Rekonstrukce je těsně před dokončením.

Rekonstrukce je těsně před dokončením.
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Baraba :
Myslel jsem, že bude zase kolem trati ten nízký betonový přechodový pás (obrubník), stejně jako je tomu od centra k Mariánskému náměstí a ono nic….
01.09.2015 07:15aggu :
Opravdu krásná ulice v těch Mariánkách.
01.09.2015 07:58Tomas T. :
Baraba: No to me taky prekvapilo ze to tam neni. Nechapu to….
01.09.2015 08:01Crazym :
Nezoufejte ovečky, co není stále ještě může být :-) Tohle je pouze rekonstrukce tramvajové trati a ten nesmyslný obrubník prosazený betonovou lobby se ještě klidně může objevit v jedné z nějakých dalších fází rekonstrukcí na pokračování, jen co dojdou ty EU prachy :DD
01.09.2015 08:39jrov :
PS. dle informací se zastávka Prostorná bude dělat, ale je to jiný fond, takže to zase zavřou, ale jindy :-D – kocourkov…
Když mi úřednice řekla, že snížení obruby při rekonstrukci povrchu chodníku není možné – z důvodů, že by se již nejednalo pouze o rekonstrukci a trvalo by to déle – tak bych se nedivil, kdyby zde byl „motiv“ stejný :-D
01.09.2015 09:02Tomas T. :
jrov: Hmmm to me nenapadlo, ale dava to smysl.
01.09.2015 11:29johny :
je to mnohem lepší, ale na téhle ulici mi chybí alespoň úzký pruh zeleně, ideálně nějaké stromy se štíhlou a vysokou korunou. Velmi by to povzneslo to prostředí.
01.09.2015 17:48koudy :
johny: Naprostý souhlas. A ta cyklostezka už konečně.
16.10.2015 18:59skelet :
nevím co je na té děsné ulici lepší.. jen se opravilo drážní těleso.
16.10.2015 19:33A cyklostezka tam? Nebylo by lepší, kdyby vedla přes Mojmírovce?
koudy :
skelet: Já jsem zastáncem přímé cesty. Jako rekreační cyklostezku to v takovém místě nevídím.., Má být účelová a aby byla účelová musí spojovat porubu s centrem hlavně rychle. Ale ono to přijde! Nakonec budeme ještě udávat trendy! Jen nečekejte! Konejme!
16.10.2015 21:29skelet :
tramvaje, auta, cyklostezka, chodci.. a tak málo místa
16.10.2015 22:09koudy :
skelet: Ta ulice je šíleně široká! Tohle všechno by při troše snahy nebyl problém ani s parkovacími místy!
16.10.2015 22:58skelet :
ulice má na šířku cca 23metrů. Z toho cca 6metrů zabere tramvaj, dalších 6metrů silnice. Jsme na dvanácti metrech, jen pro hlavní dopravu.
17.10.2015 00:05Aby chodci netrpěli klaustrofobií, tak potřebujeme dva metry (minimální šířka je 1,5metru). Tedy jsme na 16metrech. Pokud zde uděláme parkovací místa, tak jsme na 20metrech. Pro cyklisty tedy zbývá 3metry prostoru. Tedy na pruhu o šířce 1,5metru, což je minimální šířka.
a to do toho samozřejmě nejsou započítány tramvajové ostrůvky.
Takže jak to dělit? chodník, cyklostezska, parkoviště, tramvaj, auto?
nebo chodník, parkoviště, cyklostezska, auto, tramvaj?
koudy :
skelet: Tam kde jsou ostrůvky logicky nemusí parkovat auta. A 1,5 m na cyklostezku v případě že povede oběma směry. Jenže to neporsadíme. Jinak co se týče skladby, jsem osobně pro Chdník, stezku, parkoviště, auto, tramvaj. Stromy bych vložil co pár metrů do toho parkovacího pruhu. Lepší ulici ci nedokážu představit. Při volbě vhodných materiáů by to dle mého názoru byla nádhera!
17.10.2015 07:06