I/58 obchvat Skotnice

Mostní konstrukce rostou, tunel pomalu taky a na násypech se objevily protihlukové stěny.

Související články


Komentáře

  1. LoLec.CZ :

    Nemůžu si pomoct, ale mám divný pocit z toho ukončení této části obchvatu ze směru od Mošnova. Mám-li v plánu za dva roky pokračovat dál obchvatem Mošnova, tak přece ten kopec spolu s pár metry asfaltu měl pokračovat dál, ne? No jestli se pokračovat bude, tak tam budou zase uzavírky? Dosypávání a napojování toho kopce, následně bourání kopců na původní I/58. Nebo máte někdo nějaké zákulisní informace, že by to mělo být jinak?

    Thumb up 2 Thumb down 1
  2. PetrP :

    K tomu opravdu zákulisní informace nepotřebuješ… Stačí jít na http://www.rsd.cz a v mapě si vyhledat konkrétní stavbu a u ní je leták se všemi informacemi a mapkou…

    Thumb up 3 Thumb down 2
  3. davidb :

    Moc tam toho není.
    V letáku Příbor – Skotnice se píše:
    „Napojení navrhované silnice I/58 na stávající silnici I/58 je navrženo prostřednictvím provizorního sjezdu, které je součástí této stavby. Napojení silnice I/58 na nižší komunikační síť je řešeno v navazující stavbě „I/58 Mošnov – obchvat“. „https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/352/infoletak_s58-pribor-skotnice.pdf
    Ale v letáku Mošnov obchvat jsem o tom nic nenašel- https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/353/infoletak_s58-mosnov-obchvat.pdf

    Thumb up 4 Thumb down 1
  4. LoLec.CZ :

    PetrP: Děkuji za vyčerpávající info. Ten leták včetně mapky ať už této nebo i mošnovské části jsem zkoumal nesčetněkrát. Jen mě prostě překvapuje, že tam není ani náznak budoucího pokračování na sever. Které se má začít stavět za dva roky. A že je výhodnější dělat takové harakiri s kopci, než aby to bylo napojeno kousek dál v rovině. Třeba až tím šíleným kruhovým objezdem Mošnov-jih.

    Thumb up 4 Thumb down 1
  5. LP :

    Mne spíš zaráží že není koncepčně vyřešen přivaděč na D1 – Studénka. Nyní když přijedu od D1 musím se napojit na starou cestu a jet přes Skotnice nebo jet do Mošnova a odtud pokračovat na nový přivaděč. A ani v budoucnu není řešen dálniční přivaděč s prioritním napojením na obchvat… Cesta je opravdu koncipována jen jako přivaděč mezi Ostravou a Příborem. Přitom významnost a vytíženost přivaděče od dálnice je jasně patrná

    Thumb up 5 Thumb down 0
  6. acdlcia [msstavby.cz] :

    LP: Vždyť to bude přímo navazovat na D48 a tím i na D1. Další přivaděč jak říkáte by byl zbytečný.

    Thumb up 5 Thumb down 2
  7. Papi :

    https://www.rsd.cz/wps/portal/web/mapa-projektu/!ut/p/a1/04_Sj9CPykssy0xPLMnMz0vMAfGjzOK9Pb09DZ2cDbzdjQ0MDRzNXFyNTX1CDAwMDIEKIoEKnN0dPUzMfYAiJhZGBp4uTh4u5pa-BgaeZsTpN8ABHA0I6Q_XjwIrwecCsAI8VhTkhkYYZDoqAgCJ8XUV/#/stavby/I58/i58-pribor-skotnice?filters%5B%5D=StavbyRealizace

    Stačí mrknout na video animaci obchvat Příbor Skotnice. Video dál pokračuje Obchvatem Mošnova. Šílené násypy jsou tam proto protože tam bude most pro biokoridor :-) hned na začátku obchvatu Mošnova.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  8. LP :

    acdlcia [msstavby.cz]: Jenže nyní když jedete ze směru od Poruby nebo Opavy na Frenštát a Rožnov, jedete po D1 na Studénku a poté po novém přivaděči na Mošnov a Skotnice. To změní samozřejmě dostavba kruhové křižovatky na 58 ale než to bude, a vzhledem k současnému dopravnímu řešení budou tato auta stále vedena přes Skotnice na Příbor.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  9. acdlcia [msstavby.cz] :

    LP: No moment. Předtím jste psal něco jiného. „Nyní když přijedu od D1 musím se napojit na starou cestu a jet přes Skotnice nebo jet do Mošnova a odtud pokračovat na nový přivaděč.“ A na to jsem reagoval. Když pojedu po D1 od Brna tak sjedu v Hranicích na D48 a když pojedu po D1 od Polska tak pojedu po D56 přes Ostravu. O jízdě z Opavy do Frenštátu nebyla řeč. A z Opavy do Frenštátu určitě nejezdí tolik lidí aby se kvůli tomu musel stavět dálniční přivaděč.

