Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Netuším jaké bylo minule :
Gumokolové se nezastaví před šikanou chodců opravdu nikde. Na co vůbec dělat část jako chodník? Vždyť chodec se může pohodlně projít po straně přes trávu. Je krásné že po padesáti letech opravili chodník, ale je nutné z něj chodcům mechat třetinu?
balde :
může mi někdo znalý vysvětlit co jsou ty rošty viz foto 4?
21.11.2023 19:34Libor :
Taky by mě to zajímalo, je to tam na dvou místech. Na fotce 7 je vidět, že ty rošty jsou delší než na fotce čtyři. Chápal bych kdyby tam byly nějaké vstupy třeba do teplovodu, ale nic takového tam není.
21.11.2023 20:05VU :
balde: Rošt v místě kořenů stromů, aby se zbytečně nepoškodily. Podobně je to v Porubě na Matěje Kopeckého.
Nuny :
balde: Je to zrejme kvuli korenum. Doporucuji se projit po M.Kopeckeho v Porube… je to “zazitek”.
22.11.2023 06:51Vaclav :
Nová cyklostezka ale hlavně konečně opravený chodník po tolika letech
22.11.2023 07:46David :
zamyslel bych se nad tou šířkou cyklostezky – opravdu je potřeba tak široký pruh – širší než samotný chodník? Kolik chodců x cyklistů se tam denně objeví?
22.11.2023 09:10Třetí fotografie – tam snad chybí přechod? Typické místo kde k něčemu dojde…
Druhá fotografie – pěkný detail s rozpadlým asfaltem z cca 1979? Ten detail je už finální ala Ostrava Style anebo se s tím něco udělá?
Hurikan :
Jen aby chodci věděli že je to číslo a nechodím protože Český národ je nevychovany.
22.11.2023 10:02Malina :
David: nevím,jestli se vodící pruh pro nevidomé počítá jako součást chodníku, pokud ano,tak je šířka chodníku větší než šířka cyklostezky
22.11.2023 10:14Rdm :
David: já bych řekl, že na kole jste „širší“ než při chůzi, takže pro bezpečné míjení dvou kol potřebujete víc místa. Ale to, že tam je cyklostezka ještě neznamená, že po ní nesmíte jít, jen se na ni musíte chovat, jako byste šel po cestě.
22.11.2023 12:01Ad druhá fotka) dál rekonstrukce nepokračuje
Vuelta :
Na sídlišti i v centru města jsou tyhle cyklostezky na (bývalých) chodnících zbytečné. Lepší by byly Fahrradstra3e, společné zóny pro auta a kola s rychlostí 30 km/h. Je zbytečné děsit důchodce na chodníku, po kterém chodí celý svůj život, průjezdem neohleduplných cyklistů, je zbytečné bát se o malé děti, že je porazí nějaký vyšinutý kosmodres s helmou, nebo závodník na okruhu Elektrická koloběžka 1.
Zastavte se někdy o víkendu, když je hezky, na chvíli na Havlíčkově nábřeží mezi soudem a Dockem a pozorujte tu permanentní kolizi mezi pěšími a cyklisty. Tísní se na úzkém dlážděném chodníku, nevejdou se tam dva dospělí vedle sebe, natož rodina, děti málem na vodítku, aby je někdo nesejmul – a vozovka s ideálním cyklopovrchem je zatím prázdná. Přitom by to byla ideální Fahrradstra3e. Proč to tak nemůže být ?
O. :
Toto je idealni reseni. Je fajn, ze se zbytecne nemicha dohromady automobilova a cyklo doprava, to je pak neprijemne pro obe strany.