Vizualizace silnice I/58

Videovizualizace plánovaného obchvatu Skotnice a Mošnova.

Související články


Komentáře

  1. balde :

    ty kruhové objezdy mi příjdou ok, nevidím důvod aby tam byly mimoúrovňové rampy

    Thumb up 4 Thumb down 5
  2. Ross :

    Vzhledem k charakteru cesty + fakt, že tam bude jednou PZ = Proč tam proboha neudělají čtyřproudovku?

    Thumb up 4 Thumb down 1
  3. Martin [msstavby.cz] :

    Ross: Protože to je zbytečné.

    Thumb up 3 Thumb down 6
  4. Slosor :

    Z těch kruhových objezdů se mi dělá špatně. Silnice je investice na sto let dopředu a my opět postavíme polovičaté řešení stejně jako náš slavný železniční „koridor“ s úrovňovými přejezdy. I/58 měla být komplet úrovňová s rezervou na čtyřpruh. Jenže koncepce se v této zemi moc nenosí. Za mě obchvat Mošnova nestavět raději vůbec, než tohle. Je naděje, že v budoucnu dostanou rozum a projekt bude zpátky mimoúrovňový. I zázraky se občas dějí. Jako na trati Choceň – Ústí n/O, kde mělo být původně taky low cost řešení, ale letos rozhodli, že postaví nejdražší možnou variantu s 5km tunelem.

    Thumb up 4 Thumb down 5
  5. Slosor :

    Oprava, silnice měla být samozřejmě mimoúrovňová.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  6. Nimrod :

    Slosor: Koukám, že tady je nějaký betonový lobbista :-) Proč dělat zbytečně drahé mimoúrovňové řešení? Mimochodem ta cesta je v plánu tak 10 let, takže argumenty o kapacitě tady moc neuspějí – zas tak vytížený obchvat to nebude…

    Thumb up 0 Thumb down 4
  7. Slosor :

    http://www.msstavby.cz/i58-obchvat-skotnice-a-mosnova-20-02-2014/
    Není. Příspěvek z roku 2014, kde jsou v plánu ještě mimoúrovňové křižovatky.
    Proč dělat MÚK? Popsal jsem výše. Dnes to může stačit, ale za 10, 20 let ne. Pak se to bude jen horko těžko předělávat za provozu.

    Thumb up 4 Thumb down 0
  8. Garaznik :

    Martin [msstavby.cz]:

    Zbytecne? Budovat obchvat, ktery ma stejnou kapacitu jako aktualni reseni je zbytecne.

    Thumb up 3 Thumb down 3
  9. Crazym :

    Garaznik: Tak kapacitně je současná I/58 bohatě vyhovující, má jen jeden problém a to že vede středem obce a to obchvat řeší. V okamžiku kdy bude se doprava ještě víc rozmělní na ty co jen projíždí a ty co dopravně obsluhují okolí. Nevím co by jste furt chtěli? Čtyřproudovku do každé díry? Sice netuším jak moc s intenzitou dopravy zacvičí plné vytížení PZ Mošnov ale ze zóny k nejbližší čtyřproudovce to bude cca 5km což je kousek. Jediné co se mi moc nelíbí jsou ty okružní křižovatky a nevím nakolik ten agrument o penězích obstojí v praxi ale snad vědí co dělají.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  10. Permonik :

    Nevitě, někdo v čem je ta vizualizace dělaná?

    Thumb up 0 Thumb down 0
  11. Martin [msstavby.cz] :

    Garaznik: Protože několik desítek metrů od konce obchavtu se nachází úrovňový přechod pro chodce a cyklisty mezi Petřvaldem a jeho části Dvorek. Rychlost je zde navíc snížena na 50km/h. I/58 vede také přes Starou Ves, kde je obchvat nerealizovatelný.

    Tranzit vede na I/48 a D47. Minimum kamionů oproti letům před postavením dálnice jezdí do Ostravy po I/58. Doprava je hustá jen ve špičce. Celkově jezdí po úseky pouze kolem 15tis aut denně.

    Thumb up 0 Thumb down 1
  12. vojza :

    Tady se to dá ještě přežít třeba v takových Strakonicích postaví 4 kruháky a jedno úrovnonové křížení na 2km.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  13. Bobik :

    Toto není obchvat, ale další průtah, degradace I/58 na místní obslužnou komunikaci, s přechodem na novostavbě silnice I. třídy, s kruháčema – paskvil bez budoucí koncepce. Při rychlosti admin. přípravy se to snad jen tak stavět nebude a potom dostane někdo rozum. Takto jsou to vyhozené peníze za žádný přínos oproti současnosti.

    Thumb up 2 Thumb down 3
  14. balde :

    byl jsem na dovolené ve Francii a tam je kruháč na tomto typu cest standart, a hl to je standart i ve městech což u nás bohužel ne

    Thumb up 3 Thumb down 1
  15. Rýša :

    I na tom videu je vidět, že silnice je vytížena až až, takže si taky myslím, že 4proud by nebyl zbytečný. A fakt, že aut bude jen přibývat, by se měl brát jako priorita při této stavbě. Silnice se nestaví „jen“ pro současný stav, ale bude – nebo alespoň by měla sloužit desítky let.

    Thumb up 2 Thumb down 1
  16. D-r :

    balde: Souhlasim. V Izraele také hodně semaforu přestavují na kruhače. Žádná elektřina, žádné poruchy semaforu, skoro žádné zácpy. To co na semaforu stojí, na kruháči pomalu ale jede.

    Thumb up 3 Thumb down 1
  17. figys :

    Obchvat v takové formě je uplně zbytečný a budou to vyhozené peníze. Neřeší to ani zatížení Mošnova, jelikož polovina stejně obcí povede a neřeší to ani rychlost, jelikož kruhové objezdy jsou brzda. Kruhové objezdy chápu ve městech, tam mají smysl a vítám je, ale na obchvatu? Proboha, proč?
    Argument s křižovatkou u Petřvaldu je úplně zcestný. To, že máme nějaký špunt na trase (mimochodem, měl by se taky rychle řešit) přece neznamená, že pro jistotu postavíme další tři špunty…

    Thumb up 6 Thumb down 1

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.