosnov_obchvat/
14.09.2018 22:45