    Thumb up 4 Thumb down 0
  10. LP :

    Nevim odkud berete informace o tom jak se dostat z Opavy do Frenstatu, nebo z Poruby do Frenstatu, ale ani v jednom pripade nemusite jet pres Skotnici, Mosnov nebo Pribor. Z Poruby nebchapu proc by jste jel po D1 kdyz muzete jet normalne po I/58 a z Opavy pres Bilovec a po podjeti D1 pres Sedlnice. Hezky vecer

    Thumb up 2 Thumb down 3
  11. LP :

    acdlcia [msstavby.cz]: V principu jde o to, že když pojedete ze sjezdu z D1 na Studénku, odkud vede nový dálniční přivaděč na celou průmyslovou zónu (Mošnov, Kopřivnice…) a dále na jih na Beskydy, nepřijedete z prioritního směru… A nechápu proč bych s Polska nebo ostatně odkudkoliv jel tímto směrem od Ostravy přes D56 na F-M a Příbor, když je pohodlná cesta po D1 (přímo z Polska) a následně po tomto přivaděči… Ale možná mám na to jen specifický názor, obdobně jako na smysluplnost D1, která má oproti D48 nižší vytížení (nevím jak nyní při rekonstrukci) a vzniká zde akorát alternativní trasa k něčemu co není dokončené, ale to je již v ČR standardem (viz D1 u Přerova a plánovaná dálniční spojka s Přerova do Olomouce, kde vznikne dálniční uzel s obrovskou kapacitou)

    Thumb up 0 Thumb down 8
  12. PetrP :

    LP: Nevím, z čeho čerpáte data, že D1 má nižší vytíženost oproti D48… Pokud je to Vás subjektivní pocit, tak dejme tomu, ale je mylný… D1 úsek před Ostravou ze směru od Olomouce má 24166 vozidel, úsek před F-M ze směru od Nového Jičína má 16031 (údaj z roku 2016, tedy před rekonstrukcí D48…) Zdroj http://scitani2016.rsd.cz/pages/map/default.aspx
    Takže řeči o opodstaněnosti D1 jsou zcela zbytečné, není to žádná alternativní trasa a dokončený není jen jeden úsek D1, konkrétně 0136.

    Thumb up 7 Thumb down 1
  13. Davidb :

    Pokračování D1 je v Polsku napojeno na dálniční síť. Napojení D48 v Polsku končí v šílené zatáčce u Bielsko-Bialej.
    Takže hlavní proud z PL jede určitě po D1.

    Thumb up 4 Thumb down 1
  14. aggu :

    Propaganda, která jela před 20 lety „proč stavět do Ostravy dálnici, stačí jí přípojka z Místku“ je vidím stále živá ;)
    Jsou 2 tahy. Jede vede na Lódź a Balt (D1), druhý na UA a do Bělo-Ruska (D48). Shodou okolností se větví blízko, u Bělotína, ale někde ta křižovatka holt stát musí ;)
    Hlavní tah je jednoznačně D1 na gliwickou křižovatku. D48 je sekundární trasa. Navíc, poláci dálniční prodloužení z Bílska-Bělé na Krakow neplánují ani výhledově. Trasa BB-Krakow se projektuje jako 2pruh s 80km/hod.

    Thumb up 6 Thumb down 2
  15. Davidb :

    aggu:
    Aspoň ten 2pruh. To co tam je teď je šílené.

    Thumb up 4 Thumb down 0
  16. acdlcia [msstavby.cz] :

    LP: Stále úplně překrucujete to co jste napsal. Psal jste „Nyní když přijedu od D1“ a na to jsem reagoval. D1 má dva směry odkud se dá přijet jeden od Brna a druhý od Polska. Když pojedu z Polska tak samozřejmě nemusím jet jenom po D1 ale vy jste psal o D1. A když pojedu po D1 od Polska tak je nejlepší jet po těch nejrychlejších cestách a tak byla trasa přes D56 zamýšlena. Takže si musíte ujasnit odkud kam vlastně chcete jet protože poprvé to bylo od D1 na Studénku do Mošnova pak od Poruby nebo Opavy na Frenštát a Rožnov a teď dokonce na Beskydy. Já stále reaguji na to že jste psal o jízdě od D1 pod článkem o obchvatu Skotnice takže není třeba jet ani z jedné strany na sjezd Studénka.

    Thumb up 3 Thumb down 1

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.