Rekonstrukce tramvajové trati na 28. Října

Rekonstrukce je těsně před dokončením.

trať 1

trať 2

Související články


Komentáře

  1. Baraba :

    Myslel jsem, že bude zase kolem trati ten nízký betonový přechodový pás (obrubník), stejně jako je tomu od centra k Mariánskému náměstí a ono nic….

    Thumb up 2 Thumb down 3
  2. aggu :

    Opravdu krásná ulice v těch Mariánkách.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  3. Tomas T. :

    Baraba: No to me taky prekvapilo ze to tam neni. Nechapu to….

    Thumb up 0 Thumb down 2
  4. Crazym :

    Nezoufejte ovečky, co není stále ještě může být :-) Tohle je pouze rekonstrukce tramvajové trati a ten nesmyslný obrubník prosazený betonovou lobby se ještě klidně může objevit v jedné z nějakých dalších fází rekonstrukcí na pokračování, jen co dojdou ty EU prachy :DD

    Thumb up 4 Thumb down 1
  5. jrov :

    PS. dle informací se zastávka Prostorná bude dělat, ale je to jiný fond, takže to zase zavřou, ale jindy :-D – kocourkov…

    Když mi úřednice řekla, že snížení obruby při rekonstrukci povrchu chodníku není možné – z důvodů, že by se již nejednalo pouze o rekonstrukci a trvalo by to déle – tak bych se nedivil, kdyby zde byl „motiv“ stejný :-D

    Thumb up 0 Thumb down 0
  6. Tomas T. :

    jrov: Hmmm to me nenapadlo, ale dava to smysl.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  7. johny :

    je to mnohem lepší, ale na téhle ulici mi chybí alespoň úzký pruh zeleně, ideálně nějaké stromy se štíhlou a vysokou korunou. Velmi by to povzneslo to prostředí.

    Thumb up 6 Thumb down 1
  8. koudy :

    johny: Naprostý souhlas. A ta cyklostezka už konečně.

    Thumb up 0 Thumb down 2
  9. skelet :

    nevím co je na té děsné ulici lepší.. jen se opravilo drážní těleso.
    A cyklostezka tam? Nebylo by lepší, kdyby vedla přes Mojmírovce?

    Thumb up 1 Thumb down 0
  10. koudy :

    skelet: Já jsem zastáncem přímé cesty. Jako rekreační cyklostezku to v takovém místě nevídím.., Má být účelová a aby byla účelová musí spojovat porubu s centrem hlavně rychle. Ale ono to přijde! Nakonec budeme ještě udávat trendy! Jen nečekejte! Konejme!

    Thumb up 0 Thumb down 1
  11. skelet :

    tramvaje, auta, cyklostezka, chodci.. a tak málo místa

    Thumb up 0 Thumb down 0
  12. koudy :

    skelet: Ta ulice je šíleně široká! Tohle všechno by při troše snahy nebyl problém ani s parkovacími místy!

    Thumb up 0 Thumb down 2
  13. skelet :

    ulice má na šířku cca 23metrů. Z toho cca 6metrů zabere tramvaj, dalších 6metrů silnice. Jsme na dvanácti metrech, jen pro hlavní dopravu.
    Aby chodci netrpěli klaustrofobií, tak potřebujeme dva metry (minimální šířka je 1,5metru). Tedy jsme na 16metrech. Pokud zde uděláme parkovací místa, tak jsme na 20metrech. Pro cyklisty tedy zbývá 3metry prostoru. Tedy na pruhu o šířce 1,5metru, což je minimální šířka.
    a to do toho samozřejmě nejsou započítány tramvajové ostrůvky.
    Takže jak to dělit? chodník, cyklostezska, parkoviště, tramvaj, auto?
    nebo chodník, parkoviště, cyklostezska, auto, tramvaj?

    Thumb up 1 Thumb down 0
  14. koudy :

    skelet: Tam kde jsou ostrůvky logicky nemusí parkovat auta. A 1,5 m na cyklostezku v případě že povede oběma směry. Jenže to neporsadíme. Jinak co se týče skladby, jsem osobně pro Chdník, stezku, parkoviště, auto, tramvaj. Stromy bych vložil co pár metrů do toho parkovacího pruhu. Lepší ulici ci nedokážu představit. Při volbě vhodných materiáů by to dle mého názoru byla nádhera!

    Thumb up 0 Thumb down 1

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